Een goede ingeving voor wat betreft mijn werk. Meteen met leidinggevende overlegd en er wordt een afspraak ingeland om een en ander uit te werken. TOP!
Tigress
Geplaatst: 23-04-21 19:27
Not every hero wears a cape.
Sas, mocht je dit lezen, je was/bent m'n held van de dag Helemaal blij dat ik je tegen kwam
Goede daad gisteren nog gedaan. Stond bij de klanten service van de AH toen ik ineens bankpas op de grond zag liggen. Eerst gevraagd aan de mensen die er stonden en bingo. Meneer was er blij mee.
Iets doms gedaan, toen ineen het ABS storingslampje en de melding "Service nu", kleine paniekaanval maar moest toch naar huis, 500 meter verder alle lampjes weer uit Goddank voor de 9 levens van mijn auto
Collega appte me of ik in was voor een raid in pokemon go. Je kan als je een remote raid pass hebt op afstand mee doen, dus hij heeft me een invite gestuurd. Kon ik gelijk een quest afstrepen.
Omdat de “nieuwe” (lang verhaal kort, ben aan het omschakelen van buitengewoon naar gewoon onderwijs. Ga sws al 4u per week naar het gewoon, nu n keer een week/2weken en volgend jaar volledig) klasgroep me direct geadopteerd heeft. Direct het gevoel dat ik erbij hoor
Kookaburra
Ik heb een stuk gefietst en onderweg iets heel schattigs gezien waar ik blij van werd. In een wei met schapen en lammetjes zaten aan de slootkant een paar eenden. 1 Lammetje ging naar de eenden. Toen de eenden bewogen was dat natuurlijk reuze interessant. Dus het lammetje ging er rennend achteraan. Daardoor vlogen de eenden weg. Daar schrok het lammetje zo van dat hij springend omdraaide (en bijna omviel ) en op volle snelheid terug naar de ooi rende. Smelt!
poes
Geplaatst: 27-04-21 00:34
O dat doet me eraan denken! Ik kom aangereden op een boerenbaantje, altijd traaag want er zijn altijd fietsers/wandelaars/hardlopers/tractoren/tegenliggers. Nu loopt er dus een loper voor me en een stuk voor hem besluit mama eend met haar kroost de weg over te steken. Al gauw lopen er echt heel veel mini eendjes op de weg. Ik zie dit van heel ver en vertraag alvast nog meer dan ik al deed voor de loper.
Maar dan gaat die loper mega dramatisch op het midden van de weg lopen, met zijn handen en armen zwaaien, dat ik toch zekerweten geen eendje zal platrijden per ongeluk nu rij ik ook met een automerk dat helaas bekend staat als asociale chauffeurs, misschien speelde dat mee voor die man, misschien niet
Ik vond het hele gedoe zo schattig. Die eendjes die ik al lang en breed gezien had, en die loper die echt heel overdreven mij ging tegenhouden dat ze zeker veilig de weg over konden. Aaaawwww
Kookaburra