Hier blij dat we dit weekend dan eindelijk onze heeeeeel-lang-naar-uitgekeken-vakantie kunnen gaan vieren *Nog even 1,5 dag inpak stress e.d. maar erna… genieten
Kaitlyn
Geplaatst: 04-07-25 10:29
Ja we zijn zo gek op hem. Hij is ook zo intens lief, enorm leergierig, soms intens ondeugend. Heb wel een prachtig kunstwerk van 2 krassen in mijn arm. Had een teek in zijn oksel, dus had hem tussen mijn benen genomen en mijn vriend die teek eruit gehaald. Met weer omdraaien kwamen nagels in mijn arm en hij sprong enthousiast weg, dus zijn behoorlijk diepe krassen. Tijd voor nagels knippen.
Die pepernoten geeft me wel het excuus om degene die ik over heb van afgelopen jaar (kleine zakjes, waren eigenlijk voor mijn leerlingen, maar had nog over) op te eten. Ik ben ook nog met de laatste paaseitjes bezig.
Ik ben zo blij dat ik niet meer bij de Hema werk. Kan je maaaaaanden zeurende klanten aanhoren. Want zowel de Sinterklaas als de Paasartikelen zijn altijd te vroeg.
Indy_Mouse_9
Geplaatst: 04-07-25 16:54
Oh Daffie, dat valt nog mee! Mijn kinderen hebben nog Halloween snoep liggen
Berdien, heerlijk ritje met dit weer
Bijna weekend! En ik heb een dagje alleen met de jongste, theatervoorstelling met diner (zonder kinderen), een uitslaapochtend (want kinderen uit logeren) in het vooruitzicht!
En we hebben een keuze gemaakt mbt de school voor de jongste, we gaan toch niet wisselen. Weet niet of het de juiste keuze is, maar dat we iets gekozen hebben is al wel een last van m'n schouders.
Marcella
Geplaatst: 04-07-25 17:01
Dat de zitstokken bij de kippen ook handig zijn voor rustpauze baas.