Leo schreef:Oooh die vogeltjes, wat leuk!!
Mooie pakketten komen er weer langs!
Waren er nog onbegrepen hints of is inmiddels alles geraden? Door de verhuizing loop ik een beetje achter
ja.. ik kom niet echt uit mijne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fredt schreef:Rebecca schreef:Sloffiee wat een leuk rompertje
Wat leuk Fred, groene doos idd ... Zit ook aan een modje te denken
Zal zo de lijst bijwerken , gelukkig heb ik ogen overal want die van mij zijn niet altijd even scherp
Dat zou wel een goede kunnen zijn!
Alleen geen idee wie er modjes zijn, in de lijst staan geen kleuren.
Morgen maar eens kijken of ik wat tijd kan vinden om de lijst door te lopen..
Wel leuk dat mn SS wat dingen erin heeft gedaan die ik vrijdag mooi mee op reis kan nemen.
01San schreef:mijn beloofde bijleespost
vanaf pakket 1
@joltsje: wat een snippersleuk dat je ingebonden proevenboekje hebt gekregen , waar je zelf niet aan toe kwam.
@yvje86: erg leuk pakket, en je hebt wat leuks te lezen.![]()
@maureen95: lekker hot chocolate! Is dat met het hout een puzzel? Heb wel ergens reactie gelezen maar ik weet het niet meer!![]()
@justahorse: verwenpakket voor jezelf lief! En een beetje voor je aankomende pups,![]()
@splashislief: grote doos en mooi ruitjes motief papier! Leuke kados en lieve sloffen!!![]()
Die eenhoorn en kat had ik ook gekocht voor m'n lootje maar bij later inzien paste het niet, ik was in de war hihi, lootje als je wil leg ik het later uit hihi!![]()
@senas:erg leuk pakket,, leuke bijpassende glazen bij je bier! Sokken ook altijd handig!!!![]()
@bellatrix: prachtige hints! Mooie kados en leuk dat je andere lens mok nu een vriendje heeft![]()
@detroit:erg lief pakket! En het uiltje is cute!!![]()
@ sunny44: leuk pakket!!! En heb je al een masker uitgeprobeerd?![]()
@enamorada: WoW hoop kados ! Ben wel benieuwd naar een foto met je slaapmasker voor hihi![]()
@ramona1993: leuke kados!Ook voor je konijnen en je hond! En Rudolph lichtjes!!
@letizia: ooooo hooiiii!! Hihi, mooi pakpapier ,mooie kados lief touwhalster!![]()
@rink: leuke sokken!Maar wat is dat met die katten? Een shirt??
@iloveiswan: mooi pakpapier , thee en waxmelts, jij komt de winterdagenwel door!! Prachtige tekening van iswan!
@alja: leuke oorbellen en je hebt wat te snoepen onder het lezen van je boek!!![]()
@lovemandy: leuk pakket! Handig huissokken en het serveerbord is erg leuk!!![]()
@Gast3289: hoop kados! En leuk boek voor je zoontje!En leuke andere kados!
@claudiadvx:denkt jouw secret Santa!
@desi92: veel verschillend pakpapier ! Erg lief pakket! En die kruik!Oh zo handig!!
@nikkidekerf: lief pakpapier en leuke kados ! Was jij degene met blauw in z'n top lijstje? Dat iemand vroeg welke blauw?![]()
@obelix: lieve husky!!De rest van je kados ook leuk!
@hahahatsjoe; ah leuke kerstthema ! en mooi touwhalster !![]()
@frisianlove: ahh je kat!! Leuke kados!Lief die kaarsjes!!!!
@amigostan: mooie nagellak kleuren!! En die snuffelkussen is leuk! Heb je hem al uitgeprobeerd?
Oo ik zie dat je kat meer interesse heeft! Ah ook lief!![]()
@leo: leuke kados , mooie ster!!! En die appelmoes hihi![]()
@bienotje: lief pakket ! Leuk penny's!! Polly de pony klinkt geniaal.![]()
@momo2: hihi die foto met de bezorger!Zag hij dat je die foto snel maakte? Lekker dekentje en sokken!
@lieveli: wat voor boek is het? Je kados zien er echt leuk uit! Mooi pakpapier van pakket!![]()
@olympia: prachtige tekening erg lief!En je andere kados erg ook leuk!
@sloffie:wat een lief rompertje!!En snoepjes voor je kat
@speechless: een ander slachtoffer van hooi![]()
hou je van tuinieren? Erg mooi pakket!
@fredt: leuk reisdagboek, reis je veel? En mooi lijstje!![]()
@dyphusion: je hond is mega grappig haha,mooi ingepakt, leuke kados! Wat is dat glitterglow links?
@devil_ina: wat een hoop kados!!!!!!!!!! Die ijsblokjeserg leuke kados!
@amaryllis: mooi sterrenpapier! Erg vrolijk pakket, leuk dat je zo blij bent met het kleurboek! Mooie nagellakjes
@sarahilse: ah cute rakker!!!! En cola lippenbalsem lekkerhahahaha , leuke kados!
@daiswees: leuke foto bij de boom!! Erg leuke kados en lief ook voor je hondje!
Origineel dromenvanger![]()
@gustixbill: veel kados !!! Erg leuk!!!! Wat is dat van Lotus? Leuk dat je je favo cd hebt!
iedereen tot nu toe: ik heb het al gezegd: prachtige kados en werk van iedereen! Top top!
SpeechLess schreef:Volgens mij moet je niet naar het groen kijken, maar alleen naar de hint. Die pastte er niet in; was dus te groot. Ik denk dat het de naam uit de lijst is die daar bij past. Maar ik weet het ook niet zeker hoor
Apple schreef:Dat was ook mijn ding een beetje, vond het ook wat zonde om ze open te vouwen![]()
Zit nu op mn werk, dus mocht ik niets intelligents bedenken vandaag dan zal ik vanavond eens beginnen met openvouwen
jepsica schreef:Ik doe volgend jaar graag mee :d