pjer schreef:paard wat veel te enthousiast wordt van voedsel en nu voor de 3e keer tot bloedens toe gebeten heeft in vingers. Nu was mijn man de sjaak. En echt je kunt niet snel genoeg zijn, maakt niet uit hoe je het geeft hij neemt letterlijk je hele hand (en laat ook niet los als hij raak heeft). Het is echt geen gemenigheid maar puur 'oeh wortels/worstjes' .
voedselweigeren kent hij best, maar het probleem zit hem echt in het niet voorzichtig aanpakken.
Ik heb dat bij een van de paarden op stal aangeleerd door een brokje een beetje onder m'n duim te houden en het pas los te laten op het moment dat ze het met 'small lips' wilde pakken, in plaats van als een soort zwaluwkuiken.
Ook die had regelmatig m'n halve hand te pakken namelijk en ook een keer tot bloedens toe, maar dit heeft bij haar goed geholpen.
Urbanus schreef:Was ik sowieso al van plan ♡
Een tijd geleden zag ik dat Cowboy55 het over Doritos had die zogenaamd heet zouden zijn. Ik onderschatte dat een beetje en kocht een zak. At er een paar met guacemole want toch wel heet en lag de hele nacht wakker met een keel die niet te blussen was
poedersuiker.
Ouch, haha