Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amandananana schreef:Hebben jullie ervaring als verkoper met een pakketje dat tijdens vervoer beschadigd is geraakt?
Ik heb dit nu aan de hand met een houten muzielmobile die volledig in bubbeltjesplastic en tape zat maar toch schade heeft aan verf op de randen.
Super vervelend maar het zat goed verpakt en ligt dus bij de vervoerder. Hoe werkt dat?
Ik heb koper gezegd ‘ik heb een probleem’ te selecteren en dan dat het bij het vervoeren is beschadigd, maar ze kan de button niet vinden dus ik krijg elke keer screenshots van de helpdesk..
Phrono schreef:Mo_86 schreef:Pff, na lang wikken en wegen besloten een jas te kopen van 100 euro, gaat het mis met de betaling. Wel afgeschreven maar er staat dat de betaling is mislukt. Volgens Vinted zou ik binnen 5 werkdagen m’n geld terug moeten hebben maar ben er niet gerust op. Durf nu ook niet nog een poging tot aankoop te doen, straks gaat t weer mis en ben ik 200 euro lichter zonder aankoop. Heeft iemand hier dat wel eens gehad? En zo ja, kwam het geld toen ook weer snel terug? Baal wel echt als een stekker, ga het ook pas weer proberen als ik m’n geld terug heb…
Volgens mij was er een storing vanmorgen, ik had hetzelfde. Ik koop bijna nooit via vinted en nu een paar schoenen voor mijn zoon.. Daarna met paypal betaald en dat ging goed.
amandananana schreef:Hebben jullie ervaring als verkoper met een pakketje dat tijdens vervoer beschadigd is geraakt?
Ik heb dit nu aan de hand met een houten muzielmobile die volledig in bubbeltjesplastic en tape zat maar toch schade heeft aan verf op de randen.
Super vervelend maar het zat goed verpakt en ligt dus bij de vervoerder. Hoe werkt dat?
Ik heb koper gezegd ‘ik heb een probleem’ te selecteren en dan dat het bij het vervoeren is beschadigd, maar ze kan de button niet vinden dus ik krijg elke keer screenshots van de helpdesk..
elmiran schreef:maessie schreef:Hier nu in 1x 2 verkopers die niet op tijd verstuurd hebben. Heb het idee dat de reactietijd ook verkort is. Beide maandags besteld en vrijdags al bericht van de terugbetaling.
Als het goed is hebben ze 5 dagen de tijd om iets te versturen.