Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:13

Ach zo heeft en is iedereen toch een afdankertje? Ik denk dat er weinig mensen rondlopen die nog nooit een relatie en/of gedate hebben.

Klopt Exitiwum. Iemand eindigde nog bovenop hem.

ElizeVdS

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:29

Weet niet meer wie het zei maar Tinder instellingen bekijken kan ik niet. Ben maandag 3 jaar getrouwd dus doe dr zelf niet aan en 35w zwanger waardoor ik tijd teveel heb en me hier tegenaan bemoei.
Ga er vanuit dat als hij al zou Tinderen buiten haar om het juist logischer zou zijn dat hij mails uit zou zetten dan aan. Hij is ook niet het type om zoiets te doen dus vriendin gelooft hem op zich wel maar je schrikt toch even.

Over als niet gelovige een relatie hebben met iemand die wel gelooft. Het kan prima. Mijn man gelooft vrij streng voor Hollandse begrippen. Zondags naar de kerk, zondagsrust, bidden voor 't eten. We zijn voor de kerk getrouwd en onze zoon is gedoopt.

Hij laat mij in mijn waarde en ik hem. Ik heb onze trouwdienst in mogen vullen met niet-Christelijke muziek en zoals ik het noemde 'light' variant van alle geloofsdingen die er in zitten. Ik respecteer zijn geloof en hij het gebrek van dat van mij. Doen allebei voor elkaar water in de wijn. Ik ben voor hem wel gestopt met schelden met dingen die met geloof te maken hebben maar dat zie ik niet direct als een probleem.

Enige dat een beetje lastig is is de zondagsrust. Ipv met hem ga ik nu met vriendinnen op zondag een terrasje pakken. Op vakantie doet hij ee overigens niet moeilijk over en gaan we gerust wel uit eten oid.

Het is naar mijn ervaring net hoe je er in staat en mee om gaat. Ga je het mij opleggen dan gaan hier de hakken in het zand en geef ik geen meter mee. Hebben bijv gruwelijke ruzie in zijn familie gehad omdat ik het vertikte de doopjurk van de familie bij mijn zoon aan te trekken. Manlief snapt dat mij dat een brug te ver is en hebben samen een leuk pakje gekocht maar ik me wel goed bij voelde. Stond daarbij ook vierkant achter me.

Wat ik vooral 'spannend' vind is dat we volgend jaar naar Hardinxveld verhuizen wat toch bekend staat als vrij gelovig. Mijn man zal daar wellicht makkelijker in de gemeenschap opgenomen worden omdat hij wel gelooft.

Overigens ben ik liberaal opgevoed. Mijn vrijheid houdt op waar die van jou begint en andersom. Houd je rekening met elkaar en respecteer je andermans mening dan vind ik het wel best :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:30

Colien schreef:
Ach zo heeft en is iedereen toch een afdankertje? Ik denk dat er weinig mensen rondlopen die nog nooit een relatie en/of gedate hebben.

Mijn vriend dames en heren, die was vers van de pers! *\o/*

(En ik ook een beetje ongeveer zo om en nabij)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:33

MarlindeRooz schreef:
Colien schreef:

Mijn vriend dames en heren, die was vers van de pers! *\o/*

(En ik ook een beetje ongeveer zo om en nabij)

zo om en nabij is niet helemaal dus, oftewel ook een afdankertje dan :')
Maar geef mij dan maar een afdankertje hoor, mijn vriend is een prima afdankertje kan ik je vertellen :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:35

Al zit er natuurlijk wel verschil tussen afdankertjes en afdankertjes.
Iemand die met jan en alleman heeft gedate en het bed in is gedoken, of iemand die gewoon een (paar) relaties achter de rug heeft is totaal anders

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:39

Wat is dit topic hard gegaan!

Ik heb nog niet echt een match gehad met iemand, de boer heb ik toch afgeslagen, hij is mij net iets te "simpel" en merkte tijdens het appen dat hij niet heel eg open-minded is en ik wel..

Van de week werd ik ineens toegevoegd door een Portugese jongen op Facebook, die heb ik schijnbaar naar links geswiped op Tinder en dat bleek hij niet te willen accepteren dus heeft hij lopen zoeken op Facebook.. (pluspunt!), aan de praat geraakt en overgegaan op de App.

Toeval bij toeval bleek hij 1 kantoorgebouw verderop te werken (200 meter lopen, in hetzelfde vakgebied als ik; marketing), eigenlijk zouden we vandaag lunchen maar bij mij op werk liep mijn hele planning in de soep en ging dat niet, kon niet echt weg van kantoor, iets met chaos en deadlines..

Morgen avond gaan we naar de eindejaars expositie van de HKU in Utrecht, heb ja gezegd, het klikt wel en ik ben wel erg nieuwschierig. Hij woont nu 5 jaar in NL maar spreekt nog niet zo heel goed Nederlands, dus we praten meestal Engels, waar ik me dan weer druk om kan maken aangezien dat een klein beetje is weggezakt en ik typend dingen kan opzoeken, in een gesprek niet, maar ag..

Ben benieuwd..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 20:42

Denk dat jullie mij niet helemaal begrijpen, maargoed. Ik heb er iig zin in en ben benieuwd hoe hij is in zijn vertrouwde omgeving :)

Ik ben trouwens niemands afdankertje :+

Spannend wiwbalia!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 20:51

Yvankaxx schreef:
Denk dat jullie mij niet helemaal begrijpen, maargoed. Ik heb er iig zin in en ben benieuwd hoe hij is in zijn vertrouwde omgeving :)

Ik ben trouwens niemands afdankertje :+

Spannend wiwbalia!

Ik begrijp het denk ik wel, als het om een andere bokker gaat die met hem gedate heeft. Iemand waarmee ik in een groepsapp zat. :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 20:55

Ik begrijp het wel hoor, geen zorgen haha. Ik geef er juist een luchtige draai aan. Je moet het niet zo zwaar zien, alsof je een afdankertje bent. Iedereen heeft wel eens met iemand anders gedate of gekletst. Dan zouden we allemaal afdankertjes zijn van iemand anders.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 21:51

Gewoon genieten yvanka!

Ik vond het ook jammer dat ik er onzeker van werd want het is een super lieve jongen!
Maar voor mij niet geschikt.

Maar een afdankertje dat hij jan en alleman date/mee in bed nermt is hij zeker niet!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 21:53

Colien schreef:
Ik begrijp het wel hoor, geen zorgen haha. Ik geef er juist een luchtige draai aan. Je moet het niet zo zwaar zien, alsof je een afdankertje bent. Iedereen heeft wel eens met iemand anders gedate of gekletst. Dan zouden we allemaal afdankertjes zijn van iemand anders.

Mijn ex zei letterlijk: ik hoop voor je dat je nieuwe vriend je niet over een paar jaar zat is haha.. Dus ik ben een enorme afdanker!
Maar R is nu nog wel blij mrt me geloof ik haha

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 22:41

Mag ik me hier ook melden?
Al een tijdje aan t tinderen gewoon vermakelijk. Maar afspreken komt t eigenlijk nooit van. Sowieso is 9 vd 10 keer al een dingetje dat ik op Texel woon. Die drempel is te hoog ofzo.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 07:25

Wendy15 schreef:
Mag ik me hier ook melden?
Al een tijdje aan t tinderen gewoon vermakelijk. Maar afspreken komt t eigenlijk nooit van. Sowieso is 9 vd 10 keer al een dingetje dat ik op Texel woon. Die drempel is te hoog ofzo.

Tuurlijk, welkom!
Ah ja ik begrijp wel dat dat een extra drempel is dat je op Texel woont, kan me daar wel iets bij voorstellen -O- maar je gaat vast nog wel iemand tegenkomen die dat geen probleem vind!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 07:27

Welkom!

Ik zou dat juist een plus vinden. Een goede reden om vaak naar de eilanden te gaan is nooit verkeerd. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 07:29

Ik zou een moord doen voor een partner op Texel.

Houd je van baby's Wendy?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 08:00

Haha nee hou niet van baby's zodra het wat begint te lopen en praten vind ik het wel ff grappig op zich. Vriendin heb 2 koters van 1 en 3. Best leuk ff uurtje maar zodra het jankt of stinkt ben ik pleite :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 09:22

Ja oke dan gaan we niet daten.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 09:28

Strik er om en baby aan papa geven tot het de eigen kont kan afvegen

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 09:34

Texel zou ik zien als pluspunt :). Mooi eiland!

Wendy15 schreef:
Strik er om en baby aan papa geven tot het de eigen kont kan afvegen

_/-\o_ hahaha

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 12:53

Dat had ik vroeger ook
Zodra ze begonnen te janken of stinken was ik weg
Maar heb de inmiddels zelf 2
Totaal geen roze wolk zwangerschap enzo
Maar het resultaat wil ik nooit weer kwijt
Maar ga ook echt niet mijn best doen om er nog eens een te krijgen
Bij voorkeur niet zelfs

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 12:59

Ik heb geen idee of ik nog last ga krijgen van rammelende eierstokken. Ben nu 28 en vooralsnog niet. Maar voor t zelfde slaat dat zomaar om als ik wel een leuke vent aan de haak sla

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 16:02

Haha dat begon bij mij wel toen ik een relatie had en er veel zwangeren om me heen waren.
Nu ik vrijgezel ben zijn de eierstokken weer rustig gelukkig Haha :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 16:47

Ik word alleen week van babydiertjes, niet van babymensen. Bleh. Daarnaast teveel gekke kronkels in de genen van de familie om met een gerust hart een kind op de wereld te zetten. Ik houd het wel bij katten. En paarden :D

Ondertussen ikweetnietmeerwathetis nog niet gezien. Hij wilde wel langs komen, maar ja. Dan is hij hier tegen 1 uur, half 2 's nachts en ik moest om half 10 de deur uit vanwege m'n werk. Als je het dan toch al hebt over 'niet de moeite waard'... En sindsdien is het stil...

Vandaag wel weer geknuffeld met mijn vreselijk knappe gouden paardje <3 Who needs a man when you've got a horse? Or three :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 16:48

Hier nergens last van... broedhok roept eerder of het eruit gehaald mag worden :')

Lijkt me best lastig idd om te daten op texel (of een ander eiland)..

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 18:25

vandaag zo'n knappe jongen in het wild tegen gekomen, had het lef niet om zijn naam/nummer of iets te vragen, toch wel een beetje spijt nu :')
Tint komt bij mij echt niks uit, word een beetje moe van dat cliché daten en appen, het is het toch allemaal net niet