Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:16

Misschien bij de voedselbank.
Kan mij voorstellen dat die gegevens niet zomaar verstrekt worden.

Ik zie weleens reclame voorbij komen van een eigen website maken met Jimdo.nl
Het wordt uitgesproken als jimdoe.
Ik zelf zou het uitspreken als jimdoo. Ben ik nu raar of is het bedrijf raar?

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:46

Of verloskundige in de buurt vragen. De moeder van een vriendin van mij is verloskundige en heeft een aantal dingen van mij gekregen waar zij dan weer minder bedeelde moeders mee kon helpen.

Mijn kinderkleren gaan nu in kledingcontainers. Dus komen uiteindelijk ook bij de minder bedeelden aan.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:47

Love_Laugh schreef:
Ik vraag me af wat we voor pakketje krijgen, zat een briefje in de bus van postnl. Maar ik heb niks bestelt en mijn vriend ook niet. Normaal leveren ze het bij de buren af.. :+

Heb ik ook een keer gehad.
Bleek een aangetekende brief te zijn dat de software van mijn Seat aangepAst moest worden..

En ik maar denken dat ik iets gaafs zou aantreffen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:48

Geen weggeefhoek in je omgeving op Facebook? Hier aangeduid met het netnummer...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:03

luuntje schreef:
Misschien bij de voedselbank.
Kan mij voorstellen dat die gegevens niet zomaar verstrekt worden.

Ik zie weleens reclame voorbij komen van een eigen website maken met Jimdo.nl
Het wordt uitgesproken als jimdoe.
Ik zelf zou het uitspreken als jimdoo. Ben ik nu raar of is het bedrijf raar?

Misschien op zn Engels, Jim Do? Geen idee haha

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:11

Waar ik de Troxel Cheyenne cap kan passen (regio Zwolle bij voorkeur)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:43

Als ik wat bestel en de straatnaam, huisnummer en postcode kloppen maar de plaatsnaam niet, waar komt het pakketje dan uit? Bij mij of die andere plaats?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:52

Tova schreef:
Als ik wat bestel en de straatnaam, huisnummer en postcode kloppen maar de plaatsnaam niet, waar komt het pakketje dan uit? Bij mij of die andere plaats?

Bij de juiste postcode.
Dat is eigenlijk het enige wat ze nodig hebben. Als je alleen een postcode en huisnummer op zou zetten, komt ie ook juist terecht ;)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:17

iirrssjjee schreef:
Tova schreef:

Bij de juiste postcode.
Dat is eigenlijk het enige wat ze nodig hebben. Als je alleen een postcode en huisnummer op zou zetten, komt ie ook juist terecht ;)

Niet altijd. Stalgenoot had laatst de plaats, straatnaam en huisnummer van de stal opgegeven, maar de postcode van haar ouders.
Pakket ging in 1 rechte streep naar stal :)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 01:05

Meestal worden fouten postcode genegeerd inderdaad. Of de computer stuurt hem naar postcode 0000, maar bezorger zegt dan 'die straat is hier niet'. En dan gaat ie alsnog naar die straat.
Alleen verkeerde plaatsnamen maken niks uit.

Lastiger is het als 2 dingen fout zijn. Dus postcode en straat, of postcode en plaats, of straat en plaats. Dan wordt het wel heel beroerd om uit te gaan vinden waar het heen moet.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:29

Hoe ik van mijn onzekerheid afkom.. Merk echt dat het me nu zwaar in de weg zit, en dat ik het moeilijk vind als mijn vriend een complimentje geeft aan een andere vrouw.. Ik wil deze onzekerheid helemaal niet :n

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:38

SavannahNx schreef:
Hoe ik van mijn onzekerheid afkom.. Merk echt dat het me nu zwaar in de weg zit, en dat ik het moeilijk vind als mijn vriend een complimentje geeft aan een andere vrouw.. Ik wil deze onzekerheid helemaal niet :n

Hij is bij jou omdat jij specialer bent. Dus dat complimentje naar een ander Kun je wegwuiven.

Een kerel die altijd anderen leuker vindt? Die was al weg geweest hoor.

Maar nee, hij is bij jou. Blijkbaar ben jij specialer!

Probeer eroverheen te stappen. Maak er geen ruzie over, dat kan wel je relatie killen!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:49

Knert schreef:
SavannahNx schreef:

Hij is bij jou omdat jij specialer bent. Dus dat complimentje naar een ander Kun je wegwuiven.

Een kerel die altijd anderen leuker vindt? Die was al weg geweest hoor.

Maar nee, hij is bij jou. Blijkbaar ben jij specialer!

Probeer eroverheen te stappen. Maak er geen ruzie over, dat kan wel je relatie killen!

Ahw wat lief! Nee ik maak er ook geen ruzie om maar voel me dan gewoon k*t.. Hij draait zich ook weg als die dat tegen iemand zegt en dan denk ik helemaal van ja.... Het ligt gewoon bij mij hoor. Ik moet het gewoon kunnen laten maar oh ik voel me dan zo onaantrekkelijk. Ik haat het echt om me zo te voelen. Ik vergelijk mezelf altijd met andere meiden, en vind mezelf dan altijd minder en als ie dan bijvoorbeeld met een van hen praat dan denk ik alweer van ja... Naja misschien snap je wat ik bedoel haha. Ik haat het. Thanks voor je reactie <3

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 20:44

Eeuhm je hoeft mij niet te bedanken.
Het is blijkbaar de waarheid.
Jij bent leuker dan de rest. Anders was ie al lang bij een ander.

Complimentje geven aan een ander? Wees blij dat je een vent hebt die attent is. Die meiden zien heus wel dat juist JIJ diegene bent die net die leuke attente vent aan de haak heeft geslagen.

Draai het om! Echt!

En wees blij dat ie dat doet waar je bij bent.. had het vreemder gevonden als ie dat alleen deed als je er juist niet bij was en je het via via hoort.

Attente mannen <3
He is taken...by you!
Dus wie wint er nu eigenlijk?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:52

Knert schreef:
Eeuhm je hoeft mij niet te bedanken.
Het is blijkbaar de waarheid.
Jij bent leuker dan de rest. Anders was ie al lang bij een ander.

Complimentje geven aan een ander? Wees blij dat je een vent hebt die attent is. Die meiden zien heus wel dat juist JIJ diegene bent die net die leuke attente vent aan de haak heeft geslagen.

Draai het om! Echt!

En wees blij dat ie dat doet waar je bij bent.. had het vreemder gevonden als ie dat alleen deed als je er juist niet bij was en je het via via hoort.

Attente mannen <3
He is taken...by you!
Dus wie wint er nu eigenlijk?

Ik bedank je wel voor mij dit andere inzicht geven <3

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:52

Mag je zomaar in een bos een huis bouwen en daar dan gaan wonen? Soms zie je wel is in Amerika huizen in het bos. Lijkt me ontzettend gaaf maar dat zal wel niet zomaar mogen?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:38

Ik heb Office 2016 voor PC gekocht ipv. Office voor Mac. Kan ik dit omzetten of zal ik daarvoor echt telefonisch contact moeten opnemen? Office is al geïnstalleerd maar omdat ik een productcode heb voor windows ipv. voor Mac wil het kreng het niet doen... Terwijl de prijs hetzelfde is. Lijkt me toch dat de code gewoon moet werken?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:56

SavannahNx schreef:
Mag je zomaar in een bos een huis bouwen en daar dan gaan wonen? Soms zie je wel is in Amerika huizen in het bos. Lijkt me ontzettend gaaf maar dat zal wel niet zomaar mogen?

Indien de grond niet van jou is, dat vermoed ik zomaar van niet nee....
Zelfs indien de grond van jou zou zijn, zal je daar waarschijnlijk ook niet mogen bouwen (bestemming).

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:58

Damned schreef:
SavannahNx schreef:

Zelfs indien de grond van jou zou zijn, zal je daar waarschijnlijk ook niet mogen bouwen (bestemming).

Hoe zit dat met die cabin’s in Amerika?

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:07

Waarom krijg ik haren van onze hond in mijn voet, maar iemand anders bij ons thuis niet? :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:22

_Cassidy schreef:
Waarom krijg ik haren van onze hond in mijn voet, maar iemand anders bij ons thuis niet? :+

Te weinig eelt?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 00:37

SavannahNx schreef:
Damned schreef:
[quote="SavannahNx"

Hoe zit dat met die cabin’s in Amerika?[/quote]

Geen idee hoe het geregeld is in Amerika, misschien bestaat er daar wel nog res nullius (grond die van niemand is).

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 08:24

In Nederland mag het in ieder geval niet. Bosgrond is geen bouwgrond. En geloof ook niet dat er nog ergens een stukje is wat niet bestemd is.

Er zal in Amerika ook wel iets geregeld zijn dat in bepaalde bossemn ook niet gebouwd mag worden, maar dat is puur gokwerk

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:26

xSCWx schreef:
Ik heb Office 2016 voor PC gekocht ipv. Office voor Mac. Kan ik dit omzetten of zal ik daarvoor echt telefonisch contact moeten opnemen? Office is al geïnstalleerd maar omdat ik een productcode heb voor windows ipv. voor Mac wil het kreng het niet doen... Terwijl de prijs hetzelfde is. Lijkt me toch dat de code gewoon moet werken?

Heb je een daadwerkelijke cd/dvd gekocht of online software? En het gaat dus om een update van software reeds op je mac?
Ik denk dat contact opnemen met de helpdesk idd het beste idee is. Zij zullen mogelijk je een andere code kunnen geven (en de huidige onbruikbaar maken :) )
Lijkt me niet dat je er zelf iets aan kan doen...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:27

Binnen welke termijn moet je een medicijn op recept bij de apotheek ophalen? Iemand enig idee?