Shenavallie schreef:Waar ik mij aan erger is dat Ikea een bepaald kussen totaal aangepast heeft, waardoor het nu een geheel ander type kussen is geworden en toch dezelfde naam draagt. Probeer nu al bijna 4 weken contact op te nemen met de klantenservice, maar je krijgt alleen maar een standaard antwoord en nog geen gerichte reactie. Afgelopen weekend maar in de auto gestapt om persoonlijk advies te krijgen (voor ons minimaal een uur enkele reis), maar daar wisten ze ook niet hoe of wat. Het enige wat ze konden zeggen was dat het kussen inderdaad veranderd is, maar niet wat een alternatief zou moeten zijn. Hetgeen enigszins in de buurt kwam, was de helft qua formaat kussen (meer type sierkussentje) en had geen schouder inham, maar was wel net zo duur als het eerdere kussen (het lijken de boodschappen in de winkel wel: minder inhoud, zelfde hoge prijs). Kortom: mijn nachtrust is al weken een drama sinds ik de nieuwe variant van het kussen probeer, wat niet echt bevorderlijk is voor mijn gemoedstoestand en mijn omgeving.
Nu heb ik twee kussens van een ander merk geprobeerd (echt heel duur), maar wat een drama dingen. Alles doet pijn in mijn lijf, koppijn, nekpijn, oververmoeid... Dat gaat wat worden vandaag. Ik heb een shift van minimaal 11 uur op het programma staan...
Iemand nog een idee?
Ja, een bamboe kussen, gekocht bij Holland en Barret. Ik wil niet meer anders

Silvana kussens zijn ook fijn en hebben inhammetje soms.