Urbanus schreef:Hele avond kwijt met kijken naar 'Dertigers'. Wat een simpele soaptroep.
Maar zo leuk en zo herkenbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merileth schreef:Mijn lijf wat bedenkt 'normaal ben je om 6 uur wakker, dus nu ook'. Shut up, ik heb een vrije dag en kan uitslapen.
M_D_H schreef:Mijn man, die nu in eens besluit dat we ook wel om 9 uur kunnen vertrekken ipv 10 uur, zoals afgesproken...
En als ik dan zeg: Dat kan niet, want dat red ik niet, krijg ik te horen dat ik aan het slakken ben, want hij heeft al de vaatwasser in en uit gepakt, de afwas gedaan en croissantjes gemaakt, terwijl ik "alleen gedoucht" heb.
Waarbij hij vergeet dat ik mijn koffer nu aan het inpakken ben omdat ik daar gister geen tijd voor had.
Want gister was meneer fanatiek aan het gamen en voetbal aan het kijken, terwijl ik de badkamer en wc aan het schoonmaken was, naar 3 winkels ben geweest voor nieuwe sokken (want hij had gaten in zijn sokken) een nieuwe koelbox (want onze oude was stuk) en een pakketje heb afgegeven. Dat ik 4 wasjes heb gedraaid en zijn tas heb ingepakt + de algemene spullen heb klaar gezet... Maar ik ben de slak natuurlijk.
En straks als hij de auto heeft ingepakt heeft hij helemaal super veel gedaan natuurlijk![]()
![]()
Mannen...