Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:37

En Kentarootje, nou stoppen met mokken, hoor, liefie :(:)

't Is bij mij met dieren zo: heeeeeeeeel erg graag of helemaal niet ;)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:39

Shirley schreef:
Niet zonder 'm gezien te hebben, Kirsha :n

Ik ken dingen die er na 1 x gebruiken al niet meer uitzien of beschadigd zijn, 't is maar net wat er mee gebeurd is ;)

En hoe lang ... misschien 3 x een trektocht van zes weken of 3 x een kwartiertje thuis in de wei :))

Ja precies. Sowieso haal ik spullen het liefst persoonlijk op als het om zulke grote bedragen gaat. En het is ook niet om de hoek ofzo, dus het bedrag dat ik bespaar op een tweedehands pad ben ik alweer kwijt aan benzine :D Sowieso is het eigenlijk niet de BBP die ik wil hebben, maar ik dacht, als het nou een mooi prijsje is, dan koop ik hem misschien wel. Maar denk dat ik hem toch maar laat schieten :D

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:50

Als het toevallig hier in de buurt is, wil ik ook gerust voor je gaan kijken, hoor :)
Maar als het al niet eens je eerste keus is, zou ik ook nog even afwachten of verder kijken ..

Om wat voor pad gaat het ?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:21

Bedankt voor het aanbod :) Het is alleen in Drenthe. Geen wereldreis voor mij maar toch al gauw 100 km en dan nog eens terug. Het gaat om een FRA Macon Extra, compleet met inlages, kniewrongen en noem het maar op. Voor een leuk prijsje was het een mooie aankoop geweest maar ik ga toch maar op zoek naar een goedkopere optie. Snap overigens best dat ze er aardig wat voor wil hebben hoor, zeker als hij echt nog zo goed als nieuw is, maar toch.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:25

Da's een beetje ver voor mij :D
Stukje België in wil ik nog best voor je rijden, maar dit is helemaal de andere kant op -O-

Ben zelf overigens geen fan van de FRA :n
Hij is niet goedkoper dan de Christ, maar degene die ik gezien heb, was kwalitatief beduidend minder ...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:28

Nee daarom ook :D áls ik al in die prijsklasse ga zoeken (liever niet :P ) neem ik nog eerder de Christ denk ik. Voor dat geld...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:36

Soms, heeeeeel soms, kom je weleens een buitenkansje tegen op de Marktplaats ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:20

Gatver.. ik heb net een hele nare ervaring.. ik heb een bikini te koop staan en kreeg een hoger bod dan mijn vraagprijs van ene MIKE. Relaxed, hij wou de bikini op komen halen, toen voelde ik al nattigheid, maar mijn vriend is thuis, dus tsja.. kan ook zijn dat hij een bikini wil voor zijn vriendin ofzo. Wie ben ik om daar over te zeuren...

Vanaf het moment dat ik mijn adres gaf werd het vervelend. Hij wilde mijn nummer hebben. Aangegeven dat hij een afspraak kan maken om hem op te halen en ik mijn nummer niet ga geven. Toen gaf hij aan om half 1 vannacht te komen. Gezegd dat hij tot 22:00u welkom is en daarna de politie gebeld zal worden. Toen kreeg ik als reactie: hoe oud ben je? Gezegd dat ik een klacht neer zou gaan leggen bij Marktplaats over hem. Krijg ik een bericht dat hij morgen om 18:30 komt (terwijl ik aangegeven heb dat hij vanaf 20:00 welkom is).

Gelukkig is ons huis alleen maar via een portiek bereikbaar en komt hij dus niet zomaar aan de deur, maar voel me hier echt heel akelig bij...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:24

Dat kan ik me voorstellen, bah ... zoiets verwacht je toch ook niet :(:)

Zorg dat je niet alleen bent en vraag desnoods aan je vriend om hem buiten op te wachten en rap die bikini geven ( als hij die tenminste echt komt halen ) en wegwezen !
Niet het gebouw binnenlaten :n

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:31

Ik heb gemaild dat hij uberhaupt niet meer welkom is, ik de deur hoe dan ook niet open zal doen en de politie in zal schakelen als hij toch komt. Dan maar niet verkocht. Creep!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:36

Ben benieuwd hoe het afloopt ... zou 'm toch wel een beetje knijpen voor morgenavond :=

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:41

Doe ik ook.. zeker omdat ik precies rond die tijd zelf thuis kom. Maar als ik een raar figuur zie pak ik het andere portiek wel :) En ben ook niet te beroerd om daadwerkelijk de politie te bellen (hoewel ik me wel afvraag of ze ook echt komen voor zoiets)

Heb hem in mijn laatste bericht vriendelijk verzocht me verder met rust te laten (en de berichten in mijn spam folder gezet). Tot nu toe niets meer van gehoord, dus wie weet heeft het geholpen.. Ga er een klein beetje vanuit dat dit een van die zieligerds is die een grote bek heeft op internet maar verder gewoon een lafbek :)
Laatst bijgewerkt door ElizeVdS op 04-08-13 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:44

nou hier op boktmarkt koop ik ook niet snel iets meer hoor. :n
Voor verhaal pb maar even...

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:04

Heb net geboden op coca cola glazen van de mc donalds. Verkoper mailde meteen dat hij akkoord ging, mail contact verloopt goed dus dit is positief :)
Hij stelde zelfs voor om voor een paar € extra een extra glas mee te sturen dus dat scheelt weer verzendkosten :)

Straks geld overmaken :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:08

De glazen die nu verkocht worden?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:09

Hoe bedoel je upendo?
Ik koop die glazen van een verkoper :p

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:13

Ja, maar als ze nu verkocht worden is het makkelijk winst maken.. :P

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:19

Ach beter dan zelf eerst 20 km moeten rijden met de auto naar de mac

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:20

En ruim €7 neer te mogen tellen voor 1 glas, aka groot menu.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:39

Ja maarja, zo'n glas past niet door de brievenbus dus dan heb je ook 6,75 verzendkosten. .

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:52

Mijn pakketje is zaterdag blijkbaar niet op de post gegaan. had een pb gestuurd of het gelukt was. ze brengt het morgen weg. I hope so ... :o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:16

Pfff papegara, dat geeft ook hoop zeg, ahum.

Ik vorige week geld overgemaakt voor dekje en nog 2 dingen. Geld direct overgemaakt (en ook gestuurd dat ik dat deed). Kreeg ik maandag een PB: heb je het al overgemaakt want dan hou ik mijn rekening in de gaten (is dat nog zo moeilijk in deze tijd?). Dus ik gestuurd van wel en wanneer ze het op de bus zou doen, wel gelezen geen antwoord. Donderdag of vrijdag nog een PB gestuurd en nu is ze niet meer online geweest. Gebruiker is er pas een maand en heeft 3 berichten, maak me nu toch wel een beetje zorgen of het ooit wel gaat komen.
Nog een mail gestuurd net, benieuwd of ik nu wel antwoord krijg en uberhaupt wel mijn spullen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:29

Hmmm wel erg verdacht idd

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:31

Suikermeisje, ballen zeg. Ik hoop echt dat je inderdaad iets terug krijgt

Ik hoop dat ze hem inderdaad opstuurd.
Ik heb haar adres en heb haar ook al gevonden op facebook. Heb bewijs van de overmaking dus des noods kom ik daar aan de deur. Maar ik denk dat ze een hele nette persoon is die het opstuurt. Ze heeft geen posts op bokt en is ook pas net aangemeld enz enz. Maar met die gegevens die ik allemaal heb komt het wel goed denk ik zo. laten we van het goede van de mensheid uitgaan.

Ik had trouwens ook dat ze berichtjes al gelezen had en ik pas een tijdje daarna een antwoord krijg. Ik knijp hem elke keer als ik zie dat miijn berichtjes gelezen zijn (een kwartier of uren geleden) en nog niks terug heb, maar tot nu toe krijg ik toch telkens een berichtje terug, ook al duurt het even

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:42