Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:40

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd, doneeracties zijn niet toegestaan op Bokt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 06-10-21 07:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:50

DuoPenotti schreef:
Is het geen roofvogel die hem heeft gepakt?
Dat is hier ook wel eens en dan ligt er 1 veren"bom"

Zou heel goed kunnen inderdaad, ik zie hier af en toe sperwers :j Kan je daar aan zien of het een roofvogel is geweest denk je? Ik heb daar niet zoveel verstand van, er komen roofvogels en katten in de tuin, ik weet niet wat het is geweesr. Maar ik vind het gewoon zo sneu zeg maar, ik ben moed aan het verzamelen om het op te gaan ruimen :o er woont een familie van die duifjes hier in de boom, ik kwam er achter omdat ze zo bang aan het roepen waren. Een van hun jongen is gepakt

Marlinderooz I like it! :D *click

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 15:21

Weetje ik erger me zo ontzettend aan mijn ouders, ik viel bijna flauw vanochtend. Hun wuiven het zo weg en zeggen dat ik me aanstel _-:(. Mijn moeder heeft de dokter gebeld puur dat ze er klaar mee was zulke berichtjes van mij te krijgen :\

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 15:48

Benthhh schreef:
theadora99 schreef:
Dat ik geld overhoud. Op zich niet erg, normaal gesproken, maar deze maand hebben we +/- 1000 euro aan dierenarts + crematiekosten betaald, dus ik dacht dat we een enorm tekort zouden hebben, dus nu ben ik bang dat er dingen niet afgeschreven zijn die wel afgeschreven moeten. Vet irritant

Even terugzoeken in je afschrijvingen?

Heb ik gedaan, maar ik vind dus niets terug wat er nog af moet. Heb ook al mijn Excels met vaste uitgaven en vorige maanden teruggekeken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:01

fotolijstje schreef:
Weetje ik erger me zo ontzettend aan mijn ouders, ik viel bijna flauw vanochtend. Hun wuiven het zo weg en zeggen dat ik me aanstel _-:(. Mijn moeder heeft de dokter gebeld puur dat ze er klaar mee was zulke berichtjes van mij te krijgen :

Dit heb ik een keer gehad toen ik ervan overtuigd was dat er iets met mijn hart was. Bleek gewoon constant hyperventilatie in combinatie met angst te zijn. En mijn vader maar dreigen dat we naar de eerste hulp gingen en woest dat hij was. Gevolg dat ik er thuis het niet meer over heb het gaat nu ook goed en heb het onder controle maar het is heel vervelend dat ze dan zeggen we gaan alleen maar om van jouw gezeik af te zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:06

Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:27

Iemand in de trein staart steeds naar me, en hop daar is de beginnende paniekaanval alweer :( ik probeer bij de grote groep mensen te blijven zodat ik me nog een beetje veilig voel. Hopen dat hij uitstapt voor het station waar ik moet zijn

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:43

Zebrastreep schreef:
fotolijstje schreef:
Weetje ik erger me zo ontzettend aan mijn ouders, ik viel bijna flauw vanochtend. Hun wuiven het zo weg en zeggen dat ik me aanstel _-:(. Mijn moeder heeft de dokter gebeld puur dat ze er klaar mee was zulke berichtjes van mij te krijgen :

Dit heb ik een keer gehad toen ik ervan overtuigd was dat er iets met mijn hart was. Bleek gewoon constant hyperventilatie in combinatie met angst te zijn. En mijn vader maar dreigen dat we naar de eerste hulp gingen en woest dat hij was. Gevolg dat ik er thuis het niet meer over heb het gaat nu ook goed en heb het onder controle maar het is heel vervelend dat ze dan zeggen we gaan alleen maar om van jouw gezeik af te zijn.

Dat is ook super vervelend en ook gewoon dat het hun niks interesseert dat ik bijna flauwviel. Ze zei het tegen iemand anders op een sarcastische manier. Bah, zulke mensen zijn zo triest ongelofelijk, niet eens willen meedenken hoe jij je kan voelen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 16:50

chanicha schreef:
MarlindeRooz schreef:
Moderatoropmerking:

.

Ik heb gelijk wat gedoneerd!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 16:54

fotolijstje schreef:
Zebrastreep schreef:

Dat is ook super vervelend en ook gewoon dat het hun niks interesseert dat ik bijna flauwviel. Ze zei het tegen iemand anders op een sarcastische manier. Bah, zulke mensen zijn zo triest ongelofelijk, niet eens willen meedenken hoe jij je kan voelen

Is heel veel onbegrip helaas voor dit soort dingen. Het moet mensen eerst zelf overkomen voordat ze eens een keer denken van oh dit is echt heel vervelend. Nadeel is dat je dan ook gaat denken dat je niet meer terecht kunt bij je ouders met dit soort vraagstukken. Advies wat ik je kan geven is dan echt om buitenshuis hulp hiervoor te zoeken of iemand om mee te praten. En gewoon voor je eigen gemoedsrust eens een afspraak maken bij de huisarts. Als je steeds flauwvalt is er iets niet helemaal in orde. Jammer dat je ouders zo met je omgaan...

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:01

Niet uitgenodigd voor een gesprek bij een bedrijf waar ik had gesolliciteerd. In de mail stond dat er andere waren die meer aan de eisen voldoen en ze erg veel sollicitaties hebben ontvangen, maar de vacature staat wel gewoon nog open op hun site..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:02

[***] schreef:
Iemand in de trein staart steeds naar me, en hop daar is de beginnende paniekaanval alweer :( ik probeer bij de grote groep mensen te blijven zodat ik me nog een beetje veilig voel. Hopen dat hij uitstapt voor het station waar ik moet zijn

Nog steeds naar je aan het staren? En hoe gaat het met je nu???

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:18

MarlindeRooz schreef:
Moderatoropmerking:

Hier krijg ik echt de koude rillingen van. Het laatste dat ik bijgelezen had, was op het moment dat haar huis nog gevrijwaard gebleven was. Enorm opgelucht was ik toen voor haar. Maar dit...vreselijk.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:20

Verhuurdersverklaring nodig voor de woningbouw om mee te sturen met andere gegevens die zij nodig hebben, als ik het aanbod van een woning accepteer. Maar, nog niet definitief dat de woning aan mij wordt toegewezen, kans op afwijzing is aanwezig. Verhuurder wil geen verklaring geven, mits er een datum is van vertrek. Dus... Ik kan geen verklaring krijgen van verhuurder, omdat ik niet weet of de woning definitief aan mij wordt toegewezen, maar deze wordt ook niet definitief aan mij toegewezen, wanneer ik geen verklaring van de verhuurder kan geven aan de woningbouw.......... maar ze wil me wel heel graag het huis uit hebben........... *\%/* 8)7 |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:42

fotolijstje schreef:
[***] schreef:

Nog steeds naar je aan het staren? En hoe gaat het met je nu???

Ik ben de trein uit en hij bleef achter me aan lopen dus ik ben de burger King in gegaan. Pas toen ik aan een tafeltje ging zitten liep hij weg %)
Nog een poging gedaan om boodschappen te doen maar het is niet echt gelukt. Ik raakte mijn koffer kwijt (gelukkig teruggevonden) en heb om de 1 of andere reden slagroom, ijsjes en een flesje drinken gekocht in plaats van avondeten. Leuk, dissociëren bij heftige angst :(

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:45

Dat je tenen stoten aan een bijzettafel godver-tyfus-klote pijn doet. |o

Niet dat ik dat riep hoor. Ik doe altijd een silent pijn roep terwijl ik ondertussen de tafel al het naars wat hem maar kan overkomen toe wens en mezelf in houdt om de tafel niet met een hoop woede te verzetten. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:55

Doet whats-app en facebook het bij jullie ook niet?

Daar erger ik me nu dus aan :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 17:55

DuoPenotti schreef:

Nope zo irritant

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:00

Lau schreef:
DuoPenotti schreef:

Nope zo irritant

Dacht dat het aan mij lag… Had mijn modem al gereset… :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:01

Wereldwijde storing :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:02

Gelukkig maar. Ligt het niet aan mijn A technische brein :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:02

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:11

Storing whatsapp en Facebook, irritant..

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:16

Suzanne1995 ik weet dat je er niks aan hebt, maar wil je toch even een digitale knuffel geven meis :(:)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:19

Eten gekookt, en uitgebreid ook nog eens, en ze komen veel te laat! -:(-
We hadden half 6 afgesproken nondeju...