Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 02:20

lieveli schreef:
Lastig! Heb je een begeleider op school waar je mee kunt praten?

Heb een hele fijne mentor gelukkig, dus daar kan ik goed mee praten. Ik ga nu maar proberen te slapen, kan er nu weinig aan veranderen en wil er ook eerst met mijn vriend over praten.. die heeft vaak wel heldere adviezen.

Bedankt voor jullie steun dames :*

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 07:05

Maak het eens voor jezelf helder, ga je met tegenzin vanwege het werk of de plek waar je werkt?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 07:55

Dat zo vroeg opstaan niet (meer) aan mij is besteed, man man man :')
Ik weet weer waarom ik normaal 's avonds werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 08:37

Dat ik vandaag weer moet werken en nu pas merk ik hoe ik ben van NYE :O

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 09:32

Dat afgelopen weekend schijnbaar het systeem plat heeft gelegen, ik mis m’n rapportage van zaterdag, maar dat m'n manager die rapportage niet nogmaals heeft aangeslingerd toen het systeem weer terug was. En aangezien die rapportage maximaal 7 dagen terug kijkt mis ik nu dus data.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:41

Dat ik vannacht om 01.00 wakker werd gemaakt door onze dochter met de vraag of het blikje pate nog goed was.Ze had zin in een snack -:(-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:07

Sterkte allemaal , voor degene die 2019 niet zo leuk beginnen :*

Ik erger me aan mijn date, die gister vertelde (omdat ik er naar vroeg) dat hij ook nog met iemand anders appt en haar wel leuk vind.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:12

Oud stalgenoot van de vorige stalling....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:13

amado7 schreef:
Sterkte allemaal , voor degene die 2019 niet zo leuk beginnen :*

Ik erger me aan mijn date, die gister vertelde (omdat ik er naar vroeg) dat hij ook nog met iemand anders appt en haar wel leuk vind.

Je bent er in elk geval op tijd achter gekomen. Niet leuk natuurlijk, maar beter er nu achter komen. :(:)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:15

Dat mijn vriend vakantie heeft, we van alles op de planning hebben staan, maar hij elke nacht zo slecht en laat slaapt dat hij 's ochtends niet uit bed te krijgen is. Heel vervelend voor hem dat hij zo slecht slaapt natuurlijk, maar er blijven zoveel klusjes nu liggen...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:34

Dat mijn planning van vandaag in de soep loopt.
Nouja, dan maar een lekker dagje luieren thuis (vakantie).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:41

Mijn werk. Of thans, de logische gespreksonderwerpen in een huisartsenpraktijk. Beetje confronterend als het over palliatieve zorg gaat en euthanasie. Heb al een klote start van 2019 gehad.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:44

Dat twee van mijn vrienden sinds vrijdag al 'geen tijd hebben' om twee minuten naar een spraakmemo van mij te luisteren. Ik snap dat ze het druk hebben en niet à la minute mijn bericht kunnen aanhoren, maar kom op... Twee minuten tijd maken moet toch wel lukken op gegeven moment.

(Dit gaat al langer zo, dus ik stuur al bijna niks meer. Snap gewoon niet zo goed dat je geen twee minuten tijd over hebt om in een vriendschap te investeren.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:36

Dat alles financieel zo enorm ruk blijft gaan. We kunnen veel minder sparen dan gehoopt/gedacht. De onverwachtse kosten blijven maar komen. Daarbij heb ik ook al elke maand €600 loon te kort en ze weten nog niet wanneer ze dat in orde krijgen. Als alles nu eens wat wil opschieten en ons nu eens betaald waar wij gewoon voor werken dan hebben wij elke maand €1000 extra. Maar nee, er zitten fouten in de berekening en ze proberen dat al 3 maand op te lossen. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:38

DeMolenhoek schreef:
Dat alles financieel zo enorm ruk blijft gaan. We kunnen veel minder sparen dan gehoopt/gedacht. De onverwachtse kosten blijven maar komen. Daarbij heb ik ook al elke maand €600 loon te kort en ze weten nog niet wanneer ze dat in orde krijgen. Als alles nu eens wat wil opschieten en ons nu eens betaald waar wij gewoon voor werken dan hebben wij elke maand €1000 extra. Maar nee, er zitten fouten in de berekening en ze proberen dat al 3 maand op te lossen. -O-

Als jij je werkgever hierover in gebreke stelt kun je rente krijgen over je gemiste loon!

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:01

Youri123 schreef:
Dat ik hoe erg ik er ook van baal. Het uit wil maken met me vriendin omdat het gewoon niet meer werk. En we beter als vrienden verder kunnen gaan. Maar ze heefd zogenaand de hele vakantie geen tiid. En ik het wel face to face uitmaken. En niet via een apje ofzo. Maar het zit me niet lekker dat ik het pas over 3 weken ofzo kan uitmaken omdat ze dan waarscheinlijk weer een keertje tijd heefd. En ik weet echt niet wat ik nu moet doen

Dat ik het dus vorrige week vrijdag heb uitgemaakt via een apje. Ze de volgende dag het pas las. Ik letterlijk terug kreeg 'maar we zien elkaar 3 januari toch. Dus ik snap niet wat je moeilijk doet' (we hebben lootjes getrokken met vrienden en dat gaan we morgen doen) ze me nu voor alles en nog wat uitmaakt. En alles mijn schuld is. Ze zichzelf een heilig boontje vind. En ik door dit alles zo het gevoel heb dat dit morgen heel gezellig gaat worden #not.

Edit: en ze me samen met een vriendin van der nu een beetje belachelijk aan het maken is.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:11

@DeMolenhoek: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat het maar een mooi jaar mag worden zonder financiële zorgen (je werkgever moet echt veel beter zijn best gaan doen, hoe moeilijk kan het zijn om aan je werknemer het juiste salaris uit te betalen), zonder zeurende familie en met veel "nee". En vooral ook met veel samen genieten met vriend en je dochtertje.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:12

@Youri123: dat 2019 maar een mooi jaar mag worden met echte vrienden en vriendinnen die tijd voor je hebben en die je graag zien.

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:53

@Youri123 hoe blij ben je dan niet dat je daar nu gewoon vanaf bent (van al die nare dingen die ze nu doet, je bent gewoon vrij man!)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:15

Gisteren nog heel duidelijk tegen mijn man gezegd dat ik zaterdagavond wie is de mol ga kijken, staat zelfs in de agenda, spreekt hij vanmiddag half-half af om vrijdag of zaterdag met vrienden uit te gaan eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:19

Maflinger_S schreef:
@DeMolenhoek: gefeliciteerd met je verjaardag! Dat het maar een mooi jaar mag worden zonder financiële zorgen (je werkgever moet echt veel beter zijn best gaan doen, hoe moeilijk kan het zijn om aan je werknemer het juiste salaris uit te betalen), zonder zeurende familie en met veel "nee". En vooral ook met veel samen genieten met vriend en je dochtertje.

Thanks!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:21

Dorus schreef:
Gisteren nog heel duidelijk tegen mijn man gezegd dat ik zaterdagavond wie is de mol ga kijken, staat zelfs in de agenda, spreekt hij vanmiddag half-half af om vrijdag of zaterdag met vrienden uit te gaan eten.

Zal ik in jouw plaats gaan? Of is dat raar?

DeMolenhoek schreef:
Maflinger_S schreef:

Thanks!

Jaaaa gefeliciteerd!!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:24

Van mij mag je lieveli! Is alleen wel een kleine twee uur rijden, ik weet niet of je dat ervoor over hebt?

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:27

Niet mijn dag vandaag. Mag ik in een hoekje gaan zitten janken?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:27

@Dorus: nog niets aan de hand toch? Het wordt vrijdag met jou of zaterdag zonder jou.