Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
oomens schreef:Fennadev schreef:Ja daarom juist, dan hebben we ook geen last meer van al die ongelukken die er op dat stuk gebeuren. Ik was laatst gewoon te laat op een toets, terwijl ik dan echt wel twee bussen eerder pak dan voor college, door een ongeluk. Gelukkig was ik nog binnen het half uur dat het nog mag er wel en was de docent meegaand. En had ik extra kunnen leren in de bus. Maar helaas willen de boeren in mijn omgeving het niet, zo'n treinverbinding. De lijn zou overigens op een afstand van hooguit 5 meter achter mijn pony's langsgaan, maar ach dat zou wel wennen voor ze..
Is het met die treinen in het Noorden ook niet zo dat ze om de haverklap ergens tegenaan rijden op een spoorwegovergang, zodat alles bij Zwolle ophoudt?
Carol_Beer schreef:Shaggy09 schreef:Jemig, 't word wel steeds gekker. Waar mag een mens nog wel roken dan? Alleen thuis op de bank of hoe moet ik dit zien?
Ja? Is dat zo erg dan?
goldenarrow schreef:Het zou op zich fijn zijn als de normale naam ook op het bordje zou staan, zodat ik in ieder geval weet op welk station we aankomen
[ [url=m/LFFjf8.jpg]Afbeelding[/url] ]
SavannahNx schreef:goldenarrow schreef:Het zou op zich fijn zijn als de normale naam ook op het bordje zou staan, zodat ik in ieder geval weet op welk station we aankomen
[ [url=m/LFFjf8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha oeps. En op die grote blauw borden die meestal helemaal achteraan t station staan? Daar staat de plaats altijd op toch?
goldenarrow schreef:Op het station staat het wel ja, maar moet je wel op tijd zien Schermpje verder hingen trouwens wel de juiste namen, maar die kon ik vanaf mijn plek net niet zien.
oomens schreef:goldenarrow schreef:Op het station staat het wel ja, maar moet je wel op tijd zien Schermpje verder hingen trouwens wel de juiste namen, maar die kon ik vanaf mijn plek net niet zien.
Kwestie van leren hoe de plaatsen op je route deze week heten en dat na Aswoensdag weer vergeten. Ik vind het eigenlijk wel netjes dat de NS daar niet aan voorbij gaat.
Destination schreef:oomens schreef:Kwestie van leren hoe de plaatsen op je route deze week heten en dat na Aswoensdag weer vergeten. Ik vind het eigenlijk wel netjes dat de NS daar niet aan voorbij gaat.
Eh, sorry? Mij als noorderling boeit het echt niet wat daar in het zuiden op het moment gaande is. Waarom zou ik dan zo nodig plaatsnamen moeten leren? NS kan toch maar gewoon de echte plaatsnamen plaatsen?