Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:57

Hoi! Zou ik me ook mogen melden hier?

Heb sinds van de week ook maar tinder gedownload.. Vooral voor het vermaak :Y)
Komt erop neer dat ik redelijk wat matches heb maar weinig gesprekken :') Beginnen jullie een gesprek of wordt er door je match begonnen?

Maar toen ik dit topic voorbij zag komen, dacht ik, het is toch wel gezellig het lief en leed delen van het tinder(en?). Heb de laatste pagina's een beetje gelezen, maar zie toch ook wel mensen die er een serieuze relatie aan over gehouden hebben..

Maar hierbij dus hoi! *D

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:29

Ik begin een gesprek wel ja, na een dag ofzo geen reactie, dan ontmatch ik weer ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:32

Kennelijk storen jullie je niet aan sexpraat? Ik wel. Had toch wel wat meer serieuze reacties verwacht. Het is nu net badoo van vroeger.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:35

Berdien schreef:
Haha, als ze het alleen maar zeggen dan valt het nog mee. Ik kan ondertussen mijn wc behangen met alle piemelfoto's die ik al gehad heb :')

...

:)*

Bést een idee trouwens :oo _O- _O-

:') :') :') echt he!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:37

Uhm, je weet waar Tinder oorspronkelijk voor gestart/bedoeld is? := Ik denk echt dat je het allemaal veel te serieus neemt. Als je die perfect matchende vent zoekt (wat al een utopie is, maar dat terzijde), dan wordt dat heel lastig op Tinder. Niet iedereen zit er voor de seksdates, maar ook lang niet iedereen zit er voor een serieuze relatie. Beetje aftasten wie waarnaar op zoek is, maar dat vind ik ook het hele leuke eraan.

En sekspraat? Daar kan ik echt niet mee zitten := Als ik er geen zin in heb kap ik het af, wordt het nogal kansloos dan gooi ik er een aantal enge fetisjes in (práchtig vermaak wel :') ) of ik ontmatch. Maar vind het allemaal niet zo spannend.

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:39

Ik moet trouwens zeggen.. Ik heb nog geen enkele sekspraat of foto's gehad? Maar heb dan ook wel al met 5 mensen gepraat, dus hé dat is natuurlijk niet zo noemenswaardig..

Relaxed schreef:
Ik begin een gesprek wel ja, na een dag ofzo geen reactie, dan ontmatch ik weer ;)

Maar.. klinkt misschien heel stom. Maar wat zeg je dan? Ik vind een hoi, hoe is t? Ook zo vreemd..

Misschien maak ik er gewoon een groter drama van dan nodig :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:53

Ik begin altijd met hoi, wat brengt jou op tinder.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 17:20

germie schreef:

Maar als die jongen dan aangeeft dat hij er voor de lol (s#x) zit vindt jij het dan gelijk sexpraat?

Je kunt ook in je profiel zetten dat je daar geen zin in hebt trouwens, is dat een idee? Dat je er wat meer in zet wat je zoekt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 17:56

Gewoon hoi hoe is het of alles goed? Open vraag, kunnen ze mee doen wat ze willen

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:26

Ik begin ook gewoon met een hoi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:31

Ik begin bijna nooit een gesprek :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:36

har166 schreef:
germie schreef:

Maar als die jongen dan aangeeft dat hij er voor de lol (s#x) zit vindt jij het dan gelijk sexpraat?

Je kunt ook in je profiel zetten dat je daar geen zin in hebt trouwens, is dat een idee? Dat je er wat meer in zet wat je zoekt?

Nee, meestal beginnen ze met gewoon nieuwsgierig. Of op zoek naar een maatje voor leuke dingen. En dat antwoord ik ook atlijd als mij de vraag gesteld word.
Maar het wordt wat anders als het geprek draait op hobby's en ik zeg dat ik duik, dat hij dan antwoord dat 'ie zin heeft om in me te duiken'. Of 'in bed te duiken'. Je gaat toch gewoon eerst wat chatten, dan spreek je ergens af, eten of gewoon wandelen. En als het dan klikt zie je wel waar het schip strandt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:42

Oh, dat zie je al als sekspraat?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:47

Berdien schreef:
Oh, dat zie je al als sekspraat?

als je in iemand wilt duiken, of in bed wilt duiken, dan is dat toch echt wel wat meer willen dan alleen praten. Je begint eerst toch met elkaar eens ontmoeten, dan neem je nog geen sex in de mond, dat doe je als het na een paar keer klikt. Maar goed, ik zal wel te netjes opgevoed zijn ofzo.

Maar heb ook al nieuwe woorden geleerd, denk dat ze beetje te grof zijn om hier te plaatsen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:34

Nou als je daar niet tegen kan moet je idd niet op Tinder zijn.. ;)

Ik kan er meestal wel om lachen en kaats de bal terug, als ik er geen zin in heb reageer ik gewoon ff niet..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:36

Daar ben ik het niet mee eens, ik kan het ook niet waarderen dat ik zo een opmerkingen krijg. Gelukkig gebeurt het maar weinig, alsof alle mannen op tinder geen normen hebben.

Ik denk dat tinder en de echte wereld niet zoveel verschillen, veel players waar je moet tussen zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:40

Nou ja, Germie valt er nogal over en als het zo'n ergernis is, snap ik niet wat je er nog doet.. Dus in die zin denk ik niet dat Tinder iets voor Germie is ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:30

Ach joh, ik vind dat meer kwinkslagen. En die krijgen ze inderdaad net zo hard weer terug :)) Met sekspraat dacht ik meer aan de wat uhm... explicietere dingen :)) Die vragen/opmerkingen krijg ik ook nog wel eens. En dan kom ik met een enge fetisj en zijn ze ook zo weer weg :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:52

Berdien als je picture wall af is kom ik kijken :')

Een gesprek ben ik nog nooit begonnen op tinder.
En sextalk heb ik serieus nog nooit gehad op tinder en heb wel aardig wat gesprekken gehad en 4 op de app gehad. Maar ik zou het wel gehad kunnen hebben.

Time flies he.
Ik weet niet wanneer onze 1e date was, ergens in januari iig maar het gaat heel goed hier :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:54

Feestje op mijn piemelfotowc, deal! :D {:}

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:00

germie schreef:
Kennelijk storen jullie je niet aan sexpraat? Ik wel. Had toch wel wat meer serieuze reacties verwacht. Het is nu net badoo van vroeger.

Seks is leuk *D

Maar alle seks-kerels gooide ik er direct af. Of ik ging er grappig op in. :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:04

Tja, als iemand mij meteen vraagt wat ik ergens kom doen zou ik ook denken 'Eh, gezellig type'. Mijn vriend had een aantal foto's waarvan ik 't idee had dat 'ie met een drieling op Tinder zat, daar begon ik over :+ Als ik had gezegd 'Ja wat doe je hier' had ik waarschijnlijk hetzelfde antwoord gekregen als hierboven.

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:36

Ik zit met twee te chatten.. heb met eentje een date zaterdag... spannend haha.. alleen ben ik 1.57 en hij 1.90

Word mn eerste date hahah iemand tips?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:46

Gewoon genieten & jezelf blijven! Tips zijn er volgens mij niet echt. Het gaat allemaal vanzelf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 10:48

Ik verveelde me want m'n likes waren op dus nog maar een app geinstalleerd :')

Maar even niet daten behalve met tinderleraar.