Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:46

Steeph schreef:
Of je zet jezelf er overheen en gaat gewoon je klas (of groep of dergelijke, weet ik veel) aanmoedigen.

Dit soort apatisch, kont-tegen-de-krib gedrag maakt het voor jezelf niet leuker en voor je klasgenoten ook niet.

Neuh kon sws niet de hele dag blijven moest naar vitalys. De klas is sws ook niet mijn type mensen dus ze zoeken het maar uit :')

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:50

zo wat ben jij gezellig :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:01

Steeph schreef:
Of je zet jezelf er overheen en gaat gewoon je klas (of groep of dergelijke, weet ik veel) aanmoedigen.

Dit soort apatisch, kont-tegen-de-krib gedrag maakt het voor jezelf niet leuker en voor je klasgenoten ook niet.

Of jij zet je er over heen dat dit haar irritatie is in een verdorie irritatie topic. Als je ergens geen mening hoeft te hebben is het hier wel.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:03

ik heb contact met een mevrouw die ontzettend enthousiast lijkt over mij, en ik ga als ze terug is van vakantie met haar afspreken, maar dat duurt nog zo lang :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:08

Sheehan schreef:
Steeph schreef:

Of jij zet je er over heen dat dit haar irritatie is in een verdorie irritatie topic. Als je ergens geen mening hoeft te hebben is het hier wel.

Lau heeft gewoon een schop onder d'r reet nodig en dat heb ik haar al eerder deze week gezegd. Als je al meerdere opleidingen niet afmaakt en daar altijd een ander schuld aan heeft dan ligt het misschien niet aan de ander.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:17

Jullie kennen elkaar persoonlijk?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:20

Niobe schreef:

Ja, we hebben buiten Bokt contact. Al betwijfel ik of dat hierna ook nog zo is :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:26

Sheehan schreef:
Steeph schreef:

Ik erger me aan mensen die een boomerang niet als zodanig herkennen. :Y)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:28

Dat het appartement in Athene die ik heb geboekt heeft gebeld, nu wil ik terugbellen maar er komt telkens iets tussen. Laat mij bellen! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:31

Het was eigenlijk gister, maar: een klant die mij niet geloofde toen ik zei dat we de Rizla Oranje(/rood) niet meer op voorraad hadden en ook niet meer achter. Hij dacht dat ik geen zin had om het te vragen.

Ik snap dat hij denkt dat sommige jongeren inderdaad het niet vragen (want gebeurd vaak genoeg), maar om daar nou een hele heisa om te maken. :')

Of een klant die klaagde dat ik een klein kind het product niet gunde omdat hij maar 5 cent tekort kwam. 5 cent op een product van 50 cent, wat bij dat specifieke kind regelmatig gebeurd. :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:40

Ik dacht even dat MPR4 een gesprek met zichzelf had :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:42

Niobe schreef:

Ik moest ook drie keer kijken. Dacht dat er iets mis ging :P

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:43

Niobe schreef:

Idd :')

ik erger me aan het feit dat de vakantie zo snel is gegaan en ik niet het gevoel heb gehad dat ik er veel nuttigs uit gehaald heb.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:52

Iemand die het nodig vond idioot denigrerend tegen me te praten, rot op zeg. Dat je het ergens niet mee eens bent betekent niet dat je zo kan doen, bah. Meteen mijn dag weer naar de kloten |o

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:53

dat ik me heb ingeschreven voor een opleiding, deze versneld wil doen, maar ik op een reserve lijst gezet ben voor de start voor het eerste jaar. Zodra je de opleiding versneld wil doen start je in het 2e jaar. Heb gisteren naar school gebeld maar daar werd ik helaas ook niets wijzer van. Ik moet maar afwachten.
Vervelende is alleen wel, ik heb dus geen idee of ik nu met deze opleiding kan en mag gaan starten in het tweede jaar...
Straks school even mailen over hoe en wat aangezien ik graag wil weten waar ik wel of niet aan toe ben...

Oh en niet zo zeer een ergernis, maar goed: dat rotgevoel wanneer je je vriend afzet bij de trein na een paar dagen samen en je weer anderhalve week moet wachten voordat je elkaar weer kunt zien aangezien hij nou niet echt naast de deur woont -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:57

Niobe schreef:

Inderdaad :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:37

poes schreef:
zo wat ben jij gezellig :D

Als het over school gaat nee :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:46

Steeph schreef:
Niobe schreef:

Ja, we hebben buiten Bokt contact. Al betwijfel ik of dat hierna ook nog zo is :=

Naja :oo
School is net begonnen! Maandag ga ik gewoon heb eindelijk mijn rooster :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:55

Lau schreef:
Steeph schreef:

Naja :oo
School is net begonnen! Maandag ga ik gewoon heb eindelijk mijn rooster :o

:') ein-de-lijk!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:57

En dan probeer je terug te bellen, hangen ze op...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:59

Eten besteld, oeps, wilde aan de lijn. :+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 16:14

Moderatoropmerking:
Ik heb een paar berichten verwijderd. Nogmaals het dringende verzoek geen andere bokkers te bespreken, zoals ook in de OP staat.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 16:40

Voor een ieder die mijn berichten heeft gevolgd. Ik moet nu eerst 4wk ziektewet... daarna verder kijken.

Nu nog mijn werk op de hoogte stellen voordat ze de mail krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 17:25

Geen zout in huis dus de route van de slakken kon ik niet afzetten,aardappel zout gebruikt en nu ruikt mijn keuken naar aardappel zout met ui |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:01

xDenies schreef:
Voor een ieder die mijn berichten heeft gevolgd. Ik moet nu eerst 4wk ziektewet... daarna verder kijken.

Nu nog mijn werk op de hoogte stellen voordat ze de mail krijgen...

Dat was het advies van de arbo?
Heel goed!
Tegen je werk hoef je echt niets meer te zeggen dan; op advies van de Arbo werk ik de komende vier weken helemaal niet en daarna overleg ik weer met hem/haar.