Polarize schreef:Achteraf heb ik daar niet zoveel aan, en ik dacht dat ik het wel kon hebben omdat ik me vanochtend goed voelde
Heb je geen oortjes of koptelefoon? Is niet zo sociaal maar daar zou ik mij dan maar even niks van aantrekken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Polarize schreef:Achteraf heb ik daar niet zoveel aan, en ik dacht dat ik het wel kon hebben omdat ik me vanochtend goed voelde
Heb je geen oortjes of koptelefoon? Is niet zo sociaal maar daar zou ik mij dan maar even niks van aantrekken.
mijn lichaam werkt zichzelf graag tegen 
TessaxQuincy schreef:Plafond lektprecies waar de douche zit

wat doe jij daar??
F_T schreef:Mensen die niet tegen stilte kunnen en dus continu geluid maken of geluid om zich geen hebben van TV, radio of telefoon.
ik heb ook achtergrond geluid maar bij visite vaak zacht muziek. Maar ik heb het puur voor mijn angstklachten te verminderen. Ik krijg toch minder snel paniek met muziek aan. Nu is muziek ook echt mijn medicijn. TessaxQuincy schreef:Plafond lektprecies waar de douche zit
Suzanne F. schreef:Ik wil het liefste het zo stil mogelijk hebben. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn en dan het liefst in volledige stilte, geen tv etc aan. Dan kom ik echt tot rust. Misschien dat ik ooit nog weleens een stilteretraite in een klooster overweeg. Lijkt me heerlijk.