Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Gister ook 22 zakken voer besteld bij Welkoop. Nu nog even bedenken hoe ik ze ophaal haha.
Vind wel jammer dat je ze via iDeal moet betalen zo op de nieuwe site. Vroeger was het gewoon verkoop voor je eigen filiaal. Zal ze eens vragen of dat nu nog steeds zo geldt. Dat is voor franchisers toch wel fijn.
gr_roos schreef:Daar dacht ik ook meteen aan Manzano. Ik gun het de franchiser bij mij "om de hoek" een hogere omzet. Helaas verkoopt hij standaard geen Metazoa, dus dan ben ik genoodzaakt om uit tw wijken naar online bestellen.
Floko schreef:Ik zie op Facebook net pets place alles 15% vandaag. Die wordt ook wel eens gevraagd en gezegd dat er nooit iets is.
https://www.petsplace.nl/petsfriday?utm ... 1696632514
felicity schreef:Floko schreef:Ik zie op Facebook net pets place alles 15% vandaag. Die wordt ook wel eens gevraagd en gezegd dat er nooit iets is.
https://www.petsplace.nl/petsfriday?utm ... 1696632514
Alleen vandaag 15% korting met petsfriday. Het is vandaag toch donderdag
SandraWierda schreef:gr_roos schreef:Daar dacht ik ook meteen aan Manzano. Ik gun het de franchiser bij mij "om de hoek" een hogere omzet. Helaas verkoopt hij standaard geen Metazoa, dus dan ben ik genoodzaakt om uit tw wijken naar online bestellen.
Je kunt het ook in de winkel bestellen, zolang het op de site staat kunnen zij het voor je bestellen.
Slmt9 schreef:Ik gun het de winkel ook. Ik vind gelijk afrekenen wel fijn. Met name als je die dagen hebt dat je maar 1 product voor 20% hebt, dan moet je weer tig zakken per stuk afrekenen.
manzano schreef:Slmt9 schreef:Ik gun het de winkel ook. Ik vind gelijk afrekenen wel fijn. Met name als je die dagen hebt dat je maar 1 product voor 20% hebt, dan moet je weer tig zakken per stuk afrekenen.
Ja dat is wel fijn dat het nu over alles gaat.
Maar tot voor kort had je ook bij deze actie met 20% op alles dat je dan bestelling deed en in de winkel (in 1x) kon afrekenen.