Air schreef:Shaggy: zijn je dromen alsof jullie nog samen zijn? Ik had dat in het begin om dan wakker te worden en te realiseren dat dat dus geen realiteit meer was
Nee dat niet. Het zijn hele rare dromen waar het al uit is, maar dat we met zijn gezin zijn en iedereen afstandelijk doet tegen mij ofzo. Heel raar.
Dat van die foto's kan ik goed begrijpen! Ik zou toch niet gelijk mijn bedenkingen erbij hebben, ik was zelf ook nooit zo van het foto's online gooien met mijn ex. Waarom, geen idee? Ik vond dat onnodig ofzo. Misschien was dat inderdaad een teken maar ik heb er nooit echt bewust bij nagedacht.
Maar, als er foto's van exen nog op zouden staan en er kon nooit een foto'tje met mij op dan zou ik dat ook niet heel chill vinden. Ik vind foto's met exen sowieso raar. Ik heb gelijk alles van social media afgegooid, zonder enige haatgevoelens maar dat tijdperk is nu gewoon voorbij. Daar horen mijn inziens foto's/herinneringen niet meer bij. Die bewaar ik voor mezelf op mijn telefoon, voor als ik er ooit nog naar wil kijken.