Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Inoterry schreef:Eske_B schreef:Richting Dordrecht, rond Delft erin en bij Schiedam ging was hij eruit.
Dan was het Alexander of Hugo. Alexander mats ik tegenwoordig, die heeft me al 2 keer geholpen. 1 Keer toen er iemand een brandje had gesticht in de trein, hij had het geblust en 1 keer met een vervelende reiziger.
_sharonnn schreef:Dat vind ik nou ook met mensen die openbaar eten, ik ben op dieet dus ik vind het zo ontzettend vervelend als mensen dan eten in het openbaar, ik heb daar echt last van, de geuren en dergelijke, walgelijk gewoon, doe dat gewoon lekker thuis
topsylover schreef:_sharonnn schreef:Dat vind ik nou ook met mensen die openbaar eten, ik ben op dieet dus ik vind het zo ontzettend vervelend als mensen dan eten in het openbaar, ik heb daar echt last van, de geuren en dergelijke, walgelijk gewoon, doe dat gewoon lekker thuis
Klein verschil is dat het opsnuiven van etensgeur je geen verschrikkelijke kankers geeft.
De tijden dat roken stoer was is allang voorbij. Het is een trieste, smerige hobby die deze wereld vervuilt en het leven van je omgeving er niet beter op maakt. Als je wil roken doe je dat maar lekker thuis waar je alleen jezelf er mee vergiftigt.
MarlindeRooz schreef:Allemaal niet huilen, mijn huisgenoten blowen dus ik zit regelmatig rond 6uur op de wc in een wietlucht.
Mijn stage is in Deventer, en dat is een heel rustig traject dus kan altijd bijna wel zitten! Zat wel met klagende bijstand trekkers in de trein. Die hadden het over zwart bij gaan verdienen. Maar ze had geen sollicitatieplicht want ze kon niet werken. Maar ze had het over zwart gaan werken door schoonmaken.
Eske_B schreef:Inoterry schreef:
Dan was het Alexander of Hugo. Alexander mats ik tegenwoordig, die heeft me al 2 keer geholpen. 1 Keer toen er iemand een brandje had gesticht in de trein, hij had het geblust en 1 keer met een vervelende reiziger.
Klinkt heel vriendelijk Als ik hem ooit zie en kleingeld heb, zal ik eens kijken.
SavannahNx schreef:Eten hoeven ze meestal niet hoor. Alleen geld voor drugs idd. Ben al 2 keer voor een dakloze de appieheijn in gegaan om water, 2 croissantjes en een stuk fruit te kopen maar allemaal zeiden ze no no no money please. Ik doe t nooit meer in elk geval. Maar jullie kennen hem geloof ik omdat jullie ook de naam kennen dus misschien zal t bij hem anders zijn
Inoterry schreef:SavannahNx schreef:Eten hoeven ze meestal niet hoor. Alleen geld voor drugs idd. Ben al 2 keer voor een dakloze de appieheijn in gegaan om water, 2 croissantjes en een stuk fruit te kopen maar allemaal zeiden ze no no no money please. Ik doe t nooit meer in elk geval. Maar jullie kennen hem geloof ik omdat jullie ook de naam kennen dus misschien zal t bij hem anders zijn
Deze 2 willen wel graag eten hoor. Als ik ze tegenkom aan het einde van mijn dienst en ik heb nog een boterham of een mandarijntje over krijgen ze dat van mij. En daar zijn ze heel dankbaar voor. Ik heb ooit in mijn enthousiasme 6 zakjes paaseitjes gekocht bij de Hema, 6 verschillende smaken. Toen ik eenmaal mijn schaft had gehad realiseerde ik me dat dat toch wel wat overdreven is voor op mijn uppie . Normaal zie ik ze niet instappen, dat kunnen ze best sneaky, bang dat ze geweigerd worden, maar deze keer wel. Ik heb 1 zakje gebruikt om daar een mengeling van alle smaken in te doen en die gegeven. Alex ging op zijn knieën voor me zitten om me te bedanken .
Niet iedereen is blij om ze te zien. Dat kan ik me echt wel voorstellen, ze zien er ook echt niet uit en als ze niet in goede stemming zijn klinken ze ook niet altijd even best. Maar ik ken ze al zo lang ik dit werk doe, ze horen er een beetje bij .
Fennadev schreef:Ja daarom juist, dan hebben we ook geen last meer van al die ongelukken die er op dat stuk gebeuren. Ik was laatst gewoon te laat op een toets, terwijl ik dan echt wel twee bussen eerder pak dan voor college, door een ongeluk. Gelukkig was ik nog binnen het half uur dat het nog mag er wel en was de docent meegaand. En had ik extra kunnen leren in de bus. Maar helaas willen de boeren in mijn omgeving het niet, zo'n treinverbinding. De lijn zou overigens op een afstand van hooguit 5 meter achter mijn pony's langsgaan, maar ach dat zou wel wennen voor ze..