Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:33

Lau schreef:
Sterre98 schreef:
Ohja echt hoor!

Toevallig wel gevraagd door een fotograaf laatst :)

Zag gisteren nog op Facebook een oproepje voorbijkomen. Iemand zocht een kapepr die nog een haarmodel zocht. Want ze moest maar eens nodig naar de kapper :+

Ook allemaal eisen stellen hahaha

Ooh dat is wel heel erg! :') ja ik zoek een gratis kapper maar .... juist ja.

Ik wil je ook wel een keer voor de lens hoor <3 je uitstraling is echt geweldig <3

@nayomie:
Ik krijg helemaal geen opdrachten :')
Dus doe vooral wat ik zelf wil en dat bevalt echt heel goed. Mensen zien je portfolio en het moet bij ze passen. Dus gewoon lekker gaan vullen met dingen die jij wil. Dan komt de rest vanzelf :D

Je had die reacties moeten lezen. Ging helemaal stuk.

Hihi lief! Lijkt me wel eens tof :D

Als het goed is krijg ik vrijdag te horen of we genomineerd zijn voor de coiffure award. Dan zal ik de foto's ook online gooien :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:50

Nayomie schreef:
Ik dacht dat het een grap was, maar mensen sturen fotografen dus echt berichten of ze nog modellen zoeken voor gratis fotoshoots. -O-

Nee dit gebeurt echt heel vaak inderdaad :+
Vooral jonge meiden bij mij trouwens, die vinden het gewoon mooi maar hebben het geld zelf niet en hun ouders vinden zo'n shoot vaak onnodig en duur. Ik doe altijd mijn best om lief te reageren, het is uiteindelijk vaak alleen maar enthousiasme.
Als mensen nou een héél tof idee hebben en die uitgewerkt willen zien vind ik het heel tof om mee te werken, en dan kan de prijs best wel bespreekbaar zijn. Alleen dat gebeurt dus eigenlijk nooit inderdaad.

JodieR

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:54

Ik heb vandaag meerdere post geplaatst. Maar de tekst komt er bij mij niet bij te staan. Iemand daar ook last van?

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:55

JodieR schreef:
Ik heb vandaag meerdere post geplaatst. Maar de tekst komt er bij mij niet bij te staan. Iemand daar ook last van?

Hoeveel hashtags heb je? :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:00

Ik moet ook nog steeds foto’s maken met Lau, maar ik ben te bang ofzo :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:03

JodieR schreef:

Teveel ##'s

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:05

Haha Nayomie, hier ook vanalles in de aanbieding, western hengsten, sexy cowboy, schattige dochter + pony :') hahaha

Allee nu Sheehan, Lau zou echt kei mooie foto’s van jou maken denk ik! Gewoon doen :D

De foto van mijn veulentje Dottie op mijn persoonlijke account gaat ook hard ineens. Normaal 30 likes ofzo op een foto, deze 2400 :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:07

Jij doet toch wel iets speciaals denk ik hoor ... hoeveel mensen bij jouw foto terecht komen, ongelooflijk :') Nu heb je natuurlijk ook wel gewoon hele leuke beesten, maar dan nog, hahaha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 16:11

Sheehan schreef:
Ik moet ook nog steeds foto’s maken met Lau, maar ik ben te bang ofzo :')

Gewoon doen ik eet je niet op :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:12

Tinniie schreef:
Allee nu Sheehan, Lau zou echt kei mooie foto’s van jou maken denk ik! Gewoon doen :)

Ik twijfel zeker niet aan Lau! <3 Aan mezelf haha. Zo’n held ben ik nou ook weer niet :+ Ik werk niet voor niets altijd achter de schermen :')

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:15

Wat ik raar vind is dat er regelmatig portfoliomodellen gevraagd worden maar ook dan moet je betalen?

Rogan heeft zondag een shoot met Belle en het beest.

Maandag hebben we een portfolio shoot.

Ik zit weer op de 1023 volgers. Ben benieuwd voor hoelang haha

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:29

Joscaa schreef:
JodieR schreef:

Teveel ##'s

Hoeveel mag je er dan?

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 16:36

30

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:06

3 april gaat tijdtechnisch niet lukken. -O- Vind dat wel echt enorm jammer.

Betalen als een fotograaf jou benaderd? Dat is wel vreemd. :=

Ik word soms zo blij van bouwen van contacten. Dat je met mensen gewoon een chill gesprek kunt hebben etc. Dat vind ik gewoon super leuk.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:13

Nayomie schreef:

Ik word soms zo blij van bouwen van contacten. Dat je met mensen gewoon een chill gesprek kunt hebben etc. Dat vind ik gewoon super leuk.

Ja dat ze rogan als portfolio model willen maar dan wel voor e15 bijv.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:00

Ik heb voor portfolio tot nu toe altijd gratis gedaan, sowieso als ik zelf iemand benader.
Misschien als ik ooit openbaar een oproepje plaats voor paardmodellen voor bijvoorbeeld een specifieke mooie locatie, dat ik wel een klein bedrag vraag. Gewoon omdat ik weet dat er zo veel gierige mensen zijn die alles gratis willen en daar op toehappen als hongerige honden. Ik zie dat zo vaak op FB gebeuren.
En dan heb ik het idee dat je zekerder kan zijn dat het model er ook serieus over is, en dat die gewoon komt opdagen en het meer waardeert.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:04

Nayomie schreef:

Als je een andere keer langs wil komen, je bent altijd welkom hoor, geef gerust een gil! Of niet haha :D Enne ook voor een koppie koffie/chocomelk en een gezellig dagje ben je welkom *\o/*

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:10

Als er iets is dat ik heb geleerd is dat alles dat gratis wordt gedaan niet op waarde wordt geschat.

Of eigenlijk, alles wordt op de waarde geschat die je er zelf aan geeft.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:29

Ik ben heel dankbaar voor alle prachtige gratis foto's die mensen van mij/mijn paard hebben gemaakt <3

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:34

Xyris schreef:
Als er iets is dat ik heb geleerd is dat alles dat gratis wordt gedaan niet op waarde wordt geschat.

Of eigenlijk, alles wordt op de waarde geschat die je er zelf aan geeft.

Hmm dat geldt echt niet voor mij. En ik steek er ook onwijs veel energie in. Maar dat is denk wel te zien aan de diverse shoots die we al gedaan hebben <3

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:00

Ik denk dat we langs elkaar heen banketstaaf?

Ik bedoel eigenlijk, bijvoorbeeld: Ik heb al meerdere keren logo's gratis voor mensen gemaakt (familie, kennissen) uren, soms dagen mee bezig geweest, en uiteindelijk hoeven ze het toch maar niet. Dit geldt ook voor de digitale (en voorheen traditionele) werken die ik maak(te). Een enkele afnemer is er bijzonder blij mee hoor en realiseert zich hoeveel tijd en soms geld erin zit, maar de meesten gewoon niet, want het kost hun ook niks en in hun beleving is het dus niks waard (bij shoots komen ze bvb niet opdagen, of laten foto's schieten en nemen vervolgens niks af/tonen geen interesse etc).

Das iig wat ik bedoel met, alles wordt op de waarde geschat (geld) die je er zelf aan geeft. (Dus niet emotioneel/tijd).

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:04

Ah jeetje zeg.. dat is wel heel rot om te ervaren.. er gaat zoo veel tijd in zitten om iets goed te doen in vorm van foto of logo oid en dan stank voor dank. Zo jammer. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 19:08

Xyris schreef:
Ik denk dat we langs elkaar heen banketstaaf?

Ik bedoel eigenlijk, bijvoorbeeld: Ik heb al meerdere keren logo's gratis voor mensen gemaakt (familie, kennissen) uren, soms dagen mee bezig geweest, en uiteindelijk hoeven ze het toch maar niet. Dit geldt ook voor de digitale (en voorheen traditionele) werken die ik maak(te). Een enkele afnemer is er bijzonder blij mee hoor en realiseert zich hoeveel tijd en soms geld erin zit, maar de meesten gewoon niet, want het kost hun ook niks en in hun beleving is het dus niks waard (bij shoots komen ze bvb niet opdagen, of laten foto's schieten en nemen vervolgens niks af/tonen geen interesse etc).

Das iig wat ik bedoel met, alles wordt op de waarde geschat (geld) die je er zelf aan geeft. (Dus niet emotioneel/tijd).

Jaa zo gaat het helaas vaak wel. Maar tot nu toe bijna alleen maar leuke ervaringen gehad <3

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:11

Kunnen jullie op het moment foto's plaatsen?
Lijkt alsof hij geen zin heeft om wat te plaatsen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:12

Ik kan ook niet mensen beantwoorden en berichtjes liken, denk dat er een storing is?