Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gaby schreef:Ik moest net onbehoorlijk hard lachen.
Maar jullie grapjes maken wel dat ik een pakketje voor haar wil maken.
Er gaat dus in:
- 'Tubes tied' kaart
- NoKinder Chocolade
En verder kom ik nog niet![]()
Wat willen jullie in zo'n pakket? Mag grappig zijn, maar niet te plat. Mag ook best wat duurder zijn. Vriendin in kwestie gaat door moeilijke tijd heen.
Er was ooit een topic waarin iemand tips vroeg voor producten in een pakket dat ze wilde geven aan iemand die net een vasectomie of sterilisatie had ondergaan. Ik denk dat het de vasectomie was, maar ik vind niks terug via Bokt....
Gaby schreef:Die mok is fantastisch! Wat voor kindvrije kreet zouden jullie op zo'n mok willen? *gaat alle Kindvrije topic op Bokt afspeuren voor memekreten*
Paracetamol gaat ook in het pakket, en gewone chocolade ook naast de NoKinder chocolade.
Er gaat ook zeker een brief in. We zijn heel close (we mogen elkaar altijd om vier uur 's nachts bellen als het nodig is) en een brief vol steun zal ze zeker kunnen waarderen![]()
![]()
.
Prairy schreef:
Prairy schreef:Gaby, hate to burst the bubble, maar tenzij haar hele baarmoeder eruit gaat, wordt ze nog steeds ongesteld helaas
Gaby schreef:Als het niet op medische gronden is, kun je er wel veilig vanuit gaan dat de baarmoeder blijft zitten. Die verwijderen ze niet zomaar.Prairy schreef:Gaby, hate to burst the bubble, maar tenzij haar hele baarmoeder eruit gaat, wordt ze nog steeds ongesteld helaas
Oh. Oeps. Dat is een goede. Dat weet ik niet, en ik weet geen elegante manier om het aan haar te vragen ....
Bedankt voor de tip van de etiketten, Niwla! Daar ga ik eens naar kijken.
Mews schreef:Gaby, bedoelde je mijn magneet? Zo te zien komt die uit de UK, dus ik denk dat ze wel naar Nederland verzenden. Zo niet, kan je ook nog op de tekst van de magneet zoeken op google, dan vind je nog andere UK sites.Ik heb hem zelf toendertijd bij Succubus gekocht, maar helaas hebben ze deze daar niet meer.
Ze hebben wel deze:
https://www.succubus.nl/products/retro- ... 4071956528
Persoonlijk vind ik die met de katten leuker. Daar staan geen kinderen op afgebeeld enzo.