Ik ben nu op vakantie dus even niet zo actief maarrrr het lijkt er wel op dat ik tinder niet meer nodig zal hebben, net voor mn vakantie heb ik 2 keer met een jongen afgesproken en dat klikt zo goed dat we allebei wel een beetje vlinders hebben ben blij dat ik toch niet opgegeven heb na een aantal tegenvallers.
petitparis
Geplaatst: 17-07-16 23:00
Robijntje, als het klikt en je kan beide je tijd nemen is altijd fijn
dat wordt een fijne terugkeer van vakantie Lougino
@germie: ik snap je standpunt, maar vind je persoonlijk ook vrij negatief overkomen. Mss helpt het als jij in de profiel al aangeeft dat je tijdrovende hobbies hebt en dat je iemand zoekt om deze te delen...
Er zijn echt nog wel degelijke venten te vinden op Tinder, al zijn ze mss iets dunner gezaaid dan diegene die uit zijn op een snelle wip. Van alle matches die ik op die 48u gehad heb, was er geen enkele die alleen uit was op s*x
@Germie, er zitten vast wel kerels op die graag duiken! Maar als je iemand zoekt, naast de deur en moet duiken en paarden leuk vinden EN moet dit met je willen delen wordt het misschien lastig.
Ik zoek juist iemand die NIET met mij de paarden wil delen. Dat is mijn ding, mijn hobby, mijn moment van de dag dat ik zonder mijn partner ben. Dat hij een keer mee gaat prima maar ik zou het niet fijn vinden dat ik thuis samen ben en bij mijn hobby. En laat staan dat hij zich bemoeit hoe ik iets moet doen met mijn beesten terwijl ik dat al 30 jaar zo doe
haha ik zoch ook eentje die mijn hobby respecteerde (idd omwille van het tijdrovende gedeelte), maar niet deelde (me time met de vriendinnen). Heb ik toch eentje die ook wil paardrijden en speciaal iemand zocht met paarden
Ik heb maar twee gasten gehad die het voor de seks deden, verder waren ze allemaal normaal Dat het niks is geworden, ligt meer aan mijn hoge eisenlijst. Op Tinder moet je ook wel kritisch zijn met al die mannen Maar ik vond het meer leuk tijdverdrijf dan dat ik serieus op zoek ben.
Dat is zeker positief Marlinde! Leuk hoor! Dat het nog maar lang mag duren.
xSannee
Geplaatst: 19-07-16 11:53
Germie, ik denk dat jij iets te veel verwachtingen hebt gezet. Zeker voor een app als tinder, maar ook esn beetje voor een vent Iemand die aan alle punten voldoet die jij beschrijft kom je niet zomaar even tegen.
Wij zijn ook bijna een half jaar samen, al ken ik hem al meer dan een jaar Heb nog nooit zo'n fijne, "gemakkelijke" relatie gehad, waarin praten over alles, fijne of minder fijne onderwerpen, zo vanzelfsprekend is.
Hier ook nog altijd regelmatig met m'n date aan het afspreken. M'n zusje blijft maar vragen wanneer ik hem nu officieel een's kom voorstellen bij m'n vader haha.. Beste vriendin heeft 'm wel al ff ontmoet en dat ging best goed geloof ik
Nou dames, niet zo hard zijn Ik heb ook eens een echt leuk en gezellig gesprek gehad op tinder en na vier gaden voeg ik die persoon toe op whatsapp en de eerste zin was dat hij een gigantische piemel had.
Maar ik zou wel je eisen verlagen, je zal iemand vinden die je accepteert als persoon en geen problemen hebt met je hobby's
Nijna
Geplaatst: 19-07-16 13:15
haha furrow.. geen detail fotos erbij?
k had vorige week ook weer een mafkees die ruk filmpjes ging door sturen... denken mannen nou echt dat vrouwen dat leuk vinden...