Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 23:55

Dat ik te lang bij mijn ex ben gebleven en nu ruim 1,5 jaar later daar nog steeds de consequenties van merk.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 23:55

Independence schreef:
Dat ik mezelf enorm onder controle had tijdens deze emotioneel beladen dag, tot nu |( En dat ik zoveel hoofdpijn heb van de spanning van vandaag

:(:)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 00:15

Dat ik een reclame mailtje krijg van een bedrijf waar ik wel eens kleding koop en de "aanbieding-van-de-week" is..... 2 flessen handsanitizer voor $59 -:(-
Ten eerste: sinds wanneer verkopen kledingzaken handsanitizer en ten tweede: DIE PRIJS!! (en nee, het is geen 10 liter ofzo). Echt, stelletje vuile profiteurs!
En dan in de kleine lettertjes zetten dat je rekening moet houden met minimaal 6 weken levertijd.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 00:17

Dat ik niet kan slapen van de pijn aan mijn knie :’( ik heb chronische ontstekingen onder mijn knieschijven. Al jaren enkel af en toe na zware inspanning pijn. Laatste weken meer en meer last en nu vind ik gewoon geen comfortabele houding :’(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 00:21

Aan mijn buurman die op dit tijdstip bedenkt om te gaan klussen ofzo. Echt geen idee wat hij aan het doen is, maar het is een herrie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 00:24

Alles gaat poedersuiker. Baas wil mij weghebben maar kan me nu niet missen, maar ik voel dat hij me na het corona gedoe gaat ontslaan. Paard wordt ingeslapen. Ik doe zelf helemaal niets aan school omdat ik al een tijdje constante zwakte voel en ik weet dat het de verkeerde kant op gaat.
Pff.

En al die asociale klanten bij ons die het nog steeds niet snappen dat ze ook voor kleine dingen een mandje moeten pakken. En dat ze afstand moeten houden. En er geen gezinsuitje van moeten maken. En dat ze thuis horen te blijven als ze hoesten. En niet 100x dezelfde grapjes maken over corona.
Deze periode is al banketstaaf genoeg voor iedereen, dus volg alsjeblieft de instructies op van supermarkten en het RIVM. Dan wordt het voor iedereen makkelijker.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 07:37

MPR4; als je zeker weet dat je baas je weg wil hebben en je het -zo te lezen- zelf ook niet naar je zin hebt op je werk zou ik gewoon nu al m'n biezen pakken. Als het een bijbaantje is tenminste, je zal zoals je zelf zegt toch wel op zoek moeten gaan wat anders als corona achter de rug is.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-20 08:23

Dat er nou dus echt nooit eens iemand voor mij zorgt als ik mijn eigen eten vergeet. Doe al sinds ik samenwoon elke week de boodschappen en ik moet vanavond werken dus ik kan niet koken. Niks in huis omdat ik er zelf niet aan gedacht heb.

Soms zou het gewoon fijn zijn als er eens iemand voor mij zorgde in plaats van andersom.

Ben nu al pokkechagrijnig en heb nog een hele dag school en een avond werk voor de boeg. Niemand houdt rekening met mij

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 09:01

Dat er pas volgende week een monteur komt om internet en tv te installeren. Heb al 3 weken de sleutels van mn nieuwe huis, maar woon nog steeds thuis omdat ik door quarantaine thuis studeer en dus wel internet nodig heb. Zo vervelend dat het allemaal zo lang duurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 09:38

Castilja schreef:
MPR4; als je zeker weet dat je baas je weg wil hebben en je het -zo te lezen- zelf ook niet naar je zin hebt op je werk zou ik gewoon nu al m'n biezen pakken. Als het een bijbaantje is tenminste, je zal zoals je zelf zegt toch wel op zoek moeten gaan wat anders als corona achter de rug is.

Normaal gesproken is het wel leuk, maar met dat corona niet. En ik heb het geld echt nodig, is officieel gezien een bijbaantje maar ik werk vrij veel.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 11:05

De boer die net zei, ja het kan zijn dat het voer niet in de silo past.
Dan doe je het maar in silo 6.
Ja jonge leuk nog een x aankoppelen... Nog meer werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 11:20

M'n knie... baal nu ook dat ik m'n kinesiotape niet heb meegenomen om hem wat meer te ondersteunen, en ik kan ook geen nieuwe bestellen, want koeriersdiensten en post ligt hier ook stil.

Ook het feit dat ik nauwelijks geslapen heb vannacht, en nu vreselijk gaar ben, want ik moest vanmorgen wel een keer bijtijds op. :+ (Niet dat ik normaliter lang op bed lig, maar een half uurtje langer had vanmorgen wel lekker geweest.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 11:57

Mensen die de corona zeggen. Nee. Gewoon corona. Of de coronacrisis. Of het coronavirus.
Het is dan wel de pest, de mazelen, de griep, de vanalles. Maar toch. Nee.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 12:07

Dat er net een monteur voor de deur stond voor de verwarming, hij zou pas donderdag komen, en het niet snapte dat ik wat verbaasd was dat hij er nu al was!
Zegt hij boven bij de ketel, oh ik zie het al, JE moet een ander klemmetje halen voor op de slang ~~}>
Ik heb vriendelijk meegedeeld dat wij de ketel huren en hij kon zorgen voor een klem want dat ik sowieso de deur niet uitga, zegt hij oohh dat kan over een maand ook hoor :=
Lang verhaal kort.....er komt een nieuwe klem op }:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 12:10

Ik dacht dat een hijskraan een naar geluid maakte. Een bakstenen snijmachine wint het. Wat een hoog rot geluid. :n

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 12:13

MarlindeRooz schreef:
Ik dacht dat een hijskraan een naar geluid maakte. Een bakstenen snijmachine wint het. Wat een hoog rot geluid. :n

Kan je hun stroomtoevoer niet saboteren ofz :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-20 12:17

Mensen in een van mijn projectgroepen die alleen maar kijken naar de grootte van hun taak, en als die groter is dan de taak van een ander gaan ze meteen heisa maken. Het is een groepsopdracht vriend, soms moet je dan even wat meer doen dan een ander maar ga daar niet meteen over lopen janken elke keer als er taken verdeeld worden. Als je inspraak wil hebben in je taak moet je maar aanwezig zijn bij de meetings en er niet elke keer je andere project overheen plannen.

Helemaal klaar mee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 12:17

My god en de stapel stenen die er ligt is ENORM!!! Zonder overdrijven. Zou bijna aanbieden te helpen hahaha. Alles in dat plastic moet nog echt huilen. Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 12:18

Er is iemand hier al vanaf 7 uur met iets lawaaierigs bezig. Klinkt als een combinatie van strimmer, hoge drukspuit en een zware diesel. Ben er nu wel klaar mee, rotgeluid

Jemig wat een stapel. :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:01

Ok, nu ga ik vast heel bokt over me heen krijgen...
Maar de 2 ruiters die vanochtend op het bospad reden, terwijl letterlijk enkele meters verder het ruiterpad in dezelfde richting ligt.
Normaal interesseert het me niet zo, maar het hele pad wordt zo aan gort gereden en je kunt er niet meer fijn overheen wandelen.
De paden zijn expres van elkaar gescheiden, maak daar dan ook gebruik van!! We mogen dankbaar zijn dat hier officiële ruiterpaden liggen, ga dat dan nu niet verknallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:12

Hoezoooo zou je daar Bokt voor over je heen krijgen? Het is toch een algemeen iets? Ruiter op ruiterpad, fietser op fietspad, voetganger op stoep/voetpad. Mits aanwezig. Je verkondigt niets controversieels.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:14

Myfairytale schreef:
Ok, nu ga ik vast heel bokt over me heen krijgen...
Maar de 2 ruiters die vanochtend op het bospad reden, terwijl letterlijk enkele meters verder het ruiterpad in dezelfde richting ligt.
Normaal interesseert het me niet zo, maar het hele pad wordt zo aan gort gereden en je kunt er niet meer fijn overheen wandelen.
De paden zijn expres van elkaar gescheiden, maak daar dan ook gebruik van!! We mogen dankbaar zijn dat hier officiële ruiterpaden liggen, ga dat dan nu niet verknallen.

Oh wow, dit had mijn reactie kunnen zijn. Zo eens me jou! Waarom zou je hiervoor bokt over je heenkrijgen?

Ik ken ook genoeg landen waar ze geen ruiterpaden hebben, dus daarom ben ik zo blij dat we dat in Nederland wel hebben en kan ik er slecht tegen als er dan een ander pad wordt gebruikt terwijl er wel een ruiterpad aanwrezig is.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:00

Nou ja, het is toch een paardenforum en men kan denken "ach, het is droog, wat maakt het uit".
We wonen direct aan het bos, lopen ook zandwegen en speciale ruiterpaden. Daar mag je overal komen, alleen om sommige bospaden dus niet. Ik voel me dan een zeikerd, maar de paden worden echt slecht door de hoeven. :o
En ik wil zó graag voorkomen dat mensen gaan klagen bij gemeente of SBB en de ruiterpaden zullen verdwijnen.

De ruiters hadden er overigens schijt aan, dat ik ze vriendelijk wees op het ruiterpad, dat er echt letterlijk direct naast ligt (en gescheiden wordt van het bospad).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:04

Dat ik zit te wachten op mijn pakje dat tussen 11 en 3 zou komen, Krijg ik om kwart voor 12 een mailtje dat het later wordt; tussen kwart voor 3 en kwart voor 5 -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:45

MarlindeRooz schreef:

Dat gaat echt door merg en been, walgelijk geluid.