Britta31 schreef:Als je in de omgeving van Groesbeek woont daar stonden afgelopen week een paar mooie bankstellen.
Groningen, Drenthe.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:Het is blijkbaar rare mensen week:
Een loonwerker van een ander die een van onze percelen per ongeluk geklepeld heeft. Dit perceel zou zaterdag gemaaid worden, verwachte opbrengst: 30 ronde balen. Nu zijn ze moeilijk aan het doen en willen ze maar 10 balen brengen als vergoeding omdat ze zeggen dat er niet meer afgekomen zou zijn. Wat een gezeik weer zeg, zo zonde van de tijd.
Shenavallie schreef:Hij weet toch niet dat je met je paard bezig was? Voor hetzelfde geld zat je met de 24 uurs race van Le Mans op het toilet.
Bellatrix schreef:Ik ergerde mij aan mensen die onnodig links of op de middenbaan blijven rijden terwijl ze onder de maximum snelheid reden. Ik moest dus 2 banen opschuiven, in halen, en weer twee banen naar rechts. Grrr...
Bellatrix schreef:Ja, ik heb op de heenweg idd iemand rechts ingehaald. Op de terugweg toch maar niet...want je blijft wel strafbaar...
Niobe schreef:Bellatrix schreef:Ja, ik heb op de heenweg idd iemand rechts ingehaald. Op de terugweg toch maar niet...want je blijft wel strafbaar...
Plus dat het gewoon gevaarlijk is, want wat als ze ineens wakker worden en toch naar rechts gaan en niet door hebben dat je er naast zit. Ik vind dat niet zo fijn.
Ik ga er ook links langs en schuif dan weer 2 banen op, soms gaan ze dan ook ineens mee
Zebrastreep schreef:Collega's die commentaar hebben op mij dat ik onprofessioneel ben en vervolgens zelf de gehele tijd op hun telefoon zitten en uitgebreid gaan zitten roken.
Caira schreef:Zebrastreep schreef:Collega's die commentaar hebben op mij dat ik onprofessioneel ben en vervolgens zelf de gehele tijd op hun telefoon zitten en uitgebreid gaan zitten roken.
Echt ik vind jouw uithoudingsvermogen bewondering waardig. Ik was allang weg geweest met achterlating van een dikke drol in de wc, wat een stel kneuzen daar.
Bellatrix schreef:Niobe schreef:
Plus dat het gewoon gevaarlijk is, want wat als ze ineens wakker worden en toch naar rechts gaan en niet door hebben dat je er naast zit. Ik vind dat niet zo fijn.
Ik ga er ook links langs en schuif dan weer 2 banen op, soms gaan ze dan ook ineens mee
Klopt hoor. Dit was een Duitser, een vrouw, en die bleef stug zitten op de middelste baan. Ook na mijn inhalen.
denisesilver schreef:Shenavallie schreef:Hij weet toch niet dat je met je paard bezig was? Voor hetzelfde geld zat je met de 24 uurs race van Le Mans op het toilet.
Ik baal van mezelf, niet van mijn manager![]()
Is niet per se iets om over te piekeren, maar dat zal allicht wel gebeuren. Zijn van die dingen waarbij je zegt “dat zal je net zien”. En ergens moet ik me er niet schuldig over voelen. Ik heb vandaag gewoon 8 uur gewerkt en de afgelopen dagen allebei 10 uur, dus me dunkt. Maar toch voelt het vervelend.