Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Is het geen roofvogel die hem heeft gepakt?
Dat is hier ook wel eens en dan ligt er 1 veren"bom"
Benthhh schreef:theadora99 schreef:Dat ik geld overhoud. Op zich niet erg, normaal gesproken, maar deze maand hebben we +/- 1000 euro aan dierenarts + crematiekosten betaald, dus ik dacht dat we een enorm tekort zouden hebben, dus nu ben ik bang dat er dingen niet afgeschreven zijn die wel afgeschreven moeten. Vet irritant
Even terugzoeken in je afschrijvingen?
fotolijstje schreef:Weetje ik erger me zo ontzettend aan mijn ouders, ik viel bijna flauw vanochtend. Hun wuiven het zo weg en zeggen dat ik me aanstel. Mijn moeder heeft de dokter gebeld puur dat ze er klaar mee was zulke berichtjes van mij te krijgen
Zebrastreep schreef:fotolijstje schreef:Weetje ik erger me zo ontzettend aan mijn ouders, ik viel bijna flauw vanochtend. Hun wuiven het zo weg en zeggen dat ik me aanstel. Mijn moeder heeft de dokter gebeld puur dat ze er klaar mee was zulke berichtjes van mij te krijgen
Dit heb ik een keer gehad toen ik ervan overtuigd was dat er iets met mijn hart was. Bleek gewoon constant hyperventilatie in combinatie met angst te zijn. En mijn vader maar dreigen dat we naar de eerste hulp gingen en woest dat hij was. Gevolg dat ik er thuis het niet meer over heb het gaat nu ook goed en heb het onder controle maar het is heel vervelend dat ze dan zeggen we gaan alleen maar om van jouw gezeik af te zijn.
fotolijstje schreef:Zebrastreep schreef:
Dit heb ik een keer gehad toen ik ervan overtuigd was dat er iets met mijn hart was. Bleek gewoon constant hyperventilatie in combinatie met angst te zijn. En mijn vader maar dreigen dat we naar de eerste hulp gingen en woest dat hij was. Gevolg dat ik er thuis het niet meer over heb het gaat nu ook goed en heb het onder controle maar het is heel vervelend dat ze dan zeggen we gaan alleen maar om van jouw gezeik af te zijn.
Dat is ook super vervelend en ook gewoon dat het hun niks interesseert dat ik bijna flauwviel. Ze zei het tegen iemand anders op een sarcastische manier. Bah, zulke mensen zijn zo triest ongelofelijk, niet eens willen meedenken hoe jij je kan voelen
[***] schreef:Iemand in de trein staart steeds naar me, en hop daar is de beginnende paniekaanval alweerik probeer bij de grote groep mensen te blijven zodat ik me nog een beetje veilig voel. Hopen dat hij uitstapt voor het station waar ik moet zijn
MarlindeRooz schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd, doneeracties zijn niet toegestaan op Bokt
fotolijstje schreef:[***] schreef:Iemand in de trein staart steeds naar me, en hop daar is de beginnende paniekaanval alweerik probeer bij de grote groep mensen te blijven zodat ik me nog een beetje veilig voel. Hopen dat hij uitstapt voor het station waar ik moet zijn
Nog steeds naar je aan het staren? En hoe gaat het met je nu???