Maar ik bedoel lange brieven van John, Alex en Gerald... Wordt weer eens tijd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik bedoel lange brieven van John, Alex en Gerald... Wordt weer eens tijd.
.
, nu heeft Anthony (jup, sorry, nóg een Anthony) twee emails, met verschillende adressen, hoop dat het lukt... Targaryen schreef:Je krijgt als het goed is een verificatiemail met daarin een link waar je op moet klikken!
Nog een penpal erbij zoeken dan maar Rianne?
3 schrijvers en 2 mailers 
Hij schrijft over waar hij woonde en alle mooie plaatsen waar hij is geweest en hoe gek hij is op de natuur daar... Het enthousiasme spat er vanaf want soms is het bijna niet te lezen door de haast waarmee hij schreef
Heel lief, spontaan, vrolijk en veelzijdig...

, kan dus hun profiel niet meer terug vinden :p
Hopelijk snel reactie, kan je evt aan de hand daarvan het profiel weer opzoeken
Mijn brieven/kaarten duren vaak 6 of 7 dagen, dus dan ben je nog net op tijd. En anders maar een dagje later, toch? 
Rianne11_42 schreef:Mwah je kan geluk hebben en dat-ie nog op tijd komt hoorMijn brieven/kaarten duren vaak 6 of 7 dagen, dus dan ben je nog net op tijd. En anders maar een dagje later, toch?
En de envelop wordt sowieso geopend voor controle. Let op dat je geen glitters, lijm, 3-d of andere 'gekke' decoraties gebruikt, want da's niet overal toegestaan.
Was nog lastiger vinden dan ik had gedacht..