Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:51

Britta31 schreef:
Als je in de omgeving van Groesbeek woont daar stonden afgelopen week een paar mooie bankstellen.

Groningen, Drenthe. -O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:53

Recruiters. In m’n LinkedIn een bericht, recruiter heeft een hele mooie functie. Of ie mij mag bellen. Geen uitleg over wat voor functie.

Voor ik weet of het zin heeft te bellen wil ik dus eerst weten wat voor functie. Daar vraag ik om en krijg vervolgens een standaard vacaturetekst. Prima. Is het totaal niet iets dat bij mij past of wat me ook maar iets aantrekt. Dus ik geef dat aan.

Gaat ie alsnog drammen of hij niet even kan bellen om meer uitleg te geven over diezelfde functie. Welk deel van ‘het is niets voor mij’ begrijp je dan niet? Dus ik reageer weer dat ik weet wat ik zoek en weet wat wel en niet bij me past en daar valt deze functie niet onder dus erover bellen heeft geen zin, ik ga echt niet van gedachten veranderen.

Ik heb ooit iets vergelijkbaars gedaan in een vergelijkbare sector en ben er gillend weg gerend (dat heb ik wel voor me gehouden).

Toen pas wilde deze persoon het laten gaan. Dan heb je als recruiter ook echt geen interesse in de juiste mensen voor de juiste functie te vinden maar domweg je eigen targets halen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 18:21

Elke keer de mail van de autogarage bij de spam. Elke keer klik ik aan dit is geen spam. Maar ja hoor zat hij weer. Vervelend. Was daar vandaag nog voor de andere auto had ik mijn auto meteen even kunnen pinnen.

Wel blij dat mijn toet toet uit 2005 met glans door de apk kwam.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 18:39

Aha, de politie KAN wel snel zijn. Ze stonden hier binnen 2 minuten, nadat we hadden gebeld over iemand die schreeuwend door de straat achter jongeren aan zat met een bijtel en tuingereedschap.

Niet dat ze iets gaan doen want dit gaat al jaren zo met deze persoon, maar ze komen wel snel

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 19:10

Caira schreef:
Het is blijkbaar rare mensen week:

Een loonwerker van een ander die een van onze percelen per ongeluk geklepeld heeft. Dit perceel zou zaterdag gemaaid worden, verwachte opbrengst: 30 ronde balen. Nu zijn ze moeilijk aan het doen en willen ze maar 10 balen brengen als vergoeding omdat ze zeggen dat er niet meer afgekomen zou zijn. Wat een gezeik weer zeg, zo zonde van de tijd.

Zoooo dat is banketstaaf.
Foutje kan gebeuren. Maar er moet wel fatsoenlijk wat tegenover staan

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:23

Ik wacht op de betaling van een factuur (vanuit onze organisatie aan de leverancier), maar ik moest eerder afsluiten. Nu heeft mijn manager die dit over zou nemen precies gebeld, gemaild en geteamsd toen ik bezig was met mijn paard laden. Nu voelt het gelijk alsof ik mijn werk verwaarloos. Ik baal hier zo van, waarom kan het nou nooit eens gewoon goed gaan mbt communicatie?

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:24

auto die afremt op het puntstuk om toch de andere afslag/weg te pakken. auto had z'n knipperlicht al een poos aan naar rechts, maar wisselde niet van baan.
Op dat witte puntstuk besloot 'ie vol te remmen en toch de baanwissel te doen. Wat was ik blij dat er niemand achter me zat en ik genoeg afstand had om ook optijd goed te kunnen remmen.
Was zo geschrokken dat ik vergat te toeteren. Gelukkig is het goed gegaan -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:25

Hij weet toch niet dat je met je paard bezig was? Voor hetzelfde geld zat je met de 24 uurs race van Le Mans op het toilet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:13

Shenavallie schreef:
Hij weet toch niet dat je met je paard bezig was? Voor hetzelfde geld zat je met de 24 uurs race van Le Mans op het toilet.

Ik baal van mezelf, niet van mijn manager :Y)
Is niet per se iets om over te piekeren, maar dat zal allicht wel gebeuren. Zijn van die dingen waarbij je zegt “dat zal je net zien”. En ergens moet ik me er niet schuldig over voelen. Ik heb vandaag gewoon 8 uur gewerkt en de afgelopen dagen allebei 10 uur, dus me dunkt. Maar toch voelt het vervelend.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:15

Ik ergerde mij aan mensen die onnodig links of op de middenbaan blijven rijden terwijl ze onder de maximum snelheid reden. Ik moest dus 2 banen opschuiven, in halen, en weer twee banen naar rechts. Grrr...

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:20

Ik erger me aan mensen die enthousiast op mijn advertenties reageren maar vervolgens niks meer van zich laten horen. Nu gaat alles bij het grofvuil want ik ben het zat om af te wachten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:32

Bellatrix schreef:
Ik ergerde mij aan mensen die onnodig links of op de middenbaan blijven rijden terwijl ze onder de maximum snelheid reden. Ik moest dus 2 banen opschuiven, in halen, en weer twee banen naar rechts. Grrr...

Ja nou, ik rijd daar dus meestal gewoon rechts voorbij en kijk dan even indringend boos naar links. Niet dat het iets uithaalt maar goed. Ik heb echt het idee dat er veel meer mensen links/midden rijden dan vroeger.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:41

Ja, ik heb op de heenweg idd iemand rechts ingehaald. Op de terugweg toch maar niet...want je blijft wel strafbaar...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:55

Bellatrix schreef:
Ja, ik heb op de heenweg idd iemand rechts ingehaald. Op de terugweg toch maar niet...want je blijft wel strafbaar...

Plus dat het gewoon gevaarlijk is, want wat als ze ineens wakker worden en toch naar rechts gaan en niet door hebben dat je er naast zit. Ik vind dat niet zo fijn.

Ik ga er ook links langs en schuif dan weer 2 banen op, soms gaan ze dan ook ineens mee _O-

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:57

Mijn nekspieren zijn super stijf en pijnlijk vandaag. Vooral die voorop die in een V vorm naar het midden lopen. En daardoor gaat het ook in mijn kin trekken (heb zenuwschade in de zenuw tussen mond en kin wat niet helpt). Geen idee waarom ook, is geen probleem wat ik eerder heb gehad en heb ook niks ongewoons gedaan.

Heb uiteindelijk pijnstiller genomen omdat ik ze met die pijn ook niet echt goed kan ontspannen en dan trekt het nooit weg, maar zelfs daar komt het doorheen. Pffff....

Edit: bij nader inzien is het denk ik niet enkel de spieren, en mogelijk dat de spieren zelfs gevolg zijn van de pijn in iets elders. Maar ik weet de naam niet van het ding dat het meeste pijn doet en kan dat ook niet vinden. Wel plaatjes, maar geen naam.

Edit 2: toch gevonden. Het is denk ik de ondertongspeekselklier die zeer doet.
Laatst bijgewerkt door Cambionn op 14-08-24 22:35, in het totaal 4 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 21:58

Collega's die commentaar hebben op mij dat ik onprofessioneel ben en vervolgens zelf de gehele tijd op hun telefoon zitten en uitgebreid gaan zitten roken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 22:09

Niobe schreef:
Bellatrix schreef:

Plus dat het gewoon gevaarlijk is, want wat als ze ineens wakker worden en toch naar rechts gaan en niet door hebben dat je er naast zit. Ik vind dat niet zo fijn.

Ik ga er ook links langs en schuif dan weer 2 banen op, soms gaan ze dan ook ineens mee _O-

Klopt hoor. Dit was een Duitser, een vrouw, en die bleef stug zitten op de middelste baan. Ook na mijn inhalen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 22:10

Zebrastreep schreef:
Collega's die commentaar hebben op mij dat ik onprofessioneel ben en vervolgens zelf de gehele tijd op hun telefoon zitten en uitgebreid gaan zitten roken.

Echt ik vind jouw uithoudingsvermogen bewondering waardig. Ik was allang weg geweest met achterlating van een dikke drol in de wc, wat een stel kneuzen daar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 22:15

Caira schreef:
Zebrastreep schreef:

Echt ik vind jouw uithoudingsvermogen bewondering waardig. Ik was allang weg geweest met achterlating van een dikke drol in de wc, wat een stel kneuzen daar.

Het is dat mijn favo collega mij heel rustig houdt en enorm achter mij staat waardoor ik nog denk oké zebrastreep het zijn maar twee vervelende collega's en niet iedereen denkt en doet zo over mij. Het ligt aan die twee.

Maar er gaan nog stappen worden ondernomen. Mijn favo collega is nog niet klaar met ze. Zij gaat een excuses opeisen en anders gaat het een officiële klacht worden. En zij wil ook excuses omdat ze ons woorden in de mond leggen.

Puur omdat ze mij beoordelen en bekritiseren op eigenlijk mijn privé leven en dat is ook niet ok. Als ik al hun klachten op een rijtje zet dan is 1 klacht misschien terrecht de rest zijn zaken waar ze niet eens mee bezig mogen zijn.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 22:24

Gebeten door een horzel....man klote beesten gelijk maar allergie tabletten naar binnen gewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 22:27

Bellatrix schreef:
Niobe schreef:

Klopt hoor. Dit was een Duitser, een vrouw, en die bleef stug zitten op de middelste baan. Ook na mijn inhalen.

Oh maar ik snap je trouwens wel hoor, vind ook rechts inhalen niet een hele vreemde reactie. Uit frustratie heb ik dat ook heus weleens gedaan, dus wat dat betreft ben ik wel hypocriet := maar vaak wel te bang voor.

Het valt mij op dat het vaak Duitsers zijn. Die kennen sowieso ook het fenomeen spitsstrook niet volgens mij.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 22:34

Als het een Duitser is gewoon even seinen.
Dan gaan ze onmiddellijk aan de kant.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 06:45

denisesilver schreef:
Shenavallie schreef:

Ik baal van mezelf, niet van mijn manager :Y)
Is niet per se iets om over te piekeren, maar dat zal allicht wel gebeuren. Zijn van die dingen waarbij je zegt “dat zal je net zien”. En ergens moet ik me er niet schuldig over voelen. Ik heb vandaag gewoon 8 uur gewerkt en de afgelopen dagen allebei 10 uur, dus me dunkt. Maar toch voelt het vervelend.

Dat gevoel snap ik wel. Probeerde je alleen even te helpen met je gedachten om te zetten. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 06:49

Zebrastreep schreef:

Werk je op een kleuterschool? Wat een infantiel gedrag, als ik al die berichten van jou lees.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 07:01

Waar ik mij aan erger is dat Ikea een bepaald kussen totaal aangepast heeft, waardoor het nu een geheel ander type kussen is geworden en toch dezelfde naam draagt. Probeer nu al bijna 4 weken contact op te nemen met de klantenservice, maar je krijgt alleen maar een standaard antwoord en nog geen gerichte reactie. Afgelopen weekend maar in de auto gestapt om persoonlijk advies te krijgen (voor ons minimaal een uur enkele reis), maar daar wisten ze ook niet hoe of wat. Het enige wat ze konden zeggen was dat het kussen inderdaad veranderd is, maar niet wat een alternatief zou moeten zijn. Hetgeen enigszins in de buurt kwam, was de helft qua formaat kussen (meer type sierkussentje) en had geen schouder inham, maar was wel net zo duur als het eerdere kussen (het lijken de boodschappen in de winkel wel: minder inhoud, zelfde hoge prijs). Kortom: mijn nachtrust is al weken een drama sinds ik de nieuwe variant van het kussen probeer, wat niet echt bevorderlijk is voor mijn gemoedstoestand en mijn omgeving.
Nu heb ik twee kussens van een ander merk geprobeerd (echt heel duur), maar wat een drama dingen. Alles doet pijn in mijn lijf, koppijn, nekpijn, oververmoeid... Dat gaat wat worden vandaag. Ik heb een shift van minimaal 11 uur op het programma staan...
Iemand nog een idee?