Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 00:15

Sprongkracht was hier ook genoeg aanwezig. Maar vaak genoeg vol op paard of bok geknald. Of dat ik te hard ging en matten te kort. Ook een keer met salto uit de ring vol naast de mat geland. Vanaf dat moment mocht bij mij alleen ringen met 2 matten. Was een goede geweest voor kanonskogel denk ik. :')

Maddy_Paola

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 00:21

Gym was gewoon 1 grote ergernis, enige wat me nog een beetje normaal af ging was in de ringen oefeningen doen tijdens t zwaaien, en dat is wel 1x een periode van 4 weken ofzo geweest in heel mijn middelbare school carrière. Vond t ook altijd zo'n bullshit, fietste elke dag naar en van school, hooguit eens in t jaar met de auto, en dan was t of half uur fietsen en met pond of 55 minuten fietsen, dus kwam sowieso aan mn uur beweging per dag, maar fietsen kwam nooit voor bij gym, alleen maar hardlopen en dat is nou echt iets wat ik nooit heb gekund, standaard na 50 meter bekaf, terwijl fietsen was er niets aan de hand na 15 km en kon dan nog wel ff

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 02:06

Dat ik nog altijd klaar wakker ben. >;) :roll:

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 02:10

Gym is ongeveer de grootste reden geweest dat ik gepest werd op de middelbare school. Gewoon geen leuke herinneringen aan. Kreeg ook altijd maar net 6jes en vond het echt verschrikkelijk. Idiote dingen als 5 km hardlopen, trefbal, slagbal enz. Heb er niks mee.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 05:05

Baby gevoed en compleet over mijn slaap heen. Zelfs een uitzending van de rijdende rechter heeft niet geholpen. Baby slaapt natuurlijk alweer...

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 06:57

Alles wat niet met een bal te doen was, was niets voor mij. Zeker toestelturnen.
Ik was/ ben daar absoluut niet goed in maar als je een juf hebt die u onder druk zet dan deed ik het maar dat was dan een soort kamikazepoging. De juf kwam na de les vragen of ik voorzichtiger wou doen, zeg als jij me niet zo onder druk zet, zou dat miscchien lukken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 07:05

Turnen hoefde ik niet ( zelfstandig) te doen gelukkig. Dat had echt ongelukken opgeleverd.

Ik schrok net 1 minuut voor de wekker wakker. Super vervelend wakker worden is dat.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 07:58

Stomme phishing smsjes. Ik krijg deze nooit via de mail, maar via SMS is het regelmatig raak. Dit keer is het de ING die meldt dat er een bedrag van bijna 700 euro wordt afgeschreven en waarbij je op een overduidelijke phisinglink moet klikken om aan te geven dat deze incasso niet zo is.
Ik zit niet eens bij de ING :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:03

Dat ik gisteren een heel zware migraine aanval had. De pijn is nu over maar ik voel mij fysiek en mentaal leeg, gedraineerd. Ik ben net begonnen met werken maar het is op standje zombie

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 08:09

Oh trefbal, begin me er niet over.. ik had zo'n eikel in mijn klas die het leuk vond om me te sarren en bij gym deed hij dat nog eens extra. Kreeg die bewuste les van hem keihard een bal tegen de zijkant van mijn hoofd aan. 2 minuten staan janken in de kleedkamer, daarna zo boos geworden dat ik terug ben gelopen en iedereen keihard af heb gegooid. :')

Was er echt helemaal klaar mee. Bleef als laatste over :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:09

Maddy_Paola schreef:
Marcella schreef:
[ Afbeelding ]
Dat dit dus al veel ruimte in neem en nu verzinnen hoe ik nog meer kwijt kan voor straks (multivrucht, appel, peer, appel/peer sap, moes appel, peer of combi, aardappelen, kippen bouillon). Verwacht zo wie zo veel sap ook van de druiven, appels, peren, pruimen, bramen, frambozen, aardbeien, japanse wijnbessen, roze en blauwe bosbessen, rode en witte aalbessen. := :+

Wil ook nog runder bouillon maken zodat ik gewoon even een snelle lekkere soep kan maken. :roll:

Oh zo lekker, verse sapjes, kan je niet wat verkopen 8-)

Zou ik kunnen doen, maar heb ik gedaan voor mezelf. Ben slechte fruit eter en zo krijg ik toch fruit binnen. Mis namelijk ook een groot gedeelte van mijn gebit.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 14-04-21 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:11

taartjee schreef:
Stomme phishing smsjes. Ik krijg deze nooit via de mail, maar via SMS is het regelmatig raak. Dit keer is het de ING die meldt dat er een bedrag van bijna 700 euro wordt afgeschreven en waarbij je op een overduidelijke phisinglink moet klikken om aan te geven dat deze incasso niet zo is.
Ik zit niet eens bij de ING :+

Die ontving ik vorige week ook. Heb hem gemeld bij de bank en fraudedesk.nl

Ik zit bij de tandarts...
Ik was op tijd. De tandarts staat in de file... -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:14

Moestuin schreef:
Dat ik gisteren een heel zware migraine aanval had. De pijn is nu over maar ik voel mij fysiek en mentaal leeg, gedraineerd. Ik ben net begonnen met werken maar het is op standje zombie

Wees asjeblieft voorzichtig! Zo heb ik een keer gewoon doorgelopen met mijn migraine en geen rust genomen wat er voor zorgde dat ik 5 dagen lang iedere dag een aanval kreeg. Van de bank naar de keuken lopen kostte me al zoveel energie dat mijn hartslag van 70 in rust naar 160 schoot alleen maar door dat kleine stukje. Ik ben toen zelfs naar de dokter geweest omdat de aanvallen bleven komen en ik moest verplicht een week thuis blijven. Ik mocht helemaal niets om mijn lichaam de tijd te geven om te herstellen. Ik ben de eerste paar dagen met de migraine ook gewoon gaan werken en heb daarna dus een week mn werk af moeten zeggen.
Dus echt, ik spreek uit ervaring als ik zeg, neem je rust. Nadat de pijn weg is heeft je lichaam nog 1 tot 2 dagen nodig te herstellen van een aanval. Wanneer je die rust niet neemt ben je veel langer an het herstellen en dat kan dan ook weer een nieuwe aanval uitlokken.

Hopelijk kom je vandaag nog wel goed de dag door!

Ineke, ik heb inderdaad meteen een berichtje naar de bank gedaan, fraudedesk nog niet. Maar die zal ik zo ook nog even melden. Altijd fijn dat het telefoonnummer er gewoon bij staat :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:19

Eind vd ochtend coronatest doen, heb nu 2 dagen koorts en erge hoofdpijn. Zelfde als vorige keer. Alleen dit is de eerste keer dat ik me laat testen, gisteren zelftest gedaan en dat vond ik al vreselijk. Ik ben zenuwachtig. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 08:31

Kat die niet ophoudt met schreeuwen 's ochtends.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:40

Van die rare dromen waardoor je helemaal gedesoriënteerd wakker wordt.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:47

Een voerautomaat doet wonderen voor die van mij xPablo. Die stond vroeger ook altijd voor mijn slaapkamerdeur te zeuren, maar nu ligt ie vaak nog te slapen als ik beneden kom :=

Ik erger me op dit moment even enorm aan mezelf. M'n lichaam gaat nogal all-out in spannende situaties en we horen vanmiddag of het bod dat we hebben gedaan op een huis geaccepteerd is. Trillen, hartkloppingen, hoofdpijn, maagklachten, geen concentratie. Irritant :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:53

taartjee schreef:
Moestuin schreef:

Wees asjeblieft voorzichtig! Zo heb ik een keer gewoon doorgelopen met mijn migraine en geen rust genomen wat er voor zorgde dat ik 5 dagen lang iedere dag een aanval kreeg. Van de bank naar de keuken lopen kostte me al zoveel energie dat mijn hartslag van 70 in rust naar 160 schoot alleen maar door dat kleine stukje. Ik ben toen zelfs naar de dokter geweest omdat de aanvallen bleven komen en ik moest verplicht een week thuis blijven. Ik mocht helemaal niets om mijn lichaam de tijd te geven om te herstellen. Ik ben de eerste paar dagen met de migraine ook gewoon gaan werken en heb daarna dus een week mn werk af moeten zeggen.
Dus echt, ik spreek uit ervaring als ik zeg, neem je rust. Nadat de pijn weg is heeft je lichaam nog 1 tot 2 dagen nodig te herstellen van een aanval. Wanneer je die rust niet neemt ben je veel langer an het herstellen en dat kan dan ook weer een nieuwe aanval uitlokken.

Hopelijk kom je vandaag nog wel goed de dag door!

Ineke, ik heb inderdaad meteen een berichtje naar de bank gedaan, fraudedesk nog niet. Maar die zal ik zo ook nog even melden. Altijd fijn dat het telefoonnummer er gewoon bij staat :+

Dank je wel voor de lieve tips! Helaas is dit wekelijkse kost. En inderdaad, soms duurt het echt dagen aan een stuk. Gelukkig is dat maar een paar keer per jaar. Ik heb gemiddeld 1 a 2 keer per week een migraine aanval. Alles is al onderzocht maar ze vinden helaas geen duidelijke oorzaak. Verhuizen een paar jaar terug heeft het van 3 tot 4 keer per week al terug gebracht naar 1 tot 2 keer. Dus er zal wel een stuk stress gerelateerd zijn. Preventieve medicatie werkt helaas ook nauwelijks tot niet. :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 10:13

Vanillia schreef:
Een voerautomaat doet wonderen voor die van mij xPablo. Die stond vroeger ook altijd voor mijn slaapkamerdeur te zeuren, maar nu ligt ie vaak nog te slapen als ik beneden kom :=

Ik erger me op dit moment even enorm aan mezelf. M'n lichaam gaat nogal all-out in spannende situaties en we horen vanmiddag of het bod dat we hebben gedaan op een huis geaccepteerd is. Trillen, hartkloppingen, hoofdpijn, maagklachten, geen concentratie. Irritant :=

Daarom schreeuwt ze niet, die heeft ze namelijk een :Y)

Mijn kat heeft een SureFeed chipbak dus onbeperkt eten en die van mijn vriend krijgt 3x daags een portie uit een voerautomaat.

Waarom ze dan wel staat te schreeuwen? Geen idee, want 5 minuten ervoor stond ze nog bij me op bed 8)7

Dementie lijkt me niet want ze is net ongeveer drie (asielkat dus een schatting) en verder ook kerngezond.

Het is gewoon een kletskous en heb er denk ik iets te vaak op gereageerd de afgelopen tijd. :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:18

Moestuin schreef:
Dank je wel voor de lieve tips! Helaas is dit wekelijkse kost. En inderdaad, soms duurt het echt dagen aan een stuk. Gelukkig is dat maar een paar keer per jaar. Ik heb gemiddeld 1 a 2 keer per week een migraine aanval. Alles is al onderzocht maar ze vinden helaas geen duidelijke oorzaak. Verhuizen een paar jaar terug heeft het van 3 tot 4 keer per week al terug gebracht naar 1 tot 2 keer. Dus er zal wel een stuk stress gerelateerd zijn. Preventieve medicatie werkt helaas ook nauwelijks tot niet. :(

Oh bah, wat balen dat preventieve medicatie niet werken zeg! Ik heb ook een periode gehad dat ik 5 keer per maand een aanval had, heb het nu heel erg kunnen terugdringen gelukkig, maar zodra er ook maar iets verandert in m'n hormoonhuishouding, ik iets stress heb of te veel/te weinig slaap en te weinig drink (geen dorstprikkel dus ik merk niet dat ik dorst heb :+ ) dan lok ik al een aanval uit. Ik heb nu zo'n strak regime qua slapen en eten, niet gezond. Maar het werkt en daar doe ik het voor!
Ik ben dus ook gestopt met de pil en ben de overstap aan het maken naar het anticonceptie staafje puur voor de hormonen. Iedere stopweek was het bij mij ook weer raak met migraine dus ik hoop heel erg dat dit voor mij werkt!
Wat zijn jouw triggers? Misschien kijken of je dan een trigger weg kan halen waardoor je minder snel/vaak een aanval hebt? Lijkt me echt enorm lastig dat je er echt iedere week zo'n last van hebt en hopelijk kun je ontdekken wat voor jou werkt om je aanvallen te verminderen. Lijkt me ook echt enorm vermoeiend.
Sterkte in ieder geval vandaag! Y;(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:57

Dat oma vandaag de uitslag van een CT scan krijgt die bepaald of ze doorgaan met behandelen of stoppen. Ik dacht dat ze om 11u de afspraak had en we weten nog steeds niets. Duurt lang (of lijkt lang te duren).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:02

Benthhh schreef:
Dat oma vandaag de uitslag van een CT scan krijgt die bepaald of ze doorgaan met behandelen of stoppen. Ik dacht dat ze om 11u de afspraak had en we weten nog steeds niets. Duurt lang (of lijkt lang te duren).

:(:)

Ik ken je gevoel maar al te goed , de laatste tijd gaat mijn oma ook regelmatig door de scan. Vaak valt er weer wat uit of komt er nog iemand voor of is de wachttijd opeens heel lang. Soms als mijn oma werd opgenomen wisten we na 8 uur lang wachten nog niks.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 13:20

Benthhh schreef:

Sterkte, mijn moeder heeft vandaag hetzelfde :(:)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:28

Vanaf gisteravond heeft de ketel een storing. Gisteravond gewerkt op de cohort afdeling en daardoor 's avonds koud moeten douchen. Nu aan het wachten op de monteur.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:07

Dat het lang duurt bij de DA.