Ja klopt,morgen word een minder dagje,maar das maar 1 dag. Weekend word stukken beter,al is er wel kans op een enkele bui. De zon is weg,het is behoorlijk grijs geworden.
Shirley
Geplaatst: 17-04-14 11:00
Die temperatuursverschillen vinden binnen elke 24 uur plaats Overdag 16 en 's nachts tegen het vriespunt aan is ook een behoorlijk verschil !
Dat is ook een behoorlijk verschil, Tante, maar ik vind het heerlijk als het 's nachts lekker fris is. Dan slaap ik heerlijk onder mijn warme dekentje. Maar als het overdag dat winderige, koude natte weer is, terwijl het de dag ervoor lekker met een zonnetje was, tja... dat is het hem juist. Ik moet overdag veel naar buiten, 's nachts alleen voor het laatste rondje met mijn hondje...
Nou, verwend weet ik niet... Ik woon in een woonwijk waar honden (eigenlijk) niet los mogen, op een klein afgezet veldje na. Op elkaar gepakt met z'n allen. Oké ik heb verwarming, warm water en een geïsoleerd huis. Dat dan weer wel. Maar ik zou graag wat meer vrij wonen, met meer dieren om me heen dan hier in dit huis passen...
Gelukkig ook niet zo'n koude nacht hier, gisternacht had ik sokken aan in bed, kreeg mijn voeten maar niet warm. En zo slecht weer voor het fructaan in het gras, blij dat het vannacht niet zo koud is geweest.