_San87_ schreef:Ik zou deze naar het asiel brengen zodra het wat bijgekomen en opgewarmd is.
Waarom? Ze zit hier prima voor nu tot ze tammer is en gezond. Dan moet ze alleen verhuizen want 3 katten zijn genoeg (al vind ik dat ze best mag blijven
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_anne schreef:_San87_ schreef:Ik zou deze naar het asiel brengen zodra het wat bijgekomen en opgewarmd is.
Waarom? Ze zit hier prima voor nu tot ze tammer is en gezond. Dan moet ze alleen verhuizen want 3 katten zijn genoeg (al vind ik dat ze best mag blijven)

Ik heb onder zijn staart gekeken, het kereltje schrok daar zo van dat hij spontaan mijn gang onder poepte = ik weer helemaal in de stress, ik ben zooooo bang van ziektes (ik ben een baby-katertje verloren toen hij 11 weken oud was) dus ik heb mijn vriend "gevraagd" hem weer buiten te laten. Hij kon vrij de tuin in en uit, en het tuinhuis stond al die tijd open voor hem, indien hij zou willen schuilen.
De zwarte had ik al héél vaak gezien in de wijk (doodlopende, groene, rustige wijk) maar de rosse had ik dus nog nooit eerder gezien. Hij zal wel op mijn krolse dametjes zijn afgekomen, want na hun sterilisatie heb ik Toulouse nooit meer zien langskomen. Berlioz zie ik nog regelmatig, maar die laat zich niet aaien.
Maar Toulouse had gelukkig een chip, en na wat speurwerk bleek dat het kereltje gewoon een kei was in doen alsof hij dakloos en altijd uitgehongerd was haha. De jongen van het asiel had al aangegeven "als jij hem niet in huis kan nemen, bel me, ik wil hem wel!". Toulouse is echt een hele knappe kerel haha, en een ontzettende knuffelkont! Of nou ja, dat was hij tot mijn dames geholpen waren haha, ik denk dat hij nu ergens anders zijn charmes loopt te gebruiken
Hij heeft in ieder geval wel lekkere MC-brokjes en nat voer van me kunnen lospeuteren
"Oooooohhhhh."
Captain schreef:Ik kwam zostraks langs een basisschool met de hond, en er liepen twee jochies langs ons, waarvan de ene tegen mij zegt "laat je hond eens op het ijs lopen" dus ik vraag "waarom?".
"Kijken of het ijs hem houdt, ik heb er net opgestaan, en ik kon er nog op staan."
"Ja, maar ik denk dat mijn hond iets zwaarder is dan jij dus dat gaan we niet doen."
Lopen ze een paar meter verder.
Roept die ene ineens "Ja, jouw hond heeft ook een grote piemel hihihihihihhiihh"
En ik kon het niet laten, dus ik roep terug: "Ja, vergeleken met jouw kleintje wel ja, best een beetje zielig eigenlijk voor je.."
En dat tweede jochie zat echt zo:"Oooooohhhhh."
Ik weet dat ik me niet had moeten verlagen maar rot een eind op met je plas en poep grappen.
Gaby schreef:topsylover schreef:Ik zou een pakketje sturen met NoKinder chocolade of zoiets![]()
Dat wilde ik ook voor mezelf doen, maar had er na de operatie helaas geen energie meer voor.
Bestaat dat? Dat is wel geniaal namelijk en dat wordt een echte hit.
Ik zou met zwarte stift dan NO op elke verpakking zetten ofzo