betadine schreef:Ik ben opgelicht geweest via marktplaats. Kocht een zadel een KN Symphonie waar bij stond "nieuwstaat". Je kunt het al raden... krijg ik een symphonie toegestuurd met doorzakte kussens en met zichtbare slijtageplekken op (niet zichtbaar op de foto's) en ook een plaats die volgens mij hersteld is geweest. Was allemaal geen sprake van in de advertentie en ik heb er 350€ voor betaald + verzendkosten. Naam verkoper is "K".
PPPffff spijtig dat je via marktplaats geen slecht cijfer kunt geven op een verkoper. Weet niet zo goed wat ik hiermee kan doen.
Staat de advertentie nog op marktplaats? Persoonlijk zou ik zadels wel liever zelf ophalen in plaats van op laten sturen, want over het algemeen staat in alle advertenties wel 'verzonden is verkocht'. Ik weet niet hoe duur die zadels normaal gesproken zijn, maar als ik op marktplaats zoek op KN Symphonie zadel dan komt de prijs uit op gemiddeld 600/900 euro.. Om dan een nieuwstaat zadel voor 350 euro te verwachten is ook natuurlijk ietwat naïef. Aan de ene kant is het natuurlijk heel banketstaaf, maar aan de andere kant... Volgende keer dan toch maar ophalen of meer foto's opvragen..