Fotolijstje,

. Knap hoe je zo hard aan jezelf werkt en zoekt naar manieren om het beter voor jezelf te maken, dat zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn zoals ik het lees van je. Keep up the good work! Jij komt er wel!
Ik erger me aan hoe mijn werk 'afscheid' van mij neemt. Zat daar zo goed op mijn plek, maar vanwege mijn wens om door te studeren heb ik een andere baan gezocht, want wat ik wil, kan daar helaas niet.
Mijn leidinggevende praat niet meer tegen mij, ik ben vorige week afgestudeerd en op 2 collega's na heeft niemand mij persoonlijk gefeliciteerd.
Mijn nieuwe werkgever stuurt leuk een kaartje met gefeliciteerd, mijn huidige werkgever doet niets. Operationeel directeur heeft ook nog geen woord tegen mij gezegd, terwijl ik daar eerst regelmatig mee overleg had (nu natuurlijk niet meer, omdat ik overal al uit ben).
Ik krijg vooral de reactie over wat ik wil gaan doen; 'daar zit toch niemand op te wachten' en 'daar kun je toch helemaal niets mee' en 'je had beter wat anders kunnen kiezen'.
Ik snap dat ze misschien niet blij zijn met mijn vertrek, want er is al zo'n personeelstekort enzo.. Maar je kunt op z'n minst je gewoon fatsoenlijk opstellen en goed uit elkaar gaan lijkt me. Ze zijn nu vooral bezig met dat mijn nieuwe werkgever mijn studieschuld overneemt en dat dat zo snel mogelijk geregeld moet zijn!
Nog tot volgende week woensdag en dan is het maar

Succes ermee.