Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beert schreef:Maar bij veel branden sterven mensen en dieren toch door de rook? Er staat in het stuk dat ze levend verband zijn, maar lijkt me eerder dat ze voor die tijd al gestikt waren? Nog geen prettige dood, maar misschien wat sneller..
Tinkerloos schreef:En dat is nou iets wat ik liever niet ga bekijken.
Ik stuitte gisteren op internet per toeval op een verbrande kangaroe die vast zat in een gaas hek.
Armpjes door het gaas,reikend naar koele verse lucht.
Zie het nu nog voor me.
Merexa schreef:Ik had er vannacht een nachtmerrie over. Ik moest mijn dieren achterlaten en met bootjes de zee op omdat we geen kant op konden, man, wat werd ik naar wakker.
Er is 5miljoen Hectare afgebrand(of nog in brand)
Captain schreef:Ik ben gisteren begonnen met de serie don't fiets with cats.. Moet nog 1 aflevering.
Je ziet inderdaad niet wat er gebeurd maar ze beschrijven het wel. Vond het zelf niet te schokkend om te kijken. Knap hoe die mensen iemand hebben opgespoord door middel van stopcontacten en een stofzuiger.
MarlindeRooz schreef:Captain schreef:Ik ben gisteren begonnen met de serie don't fiets with cats.. Moet nog 1 aflevering.
Je ziet inderdaad niet wat er gebeurd maar ze beschrijven het wel. Vond het zelf niet te schokkend om te kijken. Knap hoe die mensen iemand hebben opgespoord door middel van stopcontacten en een stofzuiger.
Deze heb ik gisteravond achter elkaar door af gekeken. What the fiets is dat voor een rare mini serie. Heel absurd. Ik keek hem in mijn eentje 's avonds laat waarna ik alleen ging slapen. Afrader.
MarlindeRooz schreef:Ach mensen vinden het martelen van dieren voor vlees wel oké. Maar er ontstaat een dikke heisa als er dieren lijden door bosbranden. Ben niks anders van de mensheid gewend dan die hypocrisie.
nine1987 schreef:MarlindeRooz schreef:Ach mensen vinden het martelen van dieren voor vlees wel oké. Maar er ontstaat een dikke heisa als er dieren lijden door bosbranden. Ben niks anders van de mensheid gewend dan die hypocrisie.
Offtopic,maar ik vind deze reactie zo ongelooflijk kort door de bocht.
Doorgaans worden (in NL) geen dieren gemarteld voor vlees.. Sterker nog, als ik voor mijn paard de keuze heb, dan vind ik de slacht humaner dan in laten slapen..
Rebecca schreef:Vegans tsja doorgeslagen volk
Van de wortels word ook het loof afgehaald , eet daarom geen wortel meer .
MarlindeRooz schreef:Nee hoor haha. Was gewoon een ergernis van mij. Ook omdat in die miniserie er met die kattenmishandeling niks gedaan wordt. Maar met een moord wel.Rebecca schreef:Vegans tsja doorgeslagen volk
Van de wortels word ook het loof afgehaald , eet daarom geen wortel meer .
Wauw echt een hele knappe opmerking!Ik heb niks tegen het slachten van dieren. Wel tegen mishandeling.
nine1987 schreef:En toch heeft ze een puntMarlindeRooz schreef:Ach mensen vinden het martelen van dieren voor vlees wel oké. Maar er ontstaat een dikke heisa als er dieren lijden door bosbranden. Ben niks anders van de mensheid gewend dan die hypocrisie.
Offtopic,maar ik vind deze reactie zo ongelooflijk kort door de bocht.
Doorgaans worden (in NL) geen dieren gemarteld voor vlees.. Sterker nog, als ik voor mijn paard de keuze heb, dan vind ik de slacht humaner dan in laten slapen..