Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Laugh schreef:Ik vraag me af wat we voor pakketje krijgen, zat een briefje in de bus van postnl. Maar ik heb niks bestelt en mijn vriend ook niet. Normaal leveren ze het bij de buren af..
luuntje schreef:Misschien bij de voedselbank.
Kan mij voorstellen dat die gegevens niet zomaar verstrekt worden.
Ik zie weleens reclame voorbij komen van een eigen website maken met Jimdo.nl
Het wordt uitgesproken als jimdoe.
Ik zelf zou het uitspreken als jimdoo. Ben ik nu raar of is het bedrijf raar?
Tova schreef:Als ik wat bestel en de straatnaam, huisnummer en postcode kloppen maar de plaatsnaam niet, waar komt het pakketje dan uit? Bij mij of die andere plaats?
iirrssjjee schreef:Tova schreef:Als ik wat bestel en de straatnaam, huisnummer en postcode kloppen maar de plaatsnaam niet, waar komt het pakketje dan uit? Bij mij of die andere plaats?
Bij de juiste postcode.
Dat is eigenlijk het enige wat ze nodig hebben. Als je alleen een postcode en huisnummer op zou zetten, komt ie ook juist terecht
SavannahNx schreef:Hoe ik van mijn onzekerheid afkom.. Merk echt dat het me nu zwaar in de weg zit, en dat ik het moeilijk vind als mijn vriend een complimentje geeft aan een andere vrouw.. Ik wil deze onzekerheid helemaal niet
Knert schreef:SavannahNx schreef:Hoe ik van mijn onzekerheid afkom.. Merk echt dat het me nu zwaar in de weg zit, en dat ik het moeilijk vind als mijn vriend een complimentje geeft aan een andere vrouw.. Ik wil deze onzekerheid helemaal niet
Hij is bij jou omdat jij specialer bent. Dus dat complimentje naar een ander Kun je wegwuiven.
Een kerel die altijd anderen leuker vindt? Die was al weg geweest hoor.
Maar nee, hij is bij jou. Blijkbaar ben jij specialer!
Probeer eroverheen te stappen. Maak er geen ruzie over, dat kan wel je relatie killen!
Knert schreef:Eeuhm je hoeft mij niet te bedanken.
Het is blijkbaar de waarheid.
Jij bent leuker dan de rest. Anders was ie al lang bij een ander.
Complimentje geven aan een ander? Wees blij dat je een vent hebt die attent is. Die meiden zien heus wel dat juist JIJ diegene bent die net die leuke attente vent aan de haak heeft geslagen.
Draai het om! Echt!
En wees blij dat ie dat doet waar je bij bent.. had het vreemder gevonden als ie dat alleen deed als je er juist niet bij was en je het via via hoort.
Attente mannen![]()
He is taken...by you!
Dus wie wint er nu eigenlijk?
SavannahNx schreef:Mag je zomaar in een bos een huis bouwen en daar dan gaan wonen? Soms zie je wel is in Amerika huizen in het bos. Lijkt me ontzettend gaaf maar dat zal wel niet zomaar mogen?
Damned schreef:SavannahNx schreef:Mag je zomaar in een bos een huis bouwen en daar dan gaan wonen? Soms zie je wel is in Amerika huizen in het bos. Lijkt me ontzettend gaaf maar dat zal wel niet zomaar mogen?
Indien de grond niet van jou is, dat vermoed ik zomaar van niet nee....
Zelfs indien de grond van jou zou zijn, zal je daar waarschijnlijk ook niet mogen bouwen (bestemming).
SavannahNx schreef:Damned schreef:[quote="SavannahNx"
Mag je zomaar in een bos een huis bouwen en daar dan gaan wonen? Soms zie je wel is in Amerika huizen in het bos. Lijkt me ontzettend gaaf maar dat zal wel niet zomaar mogen?
Indien de grond niet van jou is, dat vermoed ik zomaar van niet nee....
Zelfs indien de grond van jou zou zijn, zal je daar waarschijnlijk ook niet mogen bouwen (bestemming).
xSCWx schreef:Ik heb Office 2016 voor PC gekocht ipv. Office voor Mac. Kan ik dit omzetten of zal ik daarvoor echt telefonisch contact moeten opnemen? Office is al geïnstalleerd maar omdat ik een productcode heb voor windows ipv. voor Mac wil het kreng het niet doen... Terwijl de prijs hetzelfde is. Lijkt me toch dat de code gewoon moet werken?