Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Bedankt voor het pakket! Nu snap ik hint 2 ook. Zo ver had ik niet nagedacht.
Ik vind het wel jammer om te lezen dat ik een lastig lootje voor je was. Al heb je dat later genuanceerd. Voor mijn gevoel heb ik actief meegekletst en ook in eerdere sss waren tops en flops te vinden. En ik heb meerdere malen aangegeven dat ik met alle moeite blij ben. Ik hoop dat het desondanks toch een leuke editie voor je is (geweest)
hahahatsjoe schreef:capopjekop schreef:Oh nu snap ik hint 2. Ik draai nu pas de kalender om
[ [url=m/rINPmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje blond
Ik wilde de foto van de voorkant niet verpesten, stel dat het bleef plakken
Blinnii schreef:Lieve Santa,
Ik denk dat ik vandaag jouw pakket ontvangen heb. Ik zag bij thuiskomst namelijk een mooie ingepakte kerstdoos staan.
Helaas kan ik door omstandigheden nu even niet uitpakken.. Ik durf ook niet te beloven dat dat morgen of zondag wel lukt. Mijn vader is vandaag naar een crisisopvangplek in een verpleeghuis gegaan, dus dit weekend staat daarvan in het teken. Sorry.
Ik wil heel graag de tijd nemen om het pakket te openen en een mooi verhaal te schrijven. Dus als het van hier is; het komt eraan. Beloofd!Ik weet alleen dus nog even niet wanneer ik daar de tijd voor heb.
-------
Wat een gave pakketten komen er al voorbij!Ik word er helemaal blij van