Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 13:54

Kaitlyn schreef:
Ik ben echt zo gezegend met katten die alleen maar aan hun katten gras komen en verder van alle planten en bloemen afblijven. Ik zet hier dus ook rustig alles neer.
Ik denk daar overigens ook niet over na als ik een bos bloemen cadeau geef. :o

Het stuifmeel van lelies is ook al erg giftig. Als ze dat op de vacht krijgen en eraf likken kan al gevaarlijk zijn. Je kunt die troep beter niet in huis hebben als je katten hebt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 13:58

Als ik thuiskom ga ik de lelies gelijk uit de vaas halen. :+ (vaas staat hoog maar ik wil geen risico lopen met stuifmeen enzo)

Ik wist het niet. :o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 14:30

MyWishMax schreef:
Ik ben ook gevoelig voor de smaak van tandpasta, polarize! Maar ook voor de tandenborstel, ik heb al paar keer gezeik gehad dat ik elektrische moet poetsen, maar dat kan ik echt niet. Ik krijg de rillingen van het gevoel en het doet bij voortanden ook pijn. En elke keer opnieuw het gezeur, het lukt me gewoon niet. Ik kies niet voor gevoelig en slecht gebit en probeer alles maar met ziekte er ook nog bij werken dingen nu eenmaal anders (mijn tandvlees blijft gewoon ontsteken ondanks raggers enzovoorts omdat alles zorgt voor ontstekingen. Zelfs chips eten bijvoorbeeld)

Dus super trots dat je gebeld hebt en gaat! En ik duim voor de lush!

Oh ik kan ook echt niet tegen dat geluid. Van normaal poetsen al niet. Bah niet mijn hobby, tandenpoetsen :+
Ik wilde zeggen mondwater tegen ontstoken tandvlees, maar als er iets echt heel goor is, is het dat wel.

Ik ben de tussentijdseresultaarname aan het berekenen van de projecten, maar er komt echt geen einde aan. Zat om 7 uur al achter de laptop, maar denk dat ik nog wel even door moet. Ondertussen weet ik het hoeveel mailtjes. De rust is weer voorbij :+

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 14:39

pjer schreef:
Vanmorgen weer (al de 5e keer deze maand) een klap op mijn hoofd gehad, deze keer was het van mijn paard die lomp deed toen ik een vuiltje uit zijn oog wou halen. Vorige keer was het omdat ik de hooibak aan het vullen was en ik voor het lekkere voordroog stond, keer daarvoor was het zijn maat die ook lompe acties heeft, keer daarvoor het rek van de hooiruif ... en allemaal op dezelfde kant van mijn hoofd Ik wordt er zo zat van. Iedere keer dat ik die paddock inloop weet ik dat ik met een nieuwe bult of blauwe plek er weer uit kom.

Daarom, altijd een cap op! _/-\o_

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 14:56

MyWishMax schreef:
Ik ben ook gevoelig voor de smaak van tandpasta, polarize! Maar ook voor de tandenborstel, ik heb al paar keer gezeik gehad dat ik elektrische moet poetsen, maar dat kan ik echt niet. Ik krijg de rillingen van het gevoel en het doet bij voortanden ook pijn. En elke keer opnieuw het gezeur, het lukt me gewoon niet. Ik kies niet voor gevoelig en slecht gebit en probeer alles maar met ziekte er ook nog bij werken dingen nu eenmaal anders (mijn tandvlees blijft gewoon ontsteken ondanks raggers enzovoorts omdat alles zorgt voor ontstekingen. Zelfs chips eten bijvoorbeeld)

Oh bah ja, elektrische tandenborstel. Mijn hele lichaam gaat mee trillen met dat ding :+ het gevoel, het geluid, nee, absoluut niet voor mij.

Op één of andere manier heb ik tot nu toe (even afkloppen) geen last van ontstoken tandvlees of gaatjes gehad. Ook niet echt gevoelige tanden, of last van mijn tanden/kaak sinds ik voor het laatst heen ben geweest. Alleen met mijn kaak wat, maar dat is het gewricht zelf wat niet goed gaat, en niet iets nieuws.

Dus fingers crossed dat alles goed gaat als ik heen ben geweest, hopelijk ben ik daarna dan ook weer voor een deel van mijn angst af :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 15:05

Niobe schreef:
Kaitlyn schreef:
Ik ben echt zo gezegend met katten die alleen maar aan hun katten gras komen en verder van alle planten en bloemen afblijven. Ik zet hier dus ook rustig alles neer.
Ik denk daar overigens ook niet over na als ik een bos bloemen cadeau geef. :o

Het stuifmeel van lelies is ook al erg giftig. Als ze dat op de vacht krijgen en eraf likken kan al gevaarlijk zijn. Je kunt die troep beter niet in huis hebben als je katten hebt.

M'n ouders hadden vorige week ook een bos staan. M'n moeder knip altijd de meeldraden eruit maar dan nog.... 'ze komen er niet aan'. 3 dagen nadat ik er wat van had gezegd moesten ze met spoed met 1 van de katten naar de dierenarts. Die dachten in 1e instantie aan lelie vergiftiging. Achteraf waarschijnlijk een toeval of wat voor aanval dan ook gekregen en gelukkig geen lelie vergiftiging. Maar ze hebben ze toch maar wel weggegooid.

Hier komen geen bloemen in huis meer, nadat M'n kat opgenomen moest worden door het spelen met mijn bosje wannebee (gelukkig!!!) lelies. En die zouden alleen maar wat maag klachten kunnen veroorzaken. Lelies kunnen voor onherstelbare nier schade zorgen.

Ik erger me nu even aan m'n kat. Grote schoonmaak aan het houden maar hoe vaak je ook met een doek afneemt, er blijven altijd weer 1001 haren plakken -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 15:21

xPabloBokt schreef:
TheNovelist schreef:
Kat lag vanochtend lekker op me te spinnen, was haar niet aan het aaien oid. Probeert ze in m'n nek te bijten...
Vorige keer ook al, begint ze eerst lief te likken en dan hapt ze opeens (niet hard maar ze hapt wel).
Lig dan toch met een minder fijn gevoel met haar in bed.

Kunnen goed liefdesbeetjes zijn. Doet mijn kat ook als ze extra knuffelig is. Dan bijt ze heel zachtjes in mijn vingers.

Vind het een lief gebaar maar krijg het er benauwd van :') vooral als ik nog half slaap. Geen idee hoe hard ze echt bijt want vaak schrik ik er zo van dat ze snel van me af gaat.

Pakket dat vandaag zou komen blijkt toch niet te komen. Geen idee wat DHL allemaal aan het doen is maar word er niet blijer van ;(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 15:27

Omg, volgens mij is mijn Candy Crush app van mijn telefoon verwijderd op de een of andere manier.
Als ik m nu opnieuw download begin ik weer bij level 1 en ik was bijna bij level 17.000 ;( Nooooo

:') Hoe kan dit..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 15:30

_Nancy schreef:
Omg, volgens mij is mijn Candy Crush app van mijn telefoon verwijderd op de een of andere manier.
Als ik m nu opnieuw download begin ik weer bij level 1 en ik was bijna bij level 17.000 ;( Nooooo

Ben je ingelogd met t juiste account?? Facebook VS Game centre oid?

Zou niet moeten kunnen (hoop ik voor je) :=

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 15:38

Sodera schreef:
_Nancy schreef:

Ben je ingelogd met t juiste account?? Facebook VS Game centre oid?

Zou niet moeten kunnen (hoop ik voor je) :=

Ik probeer steeds opnieuw in te loggen via Facebook op mijn telefoon, maar dat lukt op de een of andere manier niet.. Krijg steeds de melding; There is an error in logging you into this application. Please try again later'.
Snap niet hoe dit nu werkt.

Edit; Op een of andere manier terug weten te komen op level 10.701, maar weg is mijn 1.600 goud :+ :') En dus ruim 6.000 levels :=
Stom spel ook.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 16:10

MarlindeRooz schreef:
Nyaleti schreef:
M'n moeder heeft van t weekend een bosje bloemen gekregen van vrienden van mij. Ik kijk net eens goed en er zitten 3 grote lelie's in..
Heb 2 katten in huis, die ook op die tafel zitten waar de vaas stond. Godzijdank nu gezien en weggeflikkerd.

Ik stuur dat naar die vriend: Ja dus? Heb ze voor je moeder gekocht niet voor je katten. ... Oké dus je wist dat lelies giftig zijn en you don't care?

Sorry maar je doet echt alsof diegene dit expres gaf om je katten om te leggen. :=

Ik vind je echt ondankbaar. Bloemen zijn heel duur en wees blij dat ze wat geven. Je kan ze ook in een andere kamer neerzetten oid. Of aan de buren geven. Weggooien is echt zonde.

Ze wisten dat er lelies in zaten en ze weten heel goed dat lelies giftig zijn. Dusja, dan vind ik het een beetje vreemd.

Andere bloemen of planten maakt me niks uit. Aan de bloem knagen doen ze niet. Maar van een lelie is een heel klein beetje stuifmeel al enorm gevaarlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 17:23

Ik heb al jaren geen Candy Crush meer gespeeld. Ik liep vast op een level en kwam echt niet verder. En ik weiger gewoon dingen aan te kopen. Dat doe ik niet. Heb een jaar later nog eens geprobeerd en zelfs met de extra zetten die ik toen kreeg lukte het me niet. Ben ook ergens in de duizenden inmiddels. Maar goed, al een tijd klaar mee dus.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 17:26

Op een gegeven moment word je gedwongen aankopen te doen bij dat soort spellen.

Pff nou TTR staat erin. Morgen nog wat dingetjes uitzoeken, maar ik vind het wel goed voor vandaag 10 uur gezeten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 17:35

Ik speel al lange tijd harry potter.
Nu al 2 keer een vastloper en daardoor extra vergaarde dingen kwijt.... ben er best klaar mee.
Ondanks dat ik natuurlijk niks te zeiken heb want het is gratis.
En heb nog ooit wat hoeven kopen. En als dat wel het geval gaat zijn stop ik ermee

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 18:15

Ik geef geen cent uit aan die spellen, maar was best wel verslaafd aan Candy crush, ging ook wel lekker.
Ik speel heel vaak en lang, waardoor ik goud win omdat ik dan ergens als eerste ben :+
Of ik ‘kijk’ veel reclame filmpjes voor extra’s.

Maar ik ben nu wel klaar met Candy crush, ik wil niet bijna 7.000 levels opnieuw spelen :(
Ik ga op zoek naar een ander leuk spel voor op de telefoon..
Wel balen zeg, snap ook echt niet hoe dat ineens kan!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 18:18

Belasting hulp mensen _-:( _-:(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 18:23

Ik ruik en proef niets, al een dag of 5 inmiddels. Al het eten is zo vies nu. -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:05

marleen_88 schreef:
Ik ruik en proef niets, al een dag of 5 inmiddels. Al het eten is zo vies nu. -O-

Oh jee. Corona testje gedaan?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:22

Wil naar theater voorstelling. Niemand om mij heen wil mee. En zit nu op de wip of ik alleen zou gaan ja of nee. Voel mij dan zo opgelaten om daar alleen heen te gaan.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:26

Ik ben in December alleen naar het theater geweest en heb mij daar prima vermaakt.

Maar ik doe wel vaker dingen alleen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:34

Suzanne F. schreef:
marleen_88 schreef:

Oh jee. Corona testje gedaan?

Nee, ik steek die stok niet meer in mijn neus.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:35

Themba schreef:
Wil naar theater voorstelling. Niemand om mij heen wil mee. En zit nu op de wip of ik alleen zou gaan ja of nee. Voel mij dan zo opgelaten om daar alleen heen te gaan.

Nee joh gewoon doen! Is helemaal niet raar. Tijdens een voorstelling kun je toch niet praten :P
Zelf heb ik het nooit gedaan omdat ik interesses deel met mijn man. Maar ik zie vaak genoeg mensen alleen bij concerten/theater/bioscoop, en zou het gerust zelf ook doen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:45

'De verzendkosten voor dit boek zijn 8,25'.

In welke wereld :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 19:49

Ik had al een paar weken een enkele mier in huis. Gelijk mierenlokdoosje gehaald om te proberen de plaag te voorkomen.

Vanmiddag ineens een explosie aan mieren. Ik alle kastjes , in de keuken. Gelukkig zit de supermarkt naast mijn huis. Direct hg opgehaald en de boel ingesprayd. Zo snel ze kwamen zijn ze ook weer vertrokken ( of in de stofzuiger al heeft dat geen zin)

Nu na 2 uur merk je al dat ze de hg spray niet trekken en allemaal weg zijn. Duurt wel een paar dagen. Het nest kunnen vinden en daar goed het gif opgespoten. Ze kwamen via een buisje van buiten naar binnen.

Heb echt overal jeuk en gelijk alles wat zoet is in bakken gedaan en de keuken schoongemaakt.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 20:19

MyWishMax schreef:

Voor de Phillips Sonicare zijn er ook bamboo opzetborstels te vinden, die zijn al een stuk prettiger om te poetsen. Verder helaas heel herkenbaar je verhaal :(:)

Die tandpastatabletjes schuimen inderdaad niet, veel neutraler van smaak.