Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neverland schreef:Pfff, ik kan ook een virtuele knuffel gebruiken. Ben momenteel echt aan het twijfelen of dit het is.![]()
We zijn pas 5 maanden samen ongeveer en hij laat mij merken dat hij eigenlijk niks om mij geeft. Tenminste, dat gevoel krijg ik enorm sterk. Hij zegt dat het niet waar is maar ik geloof het niet helemaal. We gaan dit weekend praten over alle dingen die mij dwars zitten en dan kijken we hoe we het samen kunnen oplossen. Ik wil er niet te veel over kwijt maar het is soms wel handig om een mening te hebben van iemand die ons niet kent.
Dus als er iemand is die ik een pb mag doen met de details?
Neverland schreef:Pfff, ik kan ook een virtuele knuffel gebruiken. Ben momenteel echt aan het twijfelen of dit het is.![]()
We zijn pas 5 maanden samen ongeveer en hij laat mij merken dat hij eigenlijk niks om mij geeft. Tenminste, dat gevoel krijg ik enorm sterk. Hij zegt dat het niet waar is maar ik geloof het niet helemaal. We gaan dit weekend praten over alle dingen die mij dwars zitten en dan kijken we hoe we het samen kunnen oplossen. Ik wil er niet te veel over kwijt maar het is soms wel handig om een mening te hebben van iemand die ons niet kent.
Dus als er iemand is die ik een pb mag doen met de details?
Neverland schreef:Ik ben niet zo van het 'hop-next-volgende' zonder dat je er eerst samen over hebt en alles bespreekt. Een relatie neem je samen. En probeer je er dus eerst aan te 'werken'. In ieder geval gaan wij dit weekend samen zitten om elk punt te bespreken. Maar mocht dit niet veranderen dan ben ik weg. Mijn geluk staat voorop.
Neverland schreef:Ik ben niet zo van het 'hop-next-volgende' zonder dat je er eerst samen over hebt en alles bespreekt. Een relatie neem je samen. En probeer je er dus eerst aan te 'werken'. In ieder geval gaan wij dit weekend samen zitten om elk punt te bespreken. Maar mocht dit niet veranderen dan ben ik weg. Mijn geluk staat voorop.
Neverland schreef:Tja, ik zelf zou er ook niet 6 jaar lang mee door gaan. Dat ben ik niet waard. Gewoon eerst alles bespreken en als het dan niet verandert dan is het gewoon klaar.
Sky schreef:Sheran schreef:Iets met liefde. Je voelt je gewoon zo gelukkig als je bij hem bent. Áls je bij hem bent.
Dus het voelt alleen alsof hij niks om je geeft als jullie niet bij elkaar zijn?
xDenies schreef:Ik ook niet hoor. Schaam me er soms zelfs voor omdat de wereld bepaalde dingen van je verwacht. Maar het is al weer bijna twee jaar later dat ik echt met een jong 'ging'. En eigenlijk heb ik momenteel genoeg op mijn bordje om me zorgen om te maken dan ook nog eens druk maken of een relatie wel goed zit (ja i know, dat hoort natuurlijk niet). Dus vind het wel even prima, maar mán die reacties die je krijgt als je zegt dat je geen vriend hebt.
Ja natuurlijk mis ik het om lekker samen met iemand op de bank te hangen. Maar het is nu eenmaal zo en ze groeien niet aan de boomGewoon zelf proberen te genieten en uiteindelijk komt het vast goed.