Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:55

Themba schreef:
Wil naar theater voorstelling. Niemand om mij heen wil mee. En zit nu op de wip of ik alleen zou gaan ja of nee. Voel mij dan zo opgelaten om daar alleen heen te gaan.

Alleen gaan! Is echt heerlijk. Niemand om verantwoording aan af te leggen. Als het niks is kan je gewoon weg.

Er zat een kat in de slootkant, die natuurlijk net tevoorschijn sprong toen ik er langs reed. Merrie schrok, maar gelukkig snel weer terug onder controle.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 20:10

Zebrastreep schreef:
Ik had al een paar weken een enkele mier in huis. Gelijk mierenlokdoosje gehaald om te proberen de plaag te voorkomen.

Vanmiddag ineens een explosie aan mieren. Ik alle kastjes , in de keuken. Gelukkig zit de supermarkt naast mijn huis. Direct hg opgehaald en de boel ingesprayd. Zo snel ze kwamen zijn ze ook weer vertrokken ( of in de stofzuiger al heeft dat geen zin)

Nu na 2 uur merk je al dat ze de hg spray niet trekken en allemaal weg zijn. Duurt wel een paar dagen. Het nest kunnen vinden en daar goed het gif opgespoten. Ze kwamen via een buisje van buiten naar binnen.

Heb echt overal jeuk en gelijk alles wat zoet is in bakken gedaan en de keuken schoongemaakt.

Druppel (of meerdere druppels) bleek voor de 'ingang' helpt ook. Goedkope oplossing en ze komen niet meer terug.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 20:58

Keuring van waarden. Geen waarschuwing. Laten we lollig doen en het doden van een koe tonen laten horen. -:(-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:33

Dat nieuwe werkschoenen zo moeilijk uit te kiezen zijn.
Dacht een geschikte gevonden te hebben, tot ik verder ging lezen en niet geschikt was voor Ammoniak..
En waar loop ik bijna 3 x per week in....Juist Ammoniak.. (Loop op een Boerderij rond).

De huidige schoenen zijn na 2 jaar echt aan vervanging toe.

1 van de 2 schoenen.
Afbeelding

-O- -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 22:09

Foaly schreef:
'De verzendkosten voor dit boek zijn 8,25'.

In welke wereld :=

Ik wilde een boekje voor zoontje bestellen voor het consultatiebureau. Is ook gewoon duurder dan het boek zelf :+ . Dat boekje past gewoon door de brievenbus hoor....

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 22:26

Ik zit te wachten tot Lizzy haar plasje doet…

Ik ben niet de enige. :+

Afbeelding

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 02:38

Zit rechtop in bed nadat ik een vreselijk naar gekrijs hoorde.
Weet niet zeker maar volgens mij reed er een vrachtwagen langs en heb het idee dat daar het afschuwelijke gekrijs vandaan kwam, want het leek verder weg te gaan.

Ik heb geen idee wat het nu was, maar mijn maag draait zich om... klonk als een dier in nood.

Durf nu ook niet meer te slapen, als ik dat überhaupt weer kan.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 02:53

Ik wil niks jinxen, maar deze nacht is zo eng rustig. De vorige afdeling waar ik zat was het rennen- vliegen en hollen. En nu zo ontzettend rustig. Daar houden we ook weer niet van.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 04:45

Farjen schreef:
Ik erger mij aan het feit dat mijn baby nog steeds ziek is ondanks al 6 doktersbezoeken, nr 7 staat gepland.
Het lijkt enkel erger te worden dan beter... Helaas pik ik al haar beestjes ook op en geraak ik er ook niet vanaf :roll:

Baby ondertussen goed ziek en nu heb ik haar buikgriep ook te pakken -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 04:55

MarlindeRooz schreef:

[ Afbeelding ]

Wat een leuk hondje!
Lijkt wel echt wijsneus :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 04:56

Myfairytale schreef:
Weet niet zeker maar volgens mij reed er een vrachtwagen langs en heb het idee dat daar het afschuwelijke gekrijs vandaan kwam, want het leek verder weg te gaan.

Ik heb geen idee wat het nu was, maar mijn maag draait zich om... klonk als een dier in nood.

Misschien een krolse kat? :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 05:39

Ik heb moeite met de overgang naar zomertijd, had me gister al enorm verslapen waardoor ik niet naar school was gegaan. Ik word gewoon heel goed wakker met het licht, en nu dat de klok een uur vooruit is - en dus een uur later licht - vertikt mijn lichaam het om op tijd wakker te worden

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 06:25

Shenavallie schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik had al een paar weken een enkele mier in huis. Gelijk mierenlokdoosje gehaald om te proberen de plaag te voorkomen.

Vanmiddag ineens een explosie aan mieren. Ik alle kastjes , in de keuken. Gelukkig zit de supermarkt naast mijn huis. Direct hg opgehaald en de boel ingesprayd. Zo snel ze kwamen zijn ze ook weer vertrokken ( of in de stofzuiger al heeft dat geen zin)

Nu na 2 uur merk je al dat ze de hg spray niet trekken en allemaal weg zijn. Duurt wel een paar dagen. Het nest kunnen vinden en daar goed het gif opgespoten. Ze kwamen via een buisje van buiten naar binnen.

Heb echt overal jeuk en gelijk alles wat zoet is in bakken gedaan en de keuken schoongemaakt.

Druppel (of meerdere druppels) bleek voor de 'ingang' helpt ook. Goedkope oplossing en ze komen niet meer terug.

Kaneel helpt ook, bedankt voor de reminder trouwens, ga straks hier meteen strooien want hier ook vaak plagen. We hebben vorige zomer drie nesten in mijn tuin gezien. -O-

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 06:45

Calendula helpt ook die heb ik naast de achterdeur geplant en geen mieren meer

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 06:52

Myfairytale schreef:

Uil?
De steenuil is hier nu ook weer goed aan het krijsen.

Dat is wel meerdere keren achter elkaar. Dus niet maar 1 keer.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:09

karuna schreef:
Keuring van waarden. Geen waarschuwing. Laten we lollig doen en het doden van een koe tonen laten horen. -:(-

Het waren geen expliciete beelden, maar mijn beelddenken kon alles invullen. Ik vind het schieten in Nijkerk dan vriendelijker dan een guillotine waarmee de kop er levend af gehakt wordt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:12

MarlindeRooz schreef:

[ Afbeelding ]

Waarom neem je haar niet mee naar buiten, zodat ze gelijk goed leert waar het moet? Misschien ben ik ouderwets, maar in de tijd dat wij honden hadden lieten we ze nooit bewust in huis plassen (tenzij het een ongelukje was).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:15

Shenavallie schreef:
karuna schreef:

Het waren geen expliciete beelden, maar mijn beelddenken kon alles invullen. Ik vind het schieten in Nijkerk dan vriendelijker dan een guillotine waarmee de kop er levend af gehakt wordt.

Ik heb het niet gezien, maar een koe maakt tijdens het verbloeden nog een enorm kabaal. Het leeft dan niet meer, maar de lucht loopt weg doordat de spieren samentrekken omdat het bloed wegloopt. Is dat wellicht wat je gehoord hebt?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:25

CupCakes_ schreef:
Ik wil niks jinxen, maar deze nacht is zo eng rustig. De vorige afdeling waar ik zat was het rennen- vliegen en hollen. En nu zo ontzettend rustig. Daar houden we ook weer niet van.

Het verboden woord. Heb je het overleefd?

Weet nu al dat ik me ga ergeren aan 1 april.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:39

Shenavallie schreef:
MarlindeRooz schreef:

[ Afbeelding ]

Waarom neem je haar niet mee naar buiten, zodat ze gelijk goed leert waar het moet? Misschien ben ik ouderwets, maar in de tijd dat wij honden hadden lieten we ze nooit bewust in huis plassen (tenzij het een ongelukje was).

Het is een hondje uit het buitenland. In huis is voor haar op zich al heel erg spannend. Dat is ze nu net een beetje gewend. Buiten in het donker moeten plassen met al die geluiden is dan niet te doen.

Vanmorgen heeft ze voor het eerst buiten geplast. Maar dat duurde ook wel even en daar ging ze eerst ook tegen in gevecht. :=

En ja zodra de angst eraf is gaat dit een enorme wijsneus worden. _O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:53

imaudy schreef:
Myfairytale schreef:

Misschien een krolse kat? :+

Katten zitten hier niet/nauwelijks, weet zeker dat dat het niet was.

DuoPenotti schreef:
Myfairytale schreef:

Uil?
De steenuil is hier nu ook weer goed aan het krijsen.

Dat is wel meerdere keren achter elkaar. Dus niet maar 1 keer.

Ja, denk toch een uil, maar geen bosuil die ik ken, dus zou goed een steenuil kunnen zijn. We wonen in het bos en normale bosuilengeluiden ken ik wel. Maar dit? %)

Mijn man gaf aan dat hij het ook gehoord had, maar eerder in de nacht? Dus ik ga maar uit van een uil. :j

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 09:51

Kat die een kikker had gevangen en deze even binnen wilde dumpen. Die nam 1 april kikker in je bil wel heel letterlijk. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 10:25

Ze zijn ergens verderop aan het heien.

Sterf.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 10:51

MarlindeRooz schreef:
Ze zijn ergens verderop aan het heien.

Sterf.

Oh hier ook! Stipt om 7u zijn ze begonnen, nu volgens mij lunchpauze

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 10:51

Dat ik maar niet kan bedenken wat ik wil eten vanavond. Ik wil iets met rijst/noodles maken, maar kom niet verder dan teriyaki -O-