Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-23 21:22

MarlindeRooz schreef:
Ik had na 2 weken deadlines, tentamens en stress echt heel veel zin om vanavond even stoom af te blazen met een vriendin. Dus leuke middag / avond gepland en gisteren stuurde ze me nog een berichtje van wat wil je eten. Zegt ze nu opeens doodleuk af. Echt zo rot mijn dag verandert van leuke dingen doen naar dingen als de badkamer schoonmaken en wassen. :roll:

Ik heb Marlinde van een saaie avond gered en het was heel gezellig *\o/*

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:40

Mag ik even mijn gal spuien?

Ik ben nu al zó klaar met het thuiszitten en dit hele gedoe. Juridisch conflict met de (ex)werkgever, maar hierdoor kan ik in tussentijd niet niet ergens anders gaan werken omdat dat niet mag. Maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan thuis zitten. Het is dat ik mij nu vast houdt aan het ritme van de hond. Maar ik ben het nu al spuugbeu.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:44

CupCakes_ schreef:
Mag ik even mijn gal spuien?

Ik ben nu al zó klaar met het thuiszitten en dit hele gedoe. Juridisch conflict met de (ex)werkgever, maar hierdoor kan ik in tussentijd niet niet ergens anders gaan werken omdat dat niet mag. Maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan thuis zitten. Het is dat ik mij nu vast houdt aan het ritme van de hond. Maar ik ben het nu al spuugbeu.

Mag je in de tussentijd vrijwilligerswerk doen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:33

xPabloBokt schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik had na 2 weken deadlines, tentamens en stress echt heel veel zin om vanavond even stoom af te blazen met een vriendin. Dus leuke middag / avond gepland en gisteren stuurde ze me nog een berichtje van wat wil je eten. Zegt ze nu opeens doodleuk af. Echt zo rot mijn dag verandert van leuke dingen doen naar dingen als de badkamer schoonmaken en wassen. :roll:

Ik heb Marlinde van een saaie avond gered en het was heel gezellig *\o/*

Jaaa. :+:

Ergernis: buikpijn van een overload sushi. :=

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:42

Sushi zonder mij.

Alweer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:44

Booo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:45

Ik ga naar een ander forum. Helemaal klaar hier.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:46

Urbanus schreef:

Viva forum?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-23 22:49

Urbanus schreef:
Sushi zonder mij.

Alweer.

Sorry. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:56

_San87_ schreef:
Urbanus schreef:

Viva forum?

Horsesandhounds denk ik.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:06

Mijn ruiterspier geblesseerd :(. Ben vandaag jankend van de pijn afgestapt |( .
Heb ik na jaren geworstel en ellende sinds 2 maanden een super fijn en braaf nieuw paard, heb ik dit ;( .

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:11

De beursheid van m'n voet is door geschoven naar mijn tenen en ik heb vandaag te veel gelopen %)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:16

Roodvos schreef:
Mijn ruiterspier geblesseerd :(. Ben vandaag jankend van de pijn afgestapt |( .
Heb ik na jaren geworstel en ellende sinds 2 maanden een super fijn en braaf nieuw paard, heb ik dit ;( .

Oh die is zo pijnlijk, sterkte! Ik duim dat je snel opknapt, maar misschien maandag meteen fysio bellen? Kan lang duren als je het fout aanpakt :(:) maar bah, ik snap je helemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:20

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
Viva forum?

Horsesandhounds denk ik.
Moet je wel hierheen komen voor je sushi. :))

Tip van de dag: zorg niet dat je moet overgeven nadat je iets pika's gegeten hebt. Vind je keel niet zo chill. _O- (Of je moet ambiëren jezelf om te scholen tot vuurspuwende draak, dan kan het wel.)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:34

Was ik sowieso al van plan ♡

Een tijd geleden zag ik dat Cowboy55 het over Doritos had die zogenaamd heet zouden zijn. Ik onderschatte dat een beetje en kocht een zak. At er een paar met guacemole want toch wel heet en lag de hele nacht wakker met een keel die niet te blussen was :') :')

poedersuiker.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:40

paard wat veel te enthousiast wordt van voedsel en nu voor de 3e keer tot bloedens toe gebeten heeft in vingers. Nu was mijn man de sjaak. En echt je kunt niet snel genoeg zijn, maakt niet uit hoe je het geeft hij neemt letterlijk je hele hand (en laat ook niet los als hij raak heeft). Het is echt geen gemenigheid maar puur 'oeh wortels/worstjes' .
voedselweigeren kent hij best, maar het probleem zit hem echt in het niet voorzichtig aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:43

pjer schreef:
paard wat veel te enthousiast wordt van voedsel en nu voor de 3e keer tot bloedens toe gebeten heeft in vingers. Nu was mijn man de sjaak. En echt je kunt niet snel genoeg zijn, maakt niet uit hoe je het geeft hij neemt letterlijk je hele hand (en laat ook niet los als hij raak heeft). Het is echt geen gemenigheid maar puur 'oeh wortels/worstjes' .
voedselweigeren kent hij best, maar het probleem zit hem echt in het niet voorzichtig aanpakken.
Ik heb dat bij een van de paarden op stal aangeleerd door een brokje een beetje onder m'n duim te houden en het pas los te laten op het moment dat ze het met 'small lips' wilde pakken, in plaats van als een soort zwaluwkuiken. := Ook die had regelmatig m'n halve hand te pakken namelijk en ook een keer tot bloedens toe, maar dit heeft bij haar goed geholpen.

Urbanus schreef:
Was ik sowieso al van plan ♡

Een tijd geleden zag ik dat Cowboy55 het over Doritos had die zogenaamd heet zouden zijn. Ik onderschatte dat een beetje en kocht een zak. At er een paar met guacemole want toch wel heet en lag de hele nacht wakker met een keel die niet te blussen was :') :')

poedersuiker.
Ouch, haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:49

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:59

Ergernis: mijn tijdelijke lease-auto en alle achterlijke waarschuwingssystemen die tegenwoordig aan zo’n ding hangen.

Ik rij achter een slak, al zo’n 9 kilometer en we gaan eindelijk een snelweg op. Ik check mijn spiegels (alles OK), schakel terug voor meer power, spring richting de bumper van de slak, ga naar de linker baan en ineens flipt de boordcomputer van mijn auto uit: rode richten op het dash, gepiep en de mededeling ‘pre collision warning’!

WTF?! Als ik al op het punt sta te crashen, wat NIET zo is, welke gek verzint dan dat het slim is om me op dat moment een hartverlamming te bezorgen door de auto te laten piepen en mijn dash rood te verlichten?! Ik heb al 36 jaar een rijbewijs en ik heb geen op hol geslagen stuk techniek nodig om me af te leiden tijdens een inhaalactie bij 120 km/u! Mafkezen…… -:(-
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 05-02-23 00:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:06

Neem een lekker doritosje!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:10

Urbanus schreef:
Neem een lekker doritosje!

Om met de vlammen uit mijn reet de dag erna die fokking auto in de hens te zetten? :') De volgende leasebak heeft vast dezelfde achterlijke techniek…..

Daarnaast: beschouw me op dit forum maar als een Indiase restauranthouder. Als ik zeg dat eten heet is, dan…… }:)

Tip: chicken vindaloo. Your guts may never recover……

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-23 00:14

Oh ik had vandaag ook zoiets. Afslaande auto voor mij en die was allang aan de kant toen ik erlangs zou gaan. Kreeg ook gejengel en een "botsing" waarschuwing op mijn dashboard.

De Polestar die we hiervoor hadden ging soms ook remmen. Altijd in dezelfde bocht in onze wijk en dan ook met een hoop gepiep erbij, want dan vond hij dat ik op ramkoers lag met de auto's die langs de kant geparkeerd stonden.

Soms ben ik blij met mijn eigen Polo uit 2004. :Y)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:24

xPabloBokt schreef:
Oh ik had vandaag ook zoiets. Afslaande auto voor mij en die was allang aan de kant toen ik erlangs zou gaan. Kreeg ook gejengel en een "botsing" waarschuwing op mijn dashboard.

De Polestar die we hiervoor hadden ging soms ook remmen. Altijd in dezelfde bocht in onze wijk en dan ook met een hoop gepiep erbij, want dan vond hij dat ik op ramkoers lag met de auto's die langs de kant geparkeerd stonden.

Soms ben ik blij met mijn eigen Polo uit 2004. :Y)

Dat laatste ja. Mijn dochter heeft hetzelfde gehad in de Toyota C-HRV (or whatever) van haar vriend. Midden op de snelweg, geen auto in de buurt, noodstop want ‘computer’. Uitschakelen die adaptieve shyte!

Ps: Polestar…. +:)+ maar weg met die electronisch shyte.
Voor de liefhebbers: kwam gisteren een vermomde Polestar 5 (gepland voor 2024) op de snelweg tegen. Met van die wraps om ‘m onherkenbaar te maken. Zag er goed uit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:30

Ik vind Polestars zo mooi <3.

Ik wil alleen al die elektrische zooi niet :').

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-23 00:33

Ik vond de Polestar ook écht een ge-wel-dig ding. Ontzettend mooi, comfortabel, geweldig geluidssysteem en dat scherm in het midden was heerlijk. Maar dat opladen was echt een crime. Was 'ie full hybrid geweest dan hadden we hem gehouden. Maar hebben hem toch nog een tijdje ingeruild voor een Toyota Corolla.

Nu bij mijn vriend zijn nieuwe werk een Kia Stonic. Zal blij zijn als die weer weg is :')