Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 10:11

Open mijn werkmail. Weer bomvol van iemand die gisteren van 21:00 tot 00:00 heeft zitten werken schijnbaar? :') Rot op?! :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:05

Mensen die vertellen op Twitter dat ze niks kunnen doneren aan Oekraïne worden dus maar egoïstisch genoemd.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:25

MarlindeRooz schreef:
Zeggen dat het je persoonlijk verdriet doet. En er op een moment dat je niet geërgerd bent er over praten.

Of de tablet laten vallen dat helpt ook.

Hahaah die laatste :') nee... Dan heb ik mezelf er ook mee. Doe best veel dingen ook op de tablet. Bankzaken, opleiding en dat soort dingen :') maar het idee is wel leuk

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:25

Captain schreef:
Open mijn werkmail. Weer bomvol van iemand die gisteren van 21:00 tot 00:00 heeft zitten werken schijnbaar? :') Rot op?! :')

Ohhhh neeee daar krijg ik spontaan migraine van!!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:31

Het overduidelijke linkse bias/voorkeur van mijn docenten. De hoorcolleges zijn zo "woke" en links dat je ze als wekker kan gebruiken. :P

(Niks mis mee op zich maar ik vind dat wetenschappelijk onderwijs wel iets objectiever mag + rechtse ideeën zijn niet slecht en moeten ook behandeld worden).
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 03-03-22 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimberley_

maralyn schreef:
MarlindeRooz schreef:
Zeggen dat het je persoonlijk verdriet doet. En er op een moment dat je niet geërgerd bent er over praten.

Of de tablet laten vallen dat helpt ook.

Hahaah die laatste :') nee... Dan heb ik mezelf er ook mee. Doe best veel dingen ook op de tablet. Bankzaken, opleiding en dat soort dingen :') maar het idee is wel leuk
tablet gewoon verstoppen?

Rambogirl

Captain schreef:

Oh god, dit heb ik zo vaak...
Hier zijn dus een heleboel van dat soort mensen die mij t ook kwalijk nemen doordat ik telkens zeg:
"Ik werk om te kunnen leven, ik leef niet om te werken".
En ik heb echt zoiets van mensen get a life! Veel mannen die hun kinderen en partner amper zien door altijd hier aan t werk te zijn. En mocht t bedrijf nu de instelling hebben om dit te belonen ofzo...
Nee, bij ons krijg je dan alleen nog meer gezeik over je heen dus ik pas wijselijk :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:52

De hypocrisie van de mensheid.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:54

Mensen die met klachten wel op werk verschijnen, blijkbaar daarna getest had en positief was...en ik net geopereerd ben dus hier helemaal niet op zit te wachten. :n

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:43

Aan de verbouwing op kantoor. Op mijn eigen plek was het niet te doen, want ze zijn recht boven mijn hoofd op het dak bezig met het vernieuwen van het dakleer. Dus hoop gestamp, geschreeuw en andersoortig lawaai.

Dus met hoofdpijn verhuisd naar een kantoor op een andere verdieping. Zijn ze hier bezig boren >;)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:54

Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 05-03-22 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:56

Daks schreef:
purny schreef:
Mensen die vertellen op Twitter dat ze niks kunnen doneren aan Oekraïne worden dus maar egoïstisch genoemd.

Moderatoropmerking:
Ik snap sowieso nooit waarom mensen überhaupt aan de grote klok willen hangen of ze wel of niet kunnen/willen/mogen doneren. :') Komt op mij altijd een beetje over als vissen naar complimenten, want "o, wat ben je goed bezig" en "wat jammer dat je niet kunt doneren, maar de intentie is er, dus A for effort!"

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:25

Mkango schreef:
Daks schreef:
Moderatoropmerking:

Ik snap sowieso nooit waarom mensen überhaupt aan de grote klok willen hangen of ze wel of niet kunnen/willen/mogen doneren. :') Komt op mij altijd een beetje over als vissen naar complimenten, want "o, wat ben je goed bezig" en "wat jammer dat je niet kunt doneren, maar de intentie is er, dus A for effort!"

Sowieso het tentoonspreiden hoe erg je het persoonlijk aantrekt, hoe vre-se-lijk het is. Zijn er sowieso mensen die het een uitstekende situatie vinden?
Ik bedoel dan niet de mensen die er mee zitten en graag willen weten hoe ze zich minder druk kunnen maken of op een normale manier er over willen praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:37

Afbeelding

Nou al die tijd kunnen ontlopen maar nu is het mis.. net in de week dat ik veel én belangrijke afspraken heb en zaterdag woning zou bezichtigen |(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 13:43

KarenQ schreef:
Mkango schreef:

Sowieso het tentoonspreiden hoe erg je het persoonlijk aantrekt, hoe vre-se-lijk het is. Zijn er sowieso mensen die het een uitstekende situatie vinden?
Ik bedoel dan niet de mensen die er mee zitten en graag willen weten hoe ze zich minder druk kunnen maken of op een normale manier er over willen praten.

Baudet :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:45

En zijn wappie aanhangers. Zitten ook gewoon op Bokt. :=

Ik doneer ook niks, heb geen spullen over en geld ook niet. Maar als ik wat zou kunnen doen zou ik best wat willen doen. :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 13:47

Wappies zijn overal

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:50

MarlindeRooz schreef:
Het overduidelijke linkse bias/voorkeur van mijn docenten. De hoorcolleges zijn zo "woke" en links dat je ze als wekker kan gebruiken. :P

(Niks mis mee op zich maar ik vind dat wetenschappelijk onderwijs wel iets objectiever mag + rechtse ideeën zijn niet slecht en moeten ook behandeld worden).

Nu ben ik wel benieuwd wat voor studie je doet :') Ik herken deze ergernis bij mijn eigen studie namelijk ook, bachelor humanistiek. Al behandelen wij ook zeker 'rechtse' ideeën en literatuur, vooral in de vakken over citizenship, ethics, in- and exclusion. Maar ik val regelmatig over de ideologische en activistische houding van docenten waarbij ik toch wel wat beter verwacht van een interdisciplinaire wetenschappelijke studie. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:06

Suliko schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nu ben ik wel benieuwd wat voor studie je doet :') Ik herken deze ergernis bij mijn eigen studie namelijk ook, bachelor humanistiek. Al behandelen wij ook zeker 'rechtse' ideeën en literatuur, vooral in de vakken over citizenship, ethics, in- and exclusion. Maar ik val regelmatig over de ideologische en activistische houding van docenten waarbij ik toch wel wat beter verwacht van een interdisciplinaire wetenschappelijke studie. _O-

Nederlandse Taal en Cultuur in Utrecht. Dit vak gaat over:

"Het doel van de cursus is om studenten inzicht te geven in de theoretische methoden die in de studie van de Nederlandse letterkunde (van middeleeuwse, vroegmoderne en moderne literatuur) aangetroffen worden. Dat inzicht krijgen zij door kennis te nemen van die methoden, en door op basis daarvan zelf een onderzoek uit te voeren."

Dus eigenlijk verschillende benaderingen en theorieën tegenover elkaar kunnen leggen etc. Maar we krijgen alleen maar linkse / sociale / communistische. Letterlijk Marxisme zeg maar. :roll:

Ik haak dan gewoon af.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:12

Rytir schreef:
Zebrastreep schreef:
De stress van iedereen om mij heen over de oorlog waarvan ik zeer zenuwachtig wordt.

Ik wil het nieuws graag uitzetten maar ben ook bang om belangrijke updates te missen.

Al verwacht ik geen smsje van putin waarin staat er komt een bom aan :=

Wou dat we de tijd gewoon even stil konden zetten

Tip; kijk het jeugdjournaal! Is wel up to date maar toch minder zware kost.

Goeie tip inddd, ik zet het ook regelmatig aan. Ik wil wel een beetje bij blijven met wat er gebeurd, maar vind het gewone nieuws altijd wat "zwaar".

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:13

MarlindeRooz schreef:
Suliko schreef:

Nederlandse Taal en Cultuur in Utrecht. Dit vak gaat over:

"Het doel van de cursus is om studenten inzicht te geven in de theoretische methoden die in de studie van de Nederlandse letterkunde (van middeleeuwse, vroegmoderne en moderne literatuur) aangetroffen worden. Dat inzicht krijgen zij door kennis te nemen van die methoden, en door op basis daarvan zelf een onderzoek uit te voeren."

Dus eigenlijk verschillende benaderingen en theorieën tegenover elkaar kunnen leggen etc. Maar we krijgen alleen maar linkse / sociale / communistische. Letterlijk Marxisme zeg maar. :roll:

Ik haak dan gewoon af.

Universiteiten worden regelmatig 'linkse bolwerken' genoemd, maar er zit vaak een kleine kern van waarheid in. Er is maar een 'rechtse' universiteit in Nederland, en dat is de EUR. Daar wordt het meest rechts gestemd van alle universiteiten. (Al is rechts dan voornamelijk D66, dus dat valt nog steeds mee). Op de EUR merkte ik het ook wel, in sommige gevallen is het niet meer dan logisch dat je iets meekrijgt van de politieke voorkeur van een hoogleraar, maar ze moeten wel altijd objectief blijven. Als dat niet het geval is kun je altijd een klacht indienen.

Mijn ergernis: voor het eerst tijdens de hele pandemie begin ik verkouden te worden terwijl ik morgenavond op een vliegtuig stap. Gelukkig ben ik vanochtend getest, maar ik maak me wel een beetje zorgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:21

iirrssjjee schreef:
Rytir schreef:

Tip; kijk het jeugdjournaal! Is wel up to date maar toch minder zware kost.

Goeie tip inddd, ik zet het ook regelmatig aan. Ik wil wel een beetje bij blijven met wat er gebeurd, maar vind het gewone nieuws altijd wat "zwaar".

Ik heb maar besloten het nieuws nog 2x per dag te lezen en de bokt topics te ontstippen. Voelt gelijk al een stuk rustiger

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:23

Opruimen en schoonmaken als mijn vriend thuis is.. Wat een ergernis _-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:48

De oh zo nette Dame die aandacht wou hebben.

Ze valt qua gedrag al op in het revalidatie centrum.
En nu was ik net vrij zwemmen, al 20 minuten kunnen baantjes zwemmen op mijn rug.
Ik mag alleen op mijn rug zwemmen.
Komt de dame in kwestie het zwembad binnen. Kiest precies de baan uit waar ik zwem en whoppa we knallen opelkaar....
En bedankt voor de pijn.

Ik kon direct het water uit gaan.
Echt, als je net het zwembad binnen komt kijk je toch even wie waar zwemt, het is niet eens zo druk geweest.
We waren maar met 6 mensen in het water |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:29

Paniekaanval want er klopte iemand op de deur en daarna belde die aan en toen klopte hij weer op de deur.
Wie? Geen flauw idee want toen de paniekaanval voorbij was stond er niemand