Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saabineex schreef:Dat ik onderweg weer ben ondergescheten door n vogel... En ook dat de klok van mn scooter heel raar doet, ene moment staat er helemaal niks en andere moment switcht het hele tijd van verschillende tijden
nicole_floor schreef:Omg dit had ik laatst ook. Alleen kwam alles op mijn tas terecht. Heb het er nog steeds niet helemaal af gekregen.
ScarOfWars schreef:Aan dat ik 0,0 motivatie heb om door te gaan met soliciteren, ik ben al zo vaak afgewezen omdat ik niet "het juiste profiel" heb, terwijl ik echt een baantje nodig heb en mn ma blijft maar pushen dat ik "geen reet doe", terwijl ik al best veel solicitaties heb verstuurd..
saabineex schreef:ScarOfWars schreef:Aan dat ik 0,0 motivatie heb om door te gaan met soliciteren, ik ben al zo vaak afgewezen omdat ik niet "het juiste profiel" heb, terwijl ik echt een baantje nodig heb en mn ma blijft maar pushen dat ik "geen reet doe", terwijl ik al best veel solicitaties heb verstuurd..
Misschien kan je je inschrijven bij een uitzendbureau? Ik zit naast mijn huidige bijbaan ook bij een jongeren uitzendbureau. Zijn altijd best veel diensten beschikbaar in mijn omgeving. Uitzendbureau YoungCapital!
saabineex schreef:nicole_floor schreef:Omg dit had ik laatst ook. Alleen kwam alles op mijn tas terecht. Heb het er nog steeds niet helemaal af gekregen.
Ah bah, misschien met zeep proberen? Heb dat wel liever dan in mijn haar ofzo.. Ben altijd bang dat het in/op mijn mond/ogen komt. Ik zie ze altijd vliegen en dan hoop ik zo dat ze niks laten vallen, maar helaas