Kennis van me heeft vriendin die werkt op een OK en die moest vrij nemen omdat er niets te doen was omdat vrijwel iedereen die ze benaderd hadden niet wilde ivm vakantie....
Best erg toch?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Mijn man heeft een pijnlijke liesbreuk. Die kan nu dus pas over 4 maanden geopereerd worden....
Dan Word je wel even op de feiten gedrukt dat er een enorme achterstand in de ziekenhuizen is.
Ik hoop dat de mensen die niks mankeren, nu rondom gezond zijn, tegen vaccineren en zich benadeeld voelen door de QR code zich dat ook eens gaan beseffen! Dat de druk op de ziekenhuizen gewoon niet te doen is.
Needje schreef:Als de mensen die afgelopen zomer geholpen konden worden niet hadden afgezegd omdat ze op vakantie wilden had dat vast ook al wat gescheeld.
Kennis van me heeft vriendin die werkt op een OK en die moest vrij nemen omdat er niets te doen was omdat vrijwel iedereen die ze benaderd hadden niet wilde ivm vakantie....
Best erg toch?!
Popstra schreef:Mijn man heeft een pijnlijke liesbreuk. Die kan nu dus pas over 4 maanden geopereerd worden....
Dan Word je wel even op de feiten gedrukt dat er een enorme achterstand in de ziekenhuizen is.
Ik hoop dat de mensen die niks mankeren, nu rondom gezond zijn, tegen vaccineren en zich benadeeld voelen door de QR code zich dat ook eens gaan beseffen! Dat de druk op de ziekenhuizen gewoon niet te doen is.
Mizora schreef:@Vayo: het gaat inderdaad over de volledige populatie, dus inclusief alle kinderen t/m 11 jaar. De huidige varianten ontwijken in ieder geval schoolgaande kinderen nauwelijks meer, dus die zorgen gewoon mee voor de verspreiding en dus moet je ze meerekenen voor de benodigde vaccinatiegraad, zelfs als zij zelf niet gevaccineerd kunnen worden.
LuckyLuna schreef:Mizora schreef:@Vayo: het gaat inderdaad over de volledige populatie, dus inclusief alle kinderen t/m 11 jaar. De huidige varianten ontwijken in ieder geval schoolgaande kinderen nauwelijks meer, dus die zorgen gewoon mee voor de verspreiding en dus moet je ze meerekenen voor de benodigde vaccinatiegraad, zelfs als zij zelf niet gevaccineerd kunnen worden.
Als kinderen van 12j en jonger daar onder vallen dus zeker zo 10 procent van de bevolkingsgroep kan kan niet geënt worden. Dan is 90% al de max?
MyWishMax schreef:Popstra schreef:Mijn man heeft een pijnlijke liesbreuk. Die kan nu dus pas over 4 maanden geopereerd worden....
Mijn broer is juist 2 weken geleden geholpen een paar weken nadat hij last kreeg. Wel 3 keer uitgesteld waarvan 2 keer toen hij al in ziekenhuis lag.Begin dit jaar werd hij steeds weggestuurd idd tot hij echt niks meer kon en het spoed was.
Hopelijk kan man toch sneller terecht zoals mijn broer! Sterkte
bigone schreef:Needje schreef:Als de mensen die afgelopen zomer geholpen konden worden niet hadden afgezegd omdat ze op vakantie wilden had dat vast ook al wat gescheeld.
Best erg toch?!
En welk ziekenhuis werkt ze? Want dit soort opmerkingen kom je veel tegen, achteraf is het plaatje toch wel iets anders.
Needje schreef:Als de mensen die afgelopen zomer geholpen konden worden niet hadden afgezegd omdat ze op vakantie wilden had dat vast ook al wat gescheeld.
Best erg toch?!
karuna schreef:Snuif ik ben woest viruswaanzinnige die bewust hoogbejaarden kust en omhelst op een qr code evenement waar hij ongevaccineerd en ongetest (testen is onzin) zonder code zichzelf heeft kunnen binnen praten. Onder het mom ik ga niet zitten.
Ik ben echt woest, mijn vader belde de dirigent van zijn koor (allemaal 80+ mensen dirigent is jonger) bij afscheid van twee hoogbejaarde leden (91 en 89) doelbewust veel vrouwen heeft lopen kussen ook dus de 91 en 89 jarige dames. En nu is de man ziek met "griep". Duimen draaien dat deze gestoorde idioot niet veel mensen heeft aangestoken.
Zo iemand zou je toch willen aangeven wegens poging tot ...
Overigens mijn vader is nu deelnemer bij het radboud ivm griepprik en covid prik combineren. Hij is toe aan zijn boosterprik. Ze krijgen om de zoveel tijd twee injecties met of niks of zowel griepprik als pfizer. En iedere dag daarna bijwerkingen bijhouden. Zijn eerste prikken gaven geen enkele bijwerking. Enige dat ze weten is aan het eind van het traject heeft hij beiden gehad in een keer.
karuna schreef:Snuif ik ben woest ....
Zo iemand zou je toch willen aangeven wegens poging tot ...