Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:25

SpeechLess schreef:
lifeofmarit schreef:
Ben jij mijn ss? O:)

Jaaaa *\o/*
Ben je ook nog uit de hint gekomen of weet je het alleen door mijn bericht? :+

Ik paste hem net aan :') zou er net weer voor zitten en zag toen je berichtje.
Toen gegoogeld icm comedy central en toen wist ik het zeker.sorry dat het zo lang geduurd heeft, schaam me wel :o

Super bedankt voor het pakketje!! Ben er heel blij mee en het boekje komt goed van pas

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:29

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik ben jouw reserve santa, en op de foto zit ik aan een heerlijke king coconut voor idd de nine arch bridge in Ella, Sri Lanka.
Het thee ei was ook een hint, dit is nl the yellow submarine van de Beatles, en Ladymadonna is ook van de Beatles!

Graag gedaan en fijn dat je er blij mee bent! Ik ben trouwens erg benieuwd naar de watermeloen cake! (Ik stond in de molen echt van :? :? :?, dus daarom heb ik m erbij gedaan ;) )[/quote]
Ja je hebt het echt geweldig gedaan, mijn complimenten!
Als je nagaat dat ik je tweede kerstdag pas benaderd hebt en Rijsa nu al haar pakket heeft, super!

Ja, je bent echt fantastisch! Ik ben echt heel blij! Dat is vast een hele mooie reis geweest. Heb je al een nieuwe reis op de planning?

De hint van het thee ei had ik niet gevonden. Door die hint was ik op zoek naar de bokker die grot duiken maakt, maar ze stond niet in de lijst. Nu je het zo zegt klinkt de hint logisch maar ik had je niet op die manier gevonden denk ik. :')

Als ik dit weekend de tijd vind, ga ik de cake maken. Ik laat je weten hoe hij smaakt. Super leuk dat je het bij de plaatselijke molen he 't gehaald.

M_D_H, en de rest van de organisatie. Natuurlijk jullie ook bedankt voor dit back-up plan. :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:49

lifeofmarit schreef:
SpeechLess schreef:
Jaaaa *\o/*
Ben je ook nog uit de hint gekomen of weet je het alleen door mijn bericht? :+

Ik paste hem net aan :') zou er net weer voor zitten en zag toen je berichtje.
Toen gegoogeld icm comedy central en toen wist ik het zeker.sorry dat het zo lang geduurd heeft, schaam me wel :o

Super bedankt voor het pakketje!! Ben er heel blij mee en het boekje komt goed van pas

Ja, ik had wel bedacht dat het een risico was om het neer te zetten. Maar hoopte dat je niet alle berichtjes teruglas.. Wel een beetje een anti-climax dat ik mezelf nu verraden heb haha :+

Om de hints nog even uit te leggen:
De 1e hint was gericht op mijn onderschrift, dat komt uit een nummer van Jurk van het album Glitterjurk.
Tweede hint was eerste deel inderdaad Comedy Central. Als je van de cijfers letters maakte, kwam daar dimeo uit. Als je dat samen met comedy central googled kom je bij Speechless uit :D Overigens komt mijn naam niet van die serie hoor, ik ken de serie überhaupt niet :+ , maar kon hem wel mooi gebruiken voor de hint ;)

Fijn dat je er blij mee bent :D Vond het ook echt leuk om iets voor je samen te stellen.
Ook super blij dat mijn stekje uiteindelijk nog wortels schoot, was even spannend.. De eerste keer (voor een vriendin) was het mislukt namelijk.. :+ En het was inderdaad die soort die je noemde eerder (ik weet de naam nu even niet meer). Dat is de plant die ik al meer dan de helft van mijn leven heb :D

lovemaylo

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:15

Super tof dat een aantal bokkers zich als reserve santa opgegeven hebben bij de organisatie!
Jammer dat het nodig is.

Dit was mijn eerste jaar sss en ik vond het super leuk! Het shoppen, samen stellen van het pakket en het in spanning afwachten wat de andere bokker er van zou vinden!
Volgend jaar doe ik graag weer mee :)

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:37

Mijn complimenten aan de organisatie. _/-\o_ Zowel voor het organiseren en al het geregel eromheen, als voor de aanpak wanneer dingen niet gaan als gepland. Ook een dikke pluim voor de reserve SS’s.

Ik doe volgend jaar absoluut weer mee. Heb een super tof lootje gehad en een geweldige SS. Er wordt hier nog steeds dankbaar gebruik gemaakt van het pakket, wat is het heerlijk om gewikkeld in de zeemeerminnenstaart te genieten van al die lekkere theesmaakjes. De snoeppot is inmiddels wel leeg, ‘t was veel te lekker allemaal. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:54

Verkorte lijst }:0 *\o/*
Citaat:
Gelieve niet zelf aan de lijst zitten :) ,alle foto's uit dit topic kun je via onderstaand link bekijken 
[LZP] Secret Santa Surprise 2018

verkorte lijst

Verzender -------- Ontvanger

1 AfricanLady ------ StonedRomy
    2 Angelaa2
    3 BlackClaw
    4 CastaMickey
    6 Choce ------ Bellatrix
    7 Devil_ina
    8 Geerte ------ _KiMbErLeY_
    10 Lous
    11 Lughnassadh ------ Caily
    12 M_D_H ----- Donna89
    13 Niene87
    14 PrinceAmos ------ LadyMadonna
    15 Rena100 ------ Speechless
    16 Ricie ----- Lolacabana
    17 SpeechLess ------ lifeofmarit
    18 Wendy1708
    19 xEmpire
    20 xZiva_ ----- Obelix

Ontvangen
-Rijsa (een secret santa extra pakket)
-Angelaa2 - Wendy1708?
-BlackClaw
-Stirrup
-xEmpire
-Mooblie

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 00:11

AfricanLady schreef:
StonedRomy schreef:
Africanlady ben jij mijn Santa?

Ja

Dit heeft mij beschamend lang gekost. Excuses!

Ik wilde niet bij de a beginnen met zoeken omdat het dan leek alsof ik maar snel een lijstje af ging roepen. :')

Maar nogmaals, ik ben er echt super blij mee! De honden vonden de advent kalender super ( heb nog een filmpje staan ergens waar ze de deurtjes openen voor de koekjes ) en de fleece deken is perfect!

Sorry dat het zo lang heeft geduurd eer ik er een naam aan kon verbinden.[/quote]

Fijn te horen dat je er blij mee bent.
Was zelf wel wat ongeduldig haha

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:44

De lijst gaat de goede kant op Rebecca!

Ja volgend jaar wil ik ook weer meedoen :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:13

Ik weet nog niet of ik volgend jaar mee doe... het is steeds meer “dit wil ik niet, dat wil ik niet, niet zo’n vulling, niet zus cadeaupapier”, en daarnaast complete boodschappen lijsten, terwijl het idee volgens mij juist is dat je verrast wordt

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:16

Diepe buiging voor de reserve SS's _/-\o_ _/-\o_

Wat fijn dat er toch nog zulke mooie pakketten zijn verstuurd!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:17

Ik hooooooop vandaag dat de postbode zo lief is *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:17

Ik twijfel ook over volgend jaar, zie dat dan wel weer.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:19

LadyMadonna schreef:
Ik weet nog niet of ik volgend jaar mee doe... het is steeds meer “dit wil ik niet, dat wil ik niet, niet zo’n vulling, niet zus cadeaupapier”, en daarnaast complete boodschappen lijsten, terwijl het idee volgens mij juist is dat je verrast wordt

Dit is mij ook al een aantal keren opgevallen en is ook de reden dat ik nog nooit heb meegedaan.
Toch lijkt het me wel leuk om het een keer meegemaakt te hebben.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:25

LadyMadonna schreef:

Daarentegen lees je ook vaak dat mensen het lastig vinden om iets te kopen voor hun lootje.
Uiteraard weet je niet of ze het over jou hebben...

Persoonlijk zie ik een boodschappenlijstje meer als houvast, waar houdt diegene van?

Bedankt organisatie voor deze editie!! :))
Hopelijk komen de laatste pakketjes deze week nog aan, dan is iedereen blij!! :))

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:32

LadyMadonna schreef:

Herkenbaar.
Doe nu al meerdere jaren mee en het is wel echt veranderd, steeds meer tops en flops.

Eerlijk gezegd trek ik me niet zo heel veel van die lijsten aan. Als iemand allergisch is hou ik daar uiteraard rekening mee, maar zelfs de koningin zou van mij een verrassingspakket krijgen. Is toch niets aan als je al weet wat je van te voren gaat krijgen omdat je al je hele eisen-pakket hebt doorgegeven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:48

Ik probeer altijd een beetje van het lijstje te doen en iets wat ik zelf heb verzonnen, dat vind ik ook het leukst om te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:50

Tops en flops snap ik! Je wilt toch een pakketje krijgen wat binnen je smaak ligt! Maar de vragen van santa's na de verdeling vind ik dan weer kul.. kom op, wees creatief!

Vind het echt onwijs jammer dat het is misgegaan.. welke reden dan ook, erg sneu!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:37

Afbeelding

Always be yourself unless you can be a unicorn...

Thanks Anouk <3

Even over de boodschappenlijsten.
Je moet dit zien als een hulpmiddel, niet als een verplicht lijstje.

Maar, wij van de organisatie proberen wel rekening te houden met de wensen van de deelnemers, als je er echt moeite mee hebt kan je bij het opgeven altijd aangeven dat je iemand zonder lijstje wil.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:46

Hij is zo cool he dees =:) moest hem echt nog opsturen haha.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:47

Ja, hij is echt gaaf *\%/*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:49

Een boodschappenlijstje houd ik me niet aan, maar tops en flops kunnen toch wel handig zijn, vind ik.

Ik heb weinig tops gegeven, maar qua flops toch een paar dingetjes. Ik heb geen paarden en houd niet van thee oid. Zou her ook zonde vinden voor mijn SS, als zij met veel zorg een pakket heeft samen gesteld en ik er niks mee kan.

Die unicorn is echt superleuk <3

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 13:36

Wat een lieve resevere SS <3

Ik wil volgend jaar ook zeker weer mee doen! Petje af voor de organisatie. Rotte appels hou je helaas altijd en ik vrees dat maatregelen weinig zijn hebben.

Ik ben ook niet van de lijstjes, idd allergie oid natuurlijk wel. Maar verder... Als je een pakket samenstelt waar je lootje niks aan heeft heb je imo ook niet goed je best gedaan het eea van hem/haar te weten te komen :o

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:16

_KiMbErLeY_ schreef:
LadyMadonna schreef:

Daarentegen lees je ook vaak dat mensen het lastig vinden om iets te kopen voor hun lootje.
Uiteraard weet je niet of ze het over jou hebben...

Persoonlijk zie ik een boodschappenlijstje meer als houvast, waar houdt diegene van?

Bedankt organisatie voor deze editie!! :))
Hopelijk komen de laatste pakketjes deze week nog aan, dan is iedereen blij!! :))

Ik ben ook bijna bang dat ik dus een stom lootje was.. of te lastig.. of, geen idee? :+

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:58

Je geeft toch tops en flops op.
Doe je dat niet en je vind het pakket niks heb je pech.
Zo denk ik.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:19

_AB_ ome Ali is langzaam dingen aan het bezorgen. Dus nog even geduld dan komt de rest nog jou kant op.