Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Zeggen dat het je persoonlijk verdriet doet. En er op een moment dat je niet geërgerd bent er over praten.
Of de tablet laten vallen dat helpt ook.
maralyn schreef:tablet gewoon verstoppen?MarlindeRooz schreef:Zeggen dat het je persoonlijk verdriet doet. En er op een moment dat je niet geërgerd bent er over praten.
Of de tablet laten vallen dat helpt ook.
Hahaah die laatstenee... Dan heb ik mezelf er ook mee. Doe best veel dingen ook op de tablet. Bankzaken, opleiding en dat soort dingen
maar het idee is wel leuk
Captain schreef:Open mijn werkmail. Weer bomvol van iemand die gisteren van 21:00 tot 00:00 heeft zitten werken schijnbaar?Rot op?!
Daks schreef:Ik snap sowieso nooit waarom mensen überhaupt aan de grote klok willen hangen of ze wel of niet kunnen/willen/mogen doneren.purny schreef:Mensen die vertellen op Twitter dat ze niks kunnen doneren aan Oekraïne worden dus maar egoïstisch genoemd.Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Mkango schreef:Daks schreef:Ik snap sowieso nooit waarom mensen überhaupt aan de grote klok willen hangen of ze wel of niet kunnen/willen/mogen doneren.Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van BoktKomt op mij altijd een beetje over als vissen naar complimenten, want "o, wat ben je goed bezig" en "wat jammer dat je niet kunt doneren, maar de intentie is er, dus A for effort!"
KarenQ schreef:Mkango schreef:Ik snap sowieso nooit waarom mensen überhaupt aan de grote klok willen hangen of ze wel of niet kunnen/willen/mogen doneren.Komt op mij altijd een beetje over als vissen naar complimenten, want "o, wat ben je goed bezig" en "wat jammer dat je niet kunt doneren, maar de intentie is er, dus A for effort!"
Sowieso het tentoonspreiden hoe erg je het persoonlijk aantrekt, hoe vre-se-lijk het is. Zijn er sowieso mensen die het een uitstekende situatie vinden?
Ik bedoel dan niet de mensen die er mee zitten en graag willen weten hoe ze zich minder druk kunnen maken of op een normale manier er over willen praten.
MarlindeRooz schreef:Het overduidelijke linkse bias/voorkeur van mijn docenten. De hoorcolleges zijn zo "woke" en links dat je ze als wekker kan gebruiken.
(Niks mis mee op zich maar ik vind dat wetenschappelijk onderwijs wel iets objectiever mag + rechtse ideeën zijn niet slecht en moeten ook behandeld worden).
Suliko schreef:MarlindeRooz schreef:Het overduidelijke linkse bias/voorkeur van mijn docenten. De hoorcolleges zijn zo "woke" en links dat je ze als wekker kan gebruiken.
(Niks mis mee op zich maar ik vind dat wetenschappelijk onderwijs wel iets objectiever mag + rechtse ideeën zijn niet slecht en moeten ook behandeld worden).
Nu ben ik wel benieuwd wat voor studie je doetIk herken deze ergernis bij mijn eigen studie namelijk ook, bachelor humanistiek. Al behandelen wij ook zeker 'rechtse' ideeën en literatuur, vooral in de vakken over citizenship, ethics, in- and exclusion. Maar ik val regelmatig over de ideologische en activistische houding van docenten waarbij ik toch wel wat beter verwacht van een interdisciplinaire wetenschappelijke studie.
Rytir schreef:Zebrastreep schreef:De stress van iedereen om mij heen over de oorlog waarvan ik zeer zenuwachtig wordt.
Ik wil het nieuws graag uitzetten maar ben ook bang om belangrijke updates te missen.
Al verwacht ik geen smsje van putin waarin staat er komt een bom aan![]()
Wou dat we de tijd gewoon even stil konden zetten
Tip; kijk het jeugdjournaal! Is wel up to date maar toch minder zware kost.
MarlindeRooz schreef:Suliko schreef:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor studie je doetIk herken deze ergernis bij mijn eigen studie namelijk ook, bachelor humanistiek. Al behandelen wij ook zeker 'rechtse' ideeën en literatuur, vooral in de vakken over citizenship, ethics, in- and exclusion. Maar ik val regelmatig over de ideologische en activistische houding van docenten waarbij ik toch wel wat beter verwacht van een interdisciplinaire wetenschappelijke studie.
Nederlandse Taal en Cultuur in Utrecht. Dit vak gaat over:
"Het doel van de cursus is om studenten inzicht te geven in de theoretische methoden die in de studie van de Nederlandse letterkunde (van middeleeuwse, vroegmoderne en moderne literatuur) aangetroffen worden. Dat inzicht krijgen zij door kennis te nemen van die methoden, en door op basis daarvan zelf een onderzoek uit te voeren."
Dus eigenlijk verschillende benaderingen en theorieën tegenover elkaar kunnen leggen etc. Maar we krijgen alleen maar linkse / sociale / communistische. Letterlijk Marxisme zeg maar.![]()
Ik haak dan gewoon af.
iirrssjjee schreef:Rytir schreef:
Tip; kijk het jeugdjournaal! Is wel up to date maar toch minder zware kost.
Goeie tip inddd, ik zet het ook regelmatig aan. Ik wil wel een beetje bij blijven met wat er gebeurd, maar vind het gewone nieuws altijd wat "zwaar".