Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boomerang schreef:Dat kunnen sommige instanties al niet als je in een compleet ander gezin geboren bentStaat echt in ieder boekje en blaadje die je krijgt van de gynaecoloog dat dat geen aanrader is. Zelfde voorletter en geboortedatum. Plak er dan een tweede naam aan vast want veel instanties zoals gemeenten, banken, ziekenhuizen etc kunnen geen onderscheid maken
Boomerang schreef:Marrigje is lekker Goois hoor.
Heb me verkneukeld over de Rotterdamse uitspraak van Ritzooooow. Zie het helemaal gebeuren.
Ben zelf bijna uitgerekend van onze tweeling. Tijdens het namen opdoen zoveel van die kwik-kwek-kwak namen gezien. Zelfde uitgang, identiek aantal letters. Verschrikkelijk gewoon dat mensen denken dat het a) leuk is en B) praktisch... Ik kom uit een familie vol tweelingen en weet hoe pittig het is om als tweeling een individu te zijn, omdat de buitenwereld je ziet en behandelt als 1 uit gemakzucht, een echt eigen naam is dan wel zo fijn!
Boomerang schreef:Douce schreef:Als ze verder geen doopnamen hebben is dat weer lastig. Mijn neefjes heten allebei ook bij wijze van J. Janssen, das niet altijd praktisch
Staat echt in ieder boekje en blaadje die je krijgt van de gynaecoloog dat dat geen aanrader is. Zelfde voorletter en geboortedatum. Plak er dan een tweede naam aan vast want veel instanties zoals gemeenten, banken, ziekenhuizen etc kunnen geen onderscheid maken.
Wij hebben gekozen voor 2 verschillende voorletters, ene naam 4, andere naam 5 letters en geen top 100.
Enige overeenkomst is dat ze beiden 3 namen hebben. Zoon vernoemd naar vaders vader, dochter naar mijn moeder.
Boomerang schreef:Douce schreef:Als ze verder geen doopnamen hebben is dat weer lastig. Mijn neefjes heten allebei ook bij wijze van J. Janssen, das niet altijd praktisch
Staat echt in ieder boekje en blaadje die je krijgt van de gynaecoloog dat dat geen aanrader is. Zelfde voorletter en geboortedatum. Plak er dan een tweede naam aan vast want veel instanties zoals gemeenten, banken, ziekenhuizen etc kunnen geen onderscheid maken.
Wij hebben gekozen voor 2 verschillende voorletters, ene naam 4, andere naam 5 letters en geen top 100.
Enige overeenkomst is dat ze beiden 3 namen hebben. Zoon vernoemd naar vaders vader, dochter naar mijn moeder.
Sammie schreef:Een kennis van mij kent een gezin met iets van twee tweelingen een drieling en een enkel kind.
Er zijn trouwens wel 'extremere' aantallen te vinden op internet
EskeGirl schreef:Sammie schreef:Een kennis van mij kent een gezin met iets van twee tweelingen een drieling en een enkel kind.
Er zijn trouwens wel 'extremere' aantallen te vinden op internet
Of van TV, hadden mensen een tweeling, dachten: nemen nog ern kindje. Dat was een zesling, dan heb je ineebs 8 kinderen
Sammie schreef:Een kennis van mij kent een gezin met iets van twee tweelingen een drieling en een enkel kind.
=