De lijst wordt ieder jaar bijgehouden door het beheer dus daar hoeven wij vast geen zorgen over te maken
Bovendien is het ook wel leuk om uit een grote groep te raden ipv bij iedere geraden Santa de lijst te zien krimpen.
Moet soms wel ff op mijn handen zitten om hier wat te posten.... veel te bang dat ik teveel hints geef
Yonker
Geplaatst: 10-12-22 11:25
Tijd om het eerste deel open te maken, glitterssss
Een puzzel met 2 hints kwamen eruit! Hints zijn nog dicht Ben begonnen aan de puzzel maar ga zo naar kerstmarkt in Duitsland dus de puzzel moet ff wachten
Ik denk wel dat ik de foto al herken!!
En nu glittert mijn balkon
Jolien87
Geplaatst: 10-12-22 11:27
Oooh dat balkon!
Blinnii, veel sterkte
Jodym, neee wat balen!
Fijn dat jullie er samen zijn uitgekomen, Zertab en Pimaude.
Ik schrijf wel op een lijst wie wie heeft, vind dat gewoon leuk om bij te houden. En ja ook ik werk heel de week haha, maar in de avond met laptop op schoot is dat makkelijk te doen. Ik blijf ook altijd meelezen tot iedereen een pakket heeft gehad, vind het ook heel leuk om al die pakketten te zien.
Ik zal kijken of ik vanavond even alle pakketten van gisteren en vandaag kan bekijken. Ik heb morgen een kerstrit dus ik ga zo de wagen versieren en de pony zijn manen en staart net maken. En ik moet even kijken of ik na 9 weken geen hoef te hebben aangeraakt hem weer wat rechter op de voeten kan zetten. Ik deed ze altijd zelf elke 2 weken even wat bijvijlen, maar als je geopereerd wordt aan je handen dan wordt dat toch wat lastig. Ze zijn afgelopen weken door mijn moeder wat bijgewerkt na elke wandeltocht over asfalt, dus telkens even alle rare hoekjes eraf enzo en netjes uitkrabben. Dus het is niet dat ze niet zijn gesleten afgelopen weken, maar ik wil nu toch wel ff checken voor morgen.
Glitterbalkon!
Pauline, die flauwe pubers ook altijd met hun pakketten...
Ik kreeg al een appje van mijn zusje hoe het zat met Secret santa surprise. Wij hebben altijd de traditie al sinds ik thuis woon om het samen uit te pakken onder het genot van chocomelk nu ik al een paar jaar uit huis ben komt ze alsnog elk jaar langs om te helpen
MaNdiii
Geplaatst: 10-12-22 15:08
Wat leuk dat de eerste pakketten er zijn en dat de eerste ss ook al geraden zijn.
@yonker leuk al die glitters zo
Anoniem
Geplaatst: 10-12-22 15:34
Ideale manier voor de glitters zo!
AfricanLady
Geplaatst: 10-12-22 16:00
Jaaaa Super leuk pakket ik kan weer wat lezen en super lekkere sokken en kikkers en muisjes jmm en hopelijk hou ik de cactus levend whaha
Mijn pakket is ook aangekomen bij mijn moeder ik ben thuis even flink in de weer om alles klaar te maken voor mijn verjaardag maar zo gauw ik klaar ben sjees ik die kant op!
Wat een leuke pakketten komen er voorbij!
Marjo
Geplaatst: 10-12-22 16:55
No worries mensen, het adres op de doos is van het pakketpunt waar ik het pakket heb opgehaald
Goed, het pakket zelf
Op de voorkant zat een mooie brief die ik eerst heb doorgelezen.
En vier zelfgemaakte boekenleggers met mijn foto's erop en een mooie quote erbij
In de brief zeg je dat ze mislukt zijn. Maar ze gaan zeker niet de prullenbak in hoor! Ik ga eerst zien of ik ze misschien kan redden door ze op een kartonnetje te plakken. Echt superleuk dat je hier moeite in hebt gestoken
Ondertussen hield Loki mij gezelschap in de hoop dat ze ook iets zou krijgen...
Echt superleuke cadeautjes. Dat haarmasker ruikt inderdaad wel echt mierzoet weet nog niet wat ik daarvan vind, maar dat gaan we gewoon uitproberen Een mini kerstboompje, een mok met een chocolade bom (die ga ik zo gelijk uitproberen!), kaarsen, een handzeep, thee, een speeltje voor de katten en een spelletje die ik alleen kan doen!
Superleuk, en het speeltje valt ook in de smaak bij Loki! Sil ligt te slapen
En dan de hint. Op de pakketjes stonden een aantal letters, A L E I D Z N W en een I of een N. Ik gok de N. Achterop staat de tekst uit een liedje wat van Nashville komt, en "Momenteel ben ik mijn droom aan het beleven in ..... ....... Op deze letters past Nieuw Zeeland, en daarmee zijn ook de letters op de pakketjes gebruikt.
Na een korte zoektocht in het topic, kom ik dan tot de conclusie dat _KiMbErLeY_ mijn Secret Santa moet zijn!
Ik hoop het maar! In ieder geval ontzettend bedankt voor dit toffe pakket dat spelletje ga ik vanavond uitproberen. Dat haarmasker bewaar ik even voor als ik een vrije dag heb (voordat ik al ruikend naar banaan op het werk kom ).