Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddy_Paola schreef:Marcella schreef:[ Afbeelding ]
Dat dit dus al veel ruimte in neem en nu verzinnen hoe ik nog meer kwijt kan voor straks (multivrucht, appel, peer, appel/peer sap, moes appel, peer of combi, aardappelen, kippen bouillon). Verwacht zo wie zo veel sap ook van de druiven, appels, peren, pruimen, bramen, frambozen, aardbeien, japanse wijnbessen, roze en blauwe bosbessen, rode en witte aalbessen.![]()
![]()
Wil ook nog runder bouillon maken zodat ik gewoon even een snelle lekkere soep kan maken.
Oh zo lekker, verse sapjes, kan je niet wat verkopen
taartjee schreef:Stomme phishing smsjes. Ik krijg deze nooit via de mail, maar via SMS is het regelmatig raak. Dit keer is het de ING die meldt dat er een bedrag van bijna 700 euro wordt afgeschreven en waarbij je op een overduidelijke phisinglink moet klikken om aan te geven dat deze incasso niet zo is.
Ik zit niet eens bij de ING
Moestuin schreef:Dat ik gisteren een heel zware migraine aanval had. De pijn is nu over maar ik voel mij fysiek en mentaal leeg, gedraineerd. Ik ben net begonnen met werken maar het is op standje zombie
taartjee schreef:Moestuin schreef:Dat ik gisteren een heel zware migraine aanval had. De pijn is nu over maar ik voel mij fysiek en mentaal leeg, gedraineerd. Ik ben net begonnen met werken maar het is op standje zombie
Wees asjeblieft voorzichtig! Zo heb ik een keer gewoon doorgelopen met mijn migraine en geen rust genomen wat er voor zorgde dat ik 5 dagen lang iedere dag een aanval kreeg. Van de bank naar de keuken lopen kostte me al zoveel energie dat mijn hartslag van 70 in rust naar 160 schoot alleen maar door dat kleine stukje. Ik ben toen zelfs naar de dokter geweest omdat de aanvallen bleven komen en ik moest verplicht een week thuis blijven. Ik mocht helemaal niets om mijn lichaam de tijd te geven om te herstellen. Ik ben de eerste paar dagen met de migraine ook gewoon gaan werken en heb daarna dus een week mn werk af moeten zeggen.
Dus echt, ik spreek uit ervaring als ik zeg, neem je rust. Nadat de pijn weg is heeft je lichaam nog 1 tot 2 dagen nodig te herstellen van een aanval. Wanneer je die rust niet neemt ben je veel langer an het herstellen en dat kan dan ook weer een nieuwe aanval uitlokken.
Hopelijk kom je vandaag nog wel goed de dag door!
Ineke, ik heb inderdaad meteen een berichtje naar de bank gedaan, fraudedesk nog niet. Maar die zal ik zo ook nog even melden. Altijd fijn dat het telefoonnummer er gewoon bij staat
Vanillia schreef:Een voerautomaat doet wonderen voor die van mij xPablo. Die stond vroeger ook altijd voor mijn slaapkamerdeur te zeuren, maar nu ligt ie vaak nog te slapen als ik beneden kom
Ik erger me op dit moment even enorm aan mezelf. M'n lichaam gaat nogal all-out in spannende situaties en we horen vanmiddag of het bod dat we hebben gedaan op een huis geaccepteerd is. Trillen, hartkloppingen, hoofdpijn, maagklachten, geen concentratie. Irritant
Moestuin schreef:Dank je wel voor de lieve tips! Helaas is dit wekelijkse kost. En inderdaad, soms duurt het echt dagen aan een stuk. Gelukkig is dat maar een paar keer per jaar. Ik heb gemiddeld 1 a 2 keer per week een migraine aanval. Alles is al onderzocht maar ze vinden helaas geen duidelijke oorzaak. Verhuizen een paar jaar terug heeft het van 3 tot 4 keer per week al terug gebracht naar 1 tot 2 keer. Dus er zal wel een stuk stress gerelateerd zijn. Preventieve medicatie werkt helaas ook nauwelijks tot niet.
Benthhh schreef:Dat oma vandaag de uitslag van een CT scan krijgt die bepaald of ze doorgaan met behandelen of stoppen. Ik dacht dat ze om 11u de afspraak had en we weten nog steeds niets. Duurt lang (of lijkt lang te duren).