tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 10:22

Ik denk niet zo zeer aan verlatingsangst, maar je vertrouwen is geknakt...je hebt gemerkt dat hij je zo aan de kant kan gooien als je voor jezelf op komt. Ik denk dat een psych wel een goede stap is, al zou het alleen maar zijn om je sterker te maken in het aangeven van je grenzen en je eigenwaarde omhoog te krikken. Wbt het vertrouwen in de relatie, dat zal terug moeten groeien en heeft tijd nodig. Als je nu over alles kunt praten en het gaat goed en dat blijft het ook als je voor jezelf op komt dan is tijd hetgene wat je nodig hebt denk ik.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 13:26

Pfff, ik kan ook een virtuele knuffel gebruiken. Ben momenteel echt aan het twijfelen of dit het is. -O-
We zijn pas 5 maanden samen ongeveer en hij laat mij merken dat hij eigenlijk niks om mij geeft. Tenminste, dat gevoel krijg ik enorm sterk. Hij zegt dat het niet waar is maar ik geloof het niet helemaal. We gaan dit weekend praten over alle dingen die mij dwars zitten en dan kijken we hoe we het samen kunnen oplossen. Ik wil er niet te veel over kwijt maar het is soms wel handig om een mening te hebben van iemand die ons niet kent. :j
Dus als er iemand is die ik een pb mag doen met de details?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 13:41

Je mag altijd een PB sturen als je iets kwijt wilt. Ik lees vooral op de achtergrond mee.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 14:53

Je mag mij ook altijd een PB sturen! Geldt voor iedereen trouwens :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 14:56

Mij mag ook gepbt worden :)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 16:03

Neverland schreef:
Pfff, ik kan ook een virtuele knuffel gebruiken. Ben momenteel echt aan het twijfelen of dit het is. -O-
We zijn pas 5 maanden samen ongeveer en hij laat mij merken dat hij eigenlijk niks om mij geeft. Tenminste, dat gevoel krijg ik enorm sterk. Hij zegt dat het niet waar is maar ik geloof het niet helemaal. We gaan dit weekend praten over alle dingen die mij dwars zitten en dan kijken we hoe we het samen kunnen oplossen. Ik wil er niet te veel over kwijt maar het is soms wel handig om een mening te hebben van iemand die ons niet kent. :j

Je mag een pb sturen als je zou willen! Staat voor iedereen altijd open trouwens :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 16:34

Neverland schreef:

Afsluiten...
Ik heb het 3 jaar volgehouden en het heeft mijn hele zelfbeeld naar de knoppen geholpen -O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 16:53

Ik 6 jaar. Beter nu doen, inderdaad ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 17:00

Ik ben niet zo van het 'hop-next-volgende' zonder dat je er eerst samen over hebt en alles bespreekt. Een relatie neem je samen. En probeer je er dus eerst aan te 'werken'. In ieder geval gaan wij dit weekend samen zitten om elk punt te bespreken. Maar mocht dit niet veranderen dan ben ik weg. Mijn geluk staat voorop. :D

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 17:01

Neverland schreef:
Ik ben niet zo van het 'hop-next-volgende' zonder dat je er eerst samen over hebt en alles bespreekt. Een relatie neem je samen. En probeer je er dus eerst aan te 'werken'. In ieder geval gaan wij dit weekend samen zitten om elk punt te bespreken. Maar mocht dit niet veranderen dan ben ik weg. Mijn geluk staat voorop. :D

Mee eens! Je kunt beter eerst kijken of er een andere manier is waarop het kan werken en ook jij er gelukkig van wordt dan gelijk de stekker er uit te trekken. Gewoon bij jezelf blijven en niet je eigen mening onder stoelen of banken schuiven.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 17:05

Ik ook niet hoor. Schaam me er soms zelfs voor omdat de wereld bepaalde dingen van je verwacht. Maar het is al weer bijna twee jaar later dat ik echt met een jong 'ging'. En eigenlijk heb ik momenteel genoeg op mijn bordje om me zorgen om te maken dan ook nog eens druk maken of een relatie wel goed zit (ja i know, dat hoort natuurlijk niet). Dus vind het wel even prima, maar mán die reacties die je krijgt als je zegt dat je geen vriend hebt.

Ja natuurlijk mis ik het om lekker samen met iemand op de bank te hangen. Maar het is nu eenmaal zo en ze groeien niet aan de boom :) Gewoon zelf proberen te genieten en uiteindelijk komt het vast goed.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 17:13

Neverland schreef:

Het zou mooi zijn als het je lukt, maar als je nu dat gevoel al heeft is het echt niet goed. Ik ben ook juist 6 jaar gebleven omdat ik totáál niet ben van 'hup,de volgende'. Maar uiteindelijk was hij toch degene die ineens iemand kreeg voor wie hij alles wél deed.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 17:27

Tja, ik zelf zou er ook niet 6 jaar lang mee door gaan. Dat ben ik niet waard. Gewoon eerst alles bespreken en als het dan niet verandert dan is het gewoon klaar. :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 17:38

Neverland schreef:
Tja, ik zelf zou er ook niet 6 jaar lang mee door gaan. Dat ben ik niet waard. Gewoon eerst alles bespreken en als het dan niet verandert dan is het gewoon klaar. :)

Dit is de beste instelling, dan heb je het niet zomaar weggegooid en dan is er voor hem nog een mogelijkheid om er wat mee te doen :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 19:46

Ik mis vooral de gezelligheid nu en niet zozeer het vaste van een relatie, de verplichtingen...

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 19:52

Ik kan niet begrijpen dat je met iemand in een relatie wilt zijn die je het gevoel geeft dat hij niet om je geeft. Na 5 maanden al niet meer. Kies voor jezelf en je eigen geluk. Iedereen verdient meer dan dat!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 19:53

Iets met liefde. Je voelt je gewoon zo gelukkig als je bij hem bent. Áls je bij hem bent.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 20:11

Inderdaad. Het is natuurlijk niet alleen maar negatief. Als hij bij mij is dan is het een schat van een mens. Zo goed heeft me nog nooit iemand behandelt. := Ik word dan echt verwend als een prinses. :D

Als het alleen maar negatief was dan was het ook wel makkelijk natuurlijk. :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 20:27

Sheran schreef:
Iets met liefde. Je voelt je gewoon zo gelukkig als je bij hem bent. Áls je bij hem bent.

Dit. Hierdoor ga ik ook altijd langer door dan eigenlijk goed voor mij is..

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 21:13

Sheran schreef:

Dus het voelt alleen alsof hij niks om je geeft als jullie niet bij elkaar zijn?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 23:17

Sky schreef:
Sheran schreef:

Dus het voelt alleen alsof hij niks om je geeft als jullie niet bij elkaar zijn?

Nee, niet alleen maar. Hij zette mij bv geregeld 's nachts op straat. Maar die andere momenten... Ik had zo sterk het gevoel dat dit iemand was waar ik voor moest en wilde vechten.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:54

xDenies schreef:
Ik ook niet hoor. Schaam me er soms zelfs voor omdat de wereld bepaalde dingen van je verwacht. Maar het is al weer bijna twee jaar later dat ik echt met een jong 'ging'. En eigenlijk heb ik momenteel genoeg op mijn bordje om me zorgen om te maken dan ook nog eens druk maken of een relatie wel goed zit (ja i know, dat hoort natuurlijk niet). Dus vind het wel even prima, maar mán die reacties die je krijgt als je zegt dat je geen vriend hebt.

Ja natuurlijk mis ik het om lekker samen met iemand op de bank te hangen. Maar het is nu eenmaal zo en ze groeien niet aan de boom :) Gewoon zelf proberen te genieten en uiteindelijk komt het vast goed.

6,5 jaar aaaand counting. Op wat blokken van 4 a 5 maanden met iemand na. (die dan weer terug kwam, dan weer weg, dan weer terug kwam, toen naar Azië vertrok, toen in Azië bleek dat de meid met wie hij ging zwanger was en volgend jaar wordt hij papa. En je dat allemaal even in tranen vertelt en meld dat hij eigenlijk met jou verder wil. Dat.Doet.Zeer. want... Ik ben ondanks wat hij heeft geflikt nog steeds gek op hem. Kill me please :+ :Y) 2020 word mijn jaar hoor :+ )

Oh, en ongezonde relaties: rok optillen en rennen. Een relatie is niet altijd leuk, maar als het altijd niet-leuk is dan heb je een probleem.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 16:22

Joh, hij wil met jou verder maar zij is vermoedelijk van hem zwanger?
Ehmmmn jaaa heul fijn

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 17:32

hagelslag schreef:
Joh, hij wil met jou verder maar zij is vermoedelijk van hem zwanger?
Ehmmmn jaaa heul fijn

Zij bevalt begin volgend jaar... en hij gaat met haar verder maar wil eigenlijk ook met mij verder.

Ja, je hebt hele mooie bijnamen voor zulke mensen :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 17:40

Ehm laffe herders? Bij iemand blijven waar je niet bij wil zijn om een kind is laf. :=