MyWishMax schreef:Ik ben ook gevoelig voor de smaak van tandpasta, polarize! Maar ook voor de tandenborstel, ik heb al paar keer gezeik gehad dat ik elektrische moet poetsen, maar dat kan ik echt niet. Ik krijg de rillingen van het gevoel en het doet bij voortanden ook pijn. En elke keer opnieuw het gezeur, het lukt me gewoon niet. Ik kies niet voor gevoelig en slecht gebit en probeer alles maar met ziekte er ook nog bij werken dingen nu eenmaal anders (mijn tandvlees blijft gewoon ontsteken ondanks raggers enzovoorts omdat alles zorgt voor ontstekingen. Zelfs chips eten bijvoorbeeld)
Dus super trots dat je gebeld hebt en gaat! En ik duim voor de lush!
Oh ik kan ook echt niet tegen dat geluid. Van normaal poetsen al niet. Bah niet mijn hobby, tandenpoetsen
Ik wilde zeggen mondwater tegen ontstoken tandvlees, maar als er iets echt heel goor is, is het dat wel.
Ik ben de tussentijdseresultaarname aan het berekenen van de projecten, maar er komt echt geen einde aan. Zat om 7 uur al achter de laptop, maar denk dat ik nog wel even door moet. Ondertussen weet ik het hoeveel mailtjes. De rust is weer voorbij