Ik kan daar zelf niet zo goed tegen, word helemaal kriegel als ik die zwarte puntjes in de mooie gladde wax zie zitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ah op die fiets.
Ik kan daar zelf niet zo goed tegen, word helemaal kriegel als ik die zwarte puntjes in de mooie gladde wax zie zitten. Mocht er een stukje vallen, blijf ik meestal ook met een sateprikker hengelen totdat mn wax weer schoon is
.
Alwiene schreef:Elke keer als ik jullie hoor over kaarsen knippen, inpakken en dergelijke ben ik toch blij dat ik het voornamelijk op waxmelts houdHet klinkt allemaal zo ingewikkeld om de kaarsenkindjes goed te verzorgen
Alwiene schreef:Ha, heeft je vriend het opgegeven met het klagen over Waxmelts, waxmeltsenzo?Wel zo fijn dat je dan niet meer op hoeft te letten of je brander niet stiekem uitgezet wordt haha.
Iemand ervaring met de communicatie met Ilovecandles.be? Ik heb zaterdagavond gemaild via het contactformulier, en heb nog geen antwoord gekregen. Nu ben ik misschien ernstig verwend met Annemarie van de 1000poot die echt altijd supersnel antwoord als ik haar mail.Maar vind het nu persoonlijke best lang duren.
Alwiene schreef:Ha, heeft je vriend het opgegeven met het klagen over Waxmelts, waxmeltsenzo?Wel zo fijn dat je dan niet meer op hoeft te letten of je brander niet stiekem uitgezet wordt haha.
Iemand ervaring met de communicatie met Ilovecandles.be? Ik heb zaterdagavond gemaild via het contactformulier, en heb nog geen antwoord gekregen. Nu ben ik misschien ernstig verwend met Annemarie van de 1000poot die echt altijd supersnel antwoord als ik haar mail.Maar vind het nu persoonlijke best lang duren.