Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:17

Ah op die fiets.
Ik kan daar zelf niet zo goed tegen, word helemaal kriegel als ik die zwarte puntjes in de mooie gladde wax zie zitten :'). Mocht er een stukje vallen, blijf ik meestal ook met een sateprikker hengelen totdat mn wax weer schoon is :').

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:22

Yv_ schreef:
Ah op die fiets.
Ik kan daar zelf niet zo goed tegen, word helemaal kriegel als ik die zwarte puntjes in de mooie gladde wax zie zitten :'). Mocht er een stukje vallen, blijf ik meestal ook met een sateprikker hengelen totdat mn wax weer schoon is :').

Ja en dan maak ik het altijd een nog grotere zooi dan het al was :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:55

Dus... Knippen _O- _O- _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:56

Ik vind een beetje zwart in een kaars altijd wel iets hebben.
Als een glas zwart wordt maak ik een keukenpapiertje met een beetje glassex en dan veeg ik het als de kaars weer hard is het er zo af. Lontjes knippen doe ik alleen als ze echt te lang zijn. De lontjes die gebruikt zijn door stef zijn lontjes die je niet moet knippen. Dat regelt zichzelf. Als ze heel lang zijn en je zet hem aan dan gaat die heel rap naar beneden en gaat hij de eerste keer uit, het enige wat je dan moet doen is opnieuw aansteken en er verder vanaf blijven ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:37

Elke keer als ik jullie hoor over kaarsen knippen, inpakken en dergelijke ben ik toch blij dat ik het voornamelijk op waxmelts houd :) Het klinkt allemaal zo ingewikkeld om de kaarsenkindjes goed te verzorgen :=

Ik zat al een poosje te wachten op de aanbieding van Sense Candles en die is er nu. Bij je aankoop gratis doosje Waxmelts met code WAXMELT
Dus heb net even een bestelling gedaan, de pepermunt al eerder gehad en verder nog 5 voor mij nieuwe geuren dus ik ben weer benieuwd :D

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 15:21

Ik knip ze meestal ook, die zwarte stukjes vind ik zo irritant :')

Ik heb een paar mini's van BBW, branden jullie die? Ik wil er eentje branden vandaag maar vind het eigelijk zonde.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:33

Alwiene schreef:
Elke keer als ik jullie hoor over kaarsen knippen, inpakken en dergelijke ben ik toch blij dat ik het voornamelijk op waxmelts houd :) Het klinkt allemaal zo ingewikkeld om de kaarsenkindjes goed te verzorgen :=

Ik vind het wel mee vallen. eigenlijk is het makkelijker dan waxmelts.
lontje knippen hoeft niet elke keer ik doe het dus echt zelden.
Als er eenmaal gedoe is met een kaars dan is het wel wat lastiger. Maar vaak heb je het gedoe dan zelf veroorzaakt bij de luxere kaarsen. Lontje verzuipen bijv of kaars laten vallen en glas stuk. Er kunnen wel meer dingen mis gaan. Maar zelf brand ik ook liever melts en geurloze kaarsen. Soms een geurkaars mijn vriend gaat zich bemoeien met de kaars als die aan staat heel irritant en tegenwoordig hoor ik hem nooit meer over de melts dus dat is voor mij de rede.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:37

Ha, heeft je vriend het opgegeven met het klagen over Waxmelts, waxmeltsenzo? :D Wel zo fijn dat je dan niet meer op hoeft te letten of je brander niet stiekem uitgezet wordt haha.

Iemand ervaring met de communicatie met Ilovecandles.be? Ik heb zaterdagavond gemaild via het contactformulier, en heb nog geen antwoord gekregen. Nu ben ik misschien ernstig verwend met Annemarie van de 1000poot die echt altijd supersnel antwoord als ik haar mail. :)) Maar vind het nu persoonlijke best lang duren. :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:58

Alwiene schreef:
Ha, heeft je vriend het opgegeven met het klagen over Waxmelts, waxmeltsenzo? :D Wel zo fijn dat je dan niet meer op hoeft te letten of je brander niet stiekem uitgezet wordt haha.

Iemand ervaring met de communicatie met Ilovecandles.be? Ik heb zaterdagavond gemaild via het contactformulier, en heb nog geen antwoord gekregen. Nu ben ik misschien ernstig verwend met Annemarie van de 1000poot die echt altijd supersnel antwoord als ik haar mail. :)) Maar vind het nu persoonlijke best lang duren. :)

Misschien in de spam terecht gekomen? Yellomofoon is hier ook lid dus ik zou haar een PB sturen :j Of misschien een FB bericht?

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:06

Na wat melts van een bokker te hebben overgenomen ook 12 melts besteld. Voorlopig genoeg hoop ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:05

Alwiene schreef:

Ik stuur altijd via fb of bokt :P

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:09

Ze zijn wel leuk geworden LadyMadonna! Hoe is de geur?
Ik knip de lonten meestal wel wat korter voor ik ze weer aansteek zodat ze niet gaan walmen.

Skessa, Lekkere bestelling. Pineapple Mango lijkt mij ook erg lekker!

EIJinette, Ik brand de mini's wel gewoon maar ik heb er nog 1 van de 3 en merk wel dat ik het zonde vind om die ook op de maken :') die blijft dus telkens in de kast haha

Wat heb je besteld Leestmee?

Ik heb lekker kunnen branden vandaag, overdag in de hal White tea en ginger van WME en in de woonkamer Riviera Escape.
Nu staat Black Magic aan <3

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:12

Ik vind de minis van BBW leuk om cadeau te geven...

Net als die kleine kaarsjes van Kringle en de fireflies van GC

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:03

Vanmiddag lavendel op de brander gegooid, wel 3 (ze zijn 4,3 gr), en dat gaat prima :j

Oh en WME, die had ik met pigment poeder gekleurd, gaat idd prima, alleen als het smelt zakt het naar de bodem van de brander

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:11

Ik durfde eindelijk mijn antique jar te branden in de geur Crunchy Leaves en waaaauw <3
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:12

Oh heel mooi! Is dat een soort gel oid?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:19

Oh wauw <3 Die is echt prachtig!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:37

Oooooooooh die is echt mooi :j

Bedankt voor de tip van Facebook met betrekking tot Ilovecandles, heb even op die manier contact opgenomen en de mail was niet bij mij maar bij haar in de 'spam' terechtgekomen, had nu snel antwoord en heb kunnen bestellen :D Dus het gaat goedkomen met mijn Love you to the moon en terug kaars :D

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:00

Mooooiiii Lisitano <3
En ja komt helemaal goed Alwiene ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 22:36

Heeft iemand de geurkaarsrn die bij de Aldi int krantje stonden, hoe zijn die?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:54

Zo... Een heel eind bijgelezen en ja hoor....
Besteld bij zimbali :roll: wat doen jullie me aan :')

Helaas wil de Paypal link niet meewerken
Dus maar even een mail gestuurd

(En jeetje , turbo reactie :D geregeld alweer.)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:25

Sonja, ik weet niet of het toeval is, maar ik probeerde net met Paypal aan ILC te betalen en kreeg tot twee keer toe een foutmelding. Opgegeven en 5 minuten later bleek het wel afgeschreven, twee keer nog wel. Zucht. Dus misschien heeft Paypal gewoon kuren vanavond.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:35

Ja mijn vriend heeft het opgegeven, de aanhouder wint lol.
Sommige geuren blijkt hij zelfs gewoon lekker te vinden. En enkelen gewoon echt niet die brand ik niet. Maar vaak heeft hij zo iets van primá. Ik heb nu ook melts in de hal. Geurstokjes op toilet dat wilde hij eerst ook niet. Maar nu heeft hij het met kaarsen dat slaat meteen op zijn keel, riep hij btw ook in het begin bij de melts. Als ik een kaars aan wil doe ik dat gewoon hoor maar meestal kies ik wel avonden uit dat hij op kantoor zit.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:36

Die kaars is zo heel mooi. Hou zelf niet zo van teveel bling zeg maar. Maar met dat vlammetje ziet het er wel echt heel gaaf uit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 07:10

Zooo nu "al" Lisitano _O-. Mijne is al halverwefe geloof ik :'). Ze blijven zo mooi <3