Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myfairytale schreef:Kleine teen waarschijnlijk flink gekneusd.
Vanmiddag keihard gestoten en het is helemaal blauw en dik. Doet me ook pijn bij iedere stap die ik zet.
Komt natuurlijk nog eens klote uit nu.
Spinnen die ik binnenshuis zie, blijven hier ook niet leven, sorry.
Keizerinnnn schreef:Oh zo'n steel, heb vaak zat de tommy teleshop of tellsell reclame gezien haha. Maar denk idd dat als ik zoiets heb ik ze wel buiten ver weg zou zetten. Maar zonder en als ze dan in huis zijn en echt zo groot.... sorry snap echt dat beestjes niks kwaad doen maar die angst zit zo diep dat ik ze echt niet durf te laten zitten.
Waar heb je die spinnenstokvanger vandaan??
Niobe schreef:Even een nieuwe post voor spinloze content:
Ik erger me aan het feit dat er schijnbaar een klasse verdeling is tussen de fotografen hier bij dit festival en niet elke fotograaf mag in de fotopit bij elke band.
Gelukkig lukt het achter de barrières ook wel aardig
MyWishMax schreef:Ik haat die foto's echt, meteen hartslag van 1000 en telefoon door de lucht. Was eindelijk blij dat al die foto's van vorige keer weg waren. Snap niet zo goed waarom die geplaatst moeten worden als er mensen bespreken hoe bang ze ervoor zijn.
En ja, ik ben een mietje maar ik kan er op foto's ook niet tegen.
M_D_H schreef:Nieuwe auto gekocht waar ik heel gelukkig mee ben...
Maar dat betekend ook dat ik mijn eerste eigen auto ingeruild heb... En daar ben ik toch een klein beetje verdrietig over
MyWishMax schreef:KrengIk kijk gewoon niet meer
Ik heb er 2 die ik laat zitten. Zitten ergens waar ik nooit in de buurt kom en rustig in hun web. Maar die elke keer in bad kruipen moeten echt weg, zo groot en iewww. En op slaapkamer moeten ze ook weg. Buiten kijken ze maar, dan haal ik alleen het web weg als ze in de looproute zitten.
Alja schreef:M_D_H schreef:Nieuwe auto gekocht waar ik heel gelukkig mee ben...
Maar dat betekend ook dat ik mijn eerste eigen auto ingeruild heb... En daar ben ik toch een klein beetje verdrietig over
Ik heb drie weken geleden m’n auto ook ingeruild en vond het ook oprecht zielig.
Hij deed het altijd zo goed en was er ook altijd blij mee…
Zag wel dat hij snel weer verkocht was dus hoop dat er nu ook iemand veel plezier beleefd aan dat ding
Urbanus schreef:Maar even, mijn dag mensen.
Kinderfeestje.
1. Ouders die hun kind niet corrigeren totdat jij het doet.
2. Ouders die teveel drinken en dan gaan lallen. Ik houd van een lichte buzz op feestjes maar dat tetteren ben ik zo allergisch voor.
Denk niet dat we ze volgend jaar weer uitnodigen, kan het de rest niet aan doen.
M_D_H schreef:Pfoeee, dat zijn ook wel 2 punten die bij mij een allergische reactie zouden opwekken![]()
LaPluche schreef:Ik heb Freek, in mijn gang in de meterkast. Als ik stofzuig of dweil en hij zit net onder de deur vandaan waarschuw ik altijd door even op de deur te tikken, zodat hij niet in de stofzuiger belandt.