Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak en mag dat. Ik vind teksten en felle kleuren niet mooi, maar ik hou wel van goed uitgedachte prints en dergelijke.
Ik zat hier net onder de douche over na te denken, maar mijn kind is echt wel een afspiegeling van mij. Ik draag zelf Juffrouw Jansen, die heeft altijd een zwart-wit lijn met gekke printjes en ik loop op SVNTY gympen met struisvogelprint. Ik denk dat men zou kunnen zeggen dat mijn stijl wat hysterisch is. Maar ik vind het leuk. Zo loopt mijn man altijd in bandshirts en ik vind het vreselijk, zo puberaal. Maar ja, hij vindt het leuk. Dikke prima.
Wie kan mij vertellen of de kleding van h&m voor kindjes op maat valt of juist niet? Ze hebben best wat leuke zomerdingen,mn dochter gaat net over naar maat 92. Maar voordat ik weer allemaal dingen koop die te klein zijn of waar ze pas van de winter inpast
H&M valt ruim en vrij breed, het is in mijn optiek niet zo geschikt voor echt smalle kindjes (wat goed uitkomt voor mijn bolletje)
Ik ben ook niet zo van de neon en teksten, maar ik vind de prints van mini rodini en HLT vaak ook verschrikkelijk Doe maar rustige kleuren en een subtiel printje. Ik hou wel van polo’tjes, met een leuke chino of spijkerbroek.
Ik heb me de laatste paar weken helemaal kwijt geshopt bij de Hema en H&M, ze hadden echt leuk spul deze keer. Meneer is dus helemaal klaar voor de zomer! Gelukkig maar, want ik mag nu echt niks meer kopen van manlief :’) Ik moet eigenlijk alleen nog een leuke pet tegen de zon in zijn ogen... al ben ik bang dat hij die niet op laat.
De spullen die ik heb van H&M zijn niet heel smal, maar (gelukkig) ook niet heel breed vind ik. Goed te doen voor onze slanke vent in ieder geval Maar ik heb dus maar zeer beperkt H&M.
Daar zal het wel mooi passend voor zijn denk ik inderdaad
Die van ons begon op de -2 lijn en is gaandeweg meer richting het gemiddelde gegaan. En daarvoor is het iets aan de wijde kant maar niet storend. Er is zat dat veel breder is.
simongek
Geplaatst: 15-04-18 15:05
Meerdere keren rondje gelopen bij h&m maar nog nooit wat gezien wat ik zou willen hebben voor kids. Wat ik zag was alles ook vrij ruim
Pantykous
Geplaatst: 15-04-18 15:09
Ik kleed me best druk en kind ook al kan ik rustig ook waarderen. maar smaken verschillen, dat is ook helemaal geen persoonlijke aanval en volgens mij al verschillende keren geconstateerd hier
Britt
Geplaatst: 15-04-18 15:09
Hier ook +1 idd
manonutjuh
Geplaatst: 15-04-18 15:12
Ik heb gisteren een lading gympies besteld bij de h&m voor uk. Lopen doe ze voorlopig nog niet denk ik zo.
Petje en zonnebril moeten we nog even voor kijken.
HEMA heeft een zonnebril met klittenband, heel fijn. Heb een petje en zwemshort met dezelfde print. En ook een zwart-wit gestreept petje met zilveren hartjes.
Mijn kind ziet er beter dan ik zelf haha. Ik moet meer aandacht mijzelf besteden qua kleding maar moet van mijzelf eerst afvallen voor ik mag shoppen.. schiet niet op haha.
Ik hou van kleur, van printjes maar geen disney. Ben gek op z8 maat vind Hema ook prima!