Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 18:26

ElfBeau_067 schreef:
Elke dag van de week is er een vriendinnetje spelen van m’n zusjes. Ik zeg dat ik dat vervelend vind, krijg ik altijd als antwoord “oh stel je niet zo aan, het is … maar”. En dan gillen ze het huis bij elkaar, hier wordt ik gewoon moe van.

Daar zou ik ook naar van worden. Bleh.

Meliaforever

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:01

Aan overgeven/kotsen, wat is dat toch verschrikkelijk

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:26

Toen ik thuis kwam vond ik een olievlek aan de rand van het fornuis/ keukenkastjes. Bleek een van de katten de vles met olie omgegooit te hebben achter het fornuis. Die was open gegaan. 3kwart fles aan olie achter en onder het fornuis. Wat is dat een ramp om schoon te maken zeg. Had ook nog niet genoeg last van mijn rug -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:42

ryukapple schreef:
Toen ik thuis kwam vond ik een olievlek aan de rand van het fornuis/ keukenkastjes. Bleek een van de katten de vles met olie omgegooit te hebben achter het fornuis. Die was open gegaan. 3kwart fles aan olie achter en onder het fornuis. Wat is dat een ramp om schoon te maken zeg. Had ook nog niet genoeg last van mijn rug -O-

Oef succes ga je nog wel even plezier van hebben.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:56

Ik wil zo graag Down The Road kijken via VRT maar ik ben geen belg dus kan niet inloggen |(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:21

Ik ergerde er aan dat ik iemand anders zijn klus kon gaan afmaken vanmiddag..
Die gene moest takken door midden knippen en dan in de groenbak mikken,
maar deze werden uiteindelijk zo in de bak gegooid dat de bak niet meer dicht ging..
Oftewel of ik het even kon gaan doen, prima....maar mijn lichaam dacht er anders over, helaas!
(Pijn in de schouderbladen, en zo erg dat ik er uit eindelijk echt 3-4 x moest gaan zitten
om de pijn eruit te krijgen, of verminderen. En een soort krachtverlies in de rechterhand.)

Zometeen maar lekker optijd naar bed, oordopjes in en hopelijk weer zo'n heerlijke nacht zonder last te hebben van de storm/wind.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:39

Ratje dat al antibiotica kreeg heeft nu ook een bult op haar wang. Dus weer metacam erbij. Beestjes is pas 11 a 12 weken oud en nu al zoveel problemen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:47

MarlindeRooz schreef:
Ratje dat al antibiotica kreeg heeft nu ook een bult op haar wang. Dus weer metacam erbij. Beestjes is pas 11 a 12 weken oud en nu al zoveel problemen.

Jeetje het zit jou diertjes echt niet mee!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:49

Zeg dat wel -O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 01:36

Morgen (of eigenlijk vandaag) langs de arbeidsgeneesheer en ik kan de slaap niet vatten omdat ik daar gestresseerd over ben.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 01:41

Ik kan niet slapen omdat ik alleen maar zit te malen over die bus. Iedere week zo’n 25% van de schooltijd missen dat kan gewoon niet. Maar zelf brengen/ halen red ik ook gewoon niet zonder er altijd 1 te laat te laten zijn, of te laat op te halen.

Hopelijk kan dochter ook naar die school, al twijfel ik nog steeds of zij daar wel thuis hoort. Maar het zou een hoop stress en problemen wegnemen qua vervoer.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 01:48

Ik begrijp je stress wyoming.
Op den duur ben je elke dag aan het racen en voor taxi aan het spelen,los dan nog van de schooldirectie die je op je kop krijgt wanneer je kind meermaals te laat is.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 02:15

Geslapen van half 12 tot half 1. Werd ineens wakker en lig nu alleen maar te draaien. Over 5.5 uur gaat mn wekker alweer -O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 04:43

Wakker. -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:03

Ik was ook voor de 2e nacht op rij om 2 uur wakker...

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:06

Dat mijn darmen ineens besluiten beste vrienden met het toilet te worden. Jongens, hier heb ik geen tijd voor. :evaw:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:09

Taxi had volgens de gemeente moeten overleggen met ons in plaats van maar gewoon plannen. Maar ze doen dus maar gewoon wat. Nu proberen dan wel in overleg te komen met de taxi.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:47

En weer zoonlief met mega hoofdpijn en verhoging. Zo wederom naar de huisarts en ga pas weg als ze er ook daadwerkelijk aktie op uit gaan zetten. Afspraak kinderarts moet nog gemaakt worden want de verwijzing moet nog beoordeeld worden. Maak er maar een spoedje van want mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:39

Stomme dockingstation die sterft een minuut voor een meeting begint... Absoluut onmogelijk te werken zonder het ding :roll: nu leeft hij tijdelijk maar krijg ik om de minuut een "dit usb apparaat wordt niet herkend" bericht

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:05

Zit ik in het ziekenhuis na 25m parking zoeken

Zit hier Gvdm iemand wiens bloed ik kan drinken

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:07

_Nancy schreef:
Fotolijstje, :(:). Knap hoe je zo hard aan jezelf werkt en zoekt naar manieren om het beter voor jezelf te maken, dat zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn zoals ik het lees van je. Keep up the good work! Jij komt er wel!

Ik erger me aan hoe mijn werk 'afscheid' van mij neemt. Zat daar zo goed op mijn plek, maar vanwege mijn wens om door te studeren heb ik een andere baan gezocht, want wat ik wil, kan daar helaas niet.
Mijn leidinggevende praat niet meer tegen mij, ik ben vorige week afgestudeerd en op 2 collega's na heeft niemand mij persoonlijk gefeliciteerd.
Mijn nieuwe werkgever stuurt leuk een kaartje met gefeliciteerd, mijn huidige werkgever doet niets. Operationeel directeur heeft ook nog geen woord tegen mij gezegd, terwijl ik daar eerst regelmatig mee overleg had (nu natuurlijk niet meer, omdat ik overal al uit ben).
Ik krijg vooral de reactie over wat ik wil gaan doen; 'daar zit toch niemand op te wachten' en 'daar kun je toch helemaal niets mee' en 'je had beter wat anders kunnen kiezen'.

Ik snap dat ze misschien niet blij zijn met mijn vertrek, want er is al zo'n personeelstekort enzo.. Maar je kunt op z'n minst je gewoon fatsoenlijk opstellen en goed uit elkaar gaan lijkt me. Ze zijn nu vooral bezig met dat mijn nieuwe werkgever mijn studieschuld overneemt en dat dat zo snel mogelijk geregeld moet zijn! :roll:

Nog tot volgende week woensdag en dan is het maar :evaw: Succes ermee.

_Nancy, nog even volhouden. Ik heb zelf vorige week ook m'n baan opgezegd en moet dus nog februari door. Maar de eerste 2 dagen nadat ik m'n ontslag echt ingediend had, waren best poedersuiker. Ben benieuwd of het beter wordt, anders ga ik het heel zwaar krijgen de laatste weken...
Vind het zo naar dat collega's zo zijn, je kiest nu voor jezelf ondanks de fijne werkplek. Je gaat niet weg omdat je werk niet leuk is, maar ze maken nu ook dat je niet eens meer terug zou gaan zoals ze je nu behandelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:30

Hersenen in een papieren zakdoek en weggegooid. Dus ben nu hersenloos.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:44

GUSTIxBILL schreef:
Zit ik in het ziekenhuis na 25m parking zoeken

Zit hier Gvdm iemand wiens bloed ik kan drinken

Gunstig! kun je hulp vragen bij het aftappen van het bloed zonder dat het meteen een zooi wordt!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:57

_O- _O-

Geweldig koppijn erbij.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 12:58

Afspraak proberen te maken bij een reumatoloog.Ten vroegste midden juli kan ik terecht.Eerst maar verder een andere zoeken dan.
Nog een half jaar Tramadol nemen zie ik niet zitten.