Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:03

Urbanus schreef:
Hele avond kwijt met kijken naar 'Dertigers'. Wat een simpele soaptroep.

Maar zo leuk en zo herkenbaar <3 :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:11

Merileth schreef:
Mijn lijf wat bedenkt 'normaal ben je om 6 uur wakker, dus nu ook'. Shut up, ik heb een vrije dag en kan uitslapen.

Ik kom ook weer eens uitslapen maar de hele buurt denkt volgens mij collectief "laten we aan het huis gaan bouwen en herrie maken!"

Dat ze dat nou even tegelijk doen met mijn plannen binnenkort. :+

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:15

Ik hoefde de hele week niet vroeg eruit, maar wel vroeg wakker. Nu heb ik een afspraak en werd amper wakker en moet nu haasten :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:22

MyWishMax schreef:
Ik hoefde de hele week niet vroeg eruit, maar wel vroeg wakker. Nu heb ik een afspraak en werd amper wakker en moet nu haasten :')

Zo herkenbaar, succes!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:40

Probleem met de saturatie is dat het soms van 98 naar 93 schiet terwijl ik gewoon rustig op de bank zit.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:45

Mijn man, die nu in eens besluit dat we ook wel om 9 uur kunnen vertrekken ipv 10 uur, zoals afgesproken...
En als ik dan zeg: Dat kan niet, want dat red ik niet, krijg ik te horen dat ik aan het slakken ben, want hij heeft al de vaatwasser in en uit gepakt, de afwas gedaan en croissantjes gemaakt, terwijl ik "alleen gedoucht" heb.

Waarbij hij vergeet dat ik mijn koffer nu aan het inpakken ben omdat ik daar gister geen tijd voor had.
Want gister was meneer fanatiek aan het gamen en voetbal aan het kijken, terwijl ik de badkamer en wc aan het schoonmaken was, naar 3 winkels ben geweest voor nieuwe sokken (want hij had gaten in zijn sokken) een nieuwe koelbox (want onze oude was stuk) en een pakketje heb afgegeven. Dat ik 4 wasjes heb gedraaid en zijn tas heb ingepakt + de algemene spullen heb klaar gezet... Maar ik ben de slak natuurlijk.

En straks als hij de auto heeft ingepakt heeft hij helemaal super veel gedaan natuurlijk :roll: :+
Mannen...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:03

instagram.

vroeger als je op # en dan een zoeknaam zocht kreeg je een hele lijst foto's en filmpjes die mensen openbaar hadden geplaatst.
Tegenwoordig zie je alleen de "Recente populaire berichten"

Ik zocht nog wel eens op #Rockanje, want zo vond ik nog wel eens foto's van onze strandriten.
Maar sinds een tijdje lukt dat niet meer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:05

M_D_H schreef:
Urbanus schreef:
Hele avond kwijt met kijken naar 'Dertigers'. Wat een simpele soaptroep.

Maar zo leuk en zo herkenbaar <3 :')

Ik heb een heel saai leven denk ik, ik vond niks herkenbaar ;(

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:26

Aan de oude vrouw die zojuist mijn kantoor binnen komt en eist dat ik haar help, maar ik ben roosteraar en mijn (zorg)collega is net de wijk in.
Dus netjes uitgelegd dat mijn collega zo terug is en haar wel kan helpen.

Vervolgens zegt ze dat ik mij enorm moet schamen dat ik haar niet wil helpen. Uh sorry? :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-23 09:31

Ik was gisteren op huifkartocht en er was een mevrouw mee die wat slecht ter been was. Op een gegeven moment stopten we onderweg voor thee en koffie. Zij staat dus bij dat tafeltje, net als ik. Ik loop ruim om haar heen om de suiker te pakken, roept ze ineens "HO HO, IK HEB EEN ZEER BEEN HOOR!!!"

Truus, dat staat er toch niet op? Echt zo'n "jeugd van tegenwoordig" vibe kreeg ik ervan. Vreselijk. Dan ga niet naar buiten :')

Even later zat ze ook tegen een andere gast te klagen over haar beenoperatie. Sommige mensen worden echt geconsumeerd door hun problemen..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:35

Ik wil eigenlijk zoveel doen, maar ik weet niet wat en ik heb ook geen zin.
Snap je.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:42

Collega’s die hun werk gewoon niet doen… Doe het gewoon of vraag hulp maar ga er niet voor zorgen dat een ander in de oliebol zit omdat jij met pensioen wilt…

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 10:08

Dat ik 1 maand moet wachten totdat ik een spiraaltje kan krijgen omdat het moet als ik ongesteld ben.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 10:14

M_D_H schreef:
Mijn man, die nu in eens besluit dat we ook wel om 9 uur kunnen vertrekken ipv 10 uur, zoals afgesproken...
En als ik dan zeg: Dat kan niet, want dat red ik niet, krijg ik te horen dat ik aan het slakken ben, want hij heeft al de vaatwasser in en uit gepakt, de afwas gedaan en croissantjes gemaakt, terwijl ik "alleen gedoucht" heb.

Waarbij hij vergeet dat ik mijn koffer nu aan het inpakken ben omdat ik daar gister geen tijd voor had.
Want gister was meneer fanatiek aan het gamen en voetbal aan het kijken, terwijl ik de badkamer en wc aan het schoonmaken was, naar 3 winkels ben geweest voor nieuwe sokken (want hij had gaten in zijn sokken) een nieuwe koelbox (want onze oude was stuk) en een pakketje heb afgegeven. Dat ik 4 wasjes heb gedraaid en zijn tas heb ingepakt + de algemene spullen heb klaar gezet... Maar ik ben de slak natuurlijk.

En straks als hij de auto heeft ingepakt heeft hij helemaal super veel gedaan natuurlijk :roll: :+
Mannen...

Hahaha dit is zo herkenbaar! Sterkte.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 12:59

Volgens mij heb ik mijn linkerschouder overbelast zit een stekende pijn aan voorkant en het zit eigenlijk pp mijn hele bovenarm.

Ben er misselijk van bah...

En zo gespannen ook voor werk ik snap er helemaal niks van wat er met mij aan de hand is :')

Nog een maand en dan vakantie en de komende periode wordt rustiger.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:01

De kittens mikken het speelgoed vrijwel direct terug onder de bank. Ik kan op mijn buik blijven liggen. :=

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:10

Gisternacht had ik het koud en kon ik weer heerlijk een extra fleecedeken erbij pakken, vannacht had ik het weer bloedheet. En nu is het benauwd warm. Zomer bedenk even wat je wil. Kou en regen of warm en droog. :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:49

Ik ben te lui om de hond te wandelen en de regen zorgt ervoor dat ik een excuus heb :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:52

Ik kan wel janken,
Mijn platenspeler was sowieso stuk na 2x maken en nu doet de box het ook zo opeens niet meer en ze fixen het gewoon niet :(
poedersuiker mediamarkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:59

fotolijstje schreef:
Ik kan wel janken,
Mijn platenspeler was sowieso stuk na 2x maken en nu doet de box het ook zo opeens niet meer en ze fixen het gewoon niet :(
poedersuiker mediamarkt

Heb je nog wel garantie? Even contact opnemen met de fabrikant en je probleem voorleggen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 14:03

Ja nog wel maar in september niet meer en ik wil niet constant met dat ding naar de mediamarkt gaan. Ze moeten het gewoon oplossen of geld terug geven maar dat doen ze niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 14:12

Online kleding besteld, thuis laten bezorgen, en dan heeft PostNL het naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Nu krijg ik elke keer mails en reminders dat ik het moet gaan ophalen.
Ik kan niet tillen en ik vink 'bezorgen op huisadres' niet voor janlul aan :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 14:15

Het zou droog blijven en ik heb net was buiten hangen....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 14:16

...aaaaah door het bericht van DP herinner ik me dat ik de was vergeten ben... %) :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 14:28

marleen_88 schreef:
De kittens mikken het speelgoed vrijwel direct terug onder de bank. Ik kan op mijn buik blijven liggen. :=

_O- _O- Bekend probleem. _O-