Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Er is bij mijn weten altijd een bedienaar. Er zijn bruggetjes die door de 'scheepvaart' zelf bedient moeten worden, maar dat zijn allemaal toeristische bruggetjes op achteraf weggetjes, zoals in het buitengebied bij Giethoorn. En die worden dus ook bedient, maar dan door iemand die er door wil.
De echte bruggen worden altijd door iemand bedient, al dan niet op afstand. Als jij geen rode lichten, bellen en/of kruisen op de weg negeert, zou hard rennen zou echt absoluut niet nodig moeten zijn. Ook niet als je dus op het bewegende deel staat (en ik zie dat ik daar in mijn eerste bericht niet heel duidelijk over was, je mag wel op het bewegende deel stil staan, niet op de kruisen. Mijn fout).
Sheran schreef:Ik zou het echt niet zo goed weten... het kan ook iets zijn als dat meisjes besluiten liever niet te gaan autorijden om de mannen tevreden te houden. Iets in die strekking.
Je kunt ook reageren met: 'what do you mean'?
Britta31 schreef:Zou er ook een automatische mestschepper voor in de wei bestaan?
Princess_ schreef:Janine1990 schreef:Links slijt toch altijd harder dan rechts? Omdat die altijd in het midden van de weg zit...
Huh maar waarom zou ie daardoor harder slijten dan?
Toen ik oneven slijtage had lag dat aan het uitlijnen toen.