[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:05

_San87_ schreef:
Ik zou deze naar het asiel brengen zodra het wat bijgekomen en opgewarmd is.

Waarom? Ze zit hier prima voor nu tot ze tammer is en gezond. Dan moet ze alleen verhuizen want 3 katten zijn genoeg (al vind ik dat ze best mag blijven O:))

smurffie

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:10

Oogje ziet er slecht uit of niet?
Ik zou in ieder geval al de chip even laten lezen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:19

Is gedaan, ik ben direct naar de dierenarts gereden. Groepsapp heeft die ook al ingestaan. Helaas hebben we een erg groot zwerfkatten probleem hier in de regio dus ik denk dat ze daarvandaan komt, ik kon verder geen kittens vinden dus ze zal wel afgedwaald zijn

Zalf voor het oogje en ontworming en ontvlooing heb ik mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:53

Amber_anne schreef:
_San87_ schreef:
Ik zou deze naar het asiel brengen zodra het wat bijgekomen en opgewarmd is.

Waarom? Ze zit hier prima voor nu tot ze tammer is en gezond. Dan moet ze alleen verhuizen want 3 katten zijn genoeg (al vind ik dat ze best mag blijven O:))

Nou ja, omdat de kat misschien van iemand is was mijn gedachte. Maar ik lees net dat er geen chip is en waarschijnlijk verwilderd.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:06

Ah zo, nee ik zou zeker niet iemands kat toe eigenen

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:31

Wat fijn dat ze jou dan gevonden heeft :+: soort van dan, jij haar eigenlijk hihi

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:14

Dat is het soort baby dat hier ook zou mogen blijven haha!

Ik heb dit eerder jaar hemel en aarde verzet voor een rosse kater die hier plots kwam aanlopen. Als in: dagelijks. Hij zat alle dagen te miauwen aan de raam naar mijn 2 kattinnen, ze vonden elkaar door de raam heen wel leuk (de mijne zijn salonkatten die nooitnooitnooit buiten komen). De kater lag vrolijk te poseren op onze motorkap, en ritste na een paar dagen de garage in. Hij wist precies wanneer ik 's ochtends vertrok, 's middags thuis kwam eten en weer vertrek, en 's avond thuis kwam. Hij zat me altijd op te wachten. Ik heb het tuinhuis open gezet, daar een mandje in gelegd, voer en water, en ondertussen in elke groep die ik maar kon bedenken oproepen geplaatst.
Het was zo'n ontzettend lieve kater, je kon hem zo optillen en platknuffelen, en ik had hem nog nooit eerder gezien en woonde hier al ruim 2 jaar. Dus mijn idee was "zwervertje"?

Ik had al 2 katten, een 3de stond niet op de planning, maar as if ik een zwervertje kan negeren :')
Op een bepaald moment riep mijn vriend me vanuit de gang - hij had de kater binnen gelaten. Ik in paniek, want mijn meisjes moesten nog gesteriliseerd worden en de kater was volgens mij echt een kater, compleet met accessoires :') Ik heb onder zijn staart gekeken, het kereltje schrok daar zo van dat hij spontaan mijn gang onder poepte = ik weer helemaal in de stress, ik ben zooooo bang van ziektes (ik ben een baby-katertje verloren toen hij 11 weken oud was) dus ik heb mijn vriend "gevraagd" hem weer buiten te laten. Hij kon vrij de tuin in en uit, en het tuinhuis stond al die tijd open voor hem, indien hij zou willen schuilen.

Ik wilde hem wel in huis nemen - maar niet voor ik 100% zeker was dat meneer een zwervertje was én na een bezoek aan de DA.
Ondertussen bleef ik maar oproepen plaatsen, Facebook, Hoplr, enzoverder. Ik stond klaar om flyers te laten drukken toen een fijne jongeman uit de buurt reageerde: hij was vrijwilliger bij een asiel en had een chiplezer!

En meneer de zwerver had een chip! Hij bleek helemaal geen zwerver te zijn haha. Zijn adres was hier een 10 min. vandaan, en gelukkig was er ook een telefoonnummer. De dame die de telefoon opnam, was super vriendelijk en vond mijn zorgen om haar mannetje echt super lief. De kater bleek, samen met zijn zwarte broertje van haar buurvrouw te zijn geweest. Toen die dame overleed, nam de buurvrouw de broertjes in huis, maar die werden zo'n beetje gek van binnenshuis te moeten blijven, dus bracht ze hen naar haar papa - en dat bleek mijn achterbuur te zijn :') De zwarte had ik al héél vaak gezien in de wijk (doodlopende, groene, rustige wijk) maar de rosse had ik dus nog nooit eerder gezien. Hij zal wel op mijn krolse dametjes zijn afgekomen, want na hun sterilisatie heb ik Toulouse nooit meer zien langskomen. Berlioz zie ik nog regelmatig, maar die laat zich niet aaien.

Dus zo had ik bijna per ongeluk de kat van mijn achtergebuur in huis genomen :') Maar Toulouse had gelukkig een chip, en na wat speurwerk bleek dat het kereltje gewoon een kei was in doen alsof hij dakloos en altijd uitgehongerd was haha. De jongen van het asiel had al aangegeven "als jij hem niet in huis kan nemen, bel me, ik wil hem wel!". Toulouse is echt een hele knappe kerel haha, en een ontzettende knuffelkont! Of nou ja, dat was hij tot mijn dames geholpen waren haha, ik denk dat hij nu ergens anders zijn charmes loopt te gebruiken :') Hij heeft in ieder geval wel lekkere MC-brokjes en nat voer van me kunnen lospeuteren :')

CaptainJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:22

Ik kwam zostraks langs een basisschool met de hond, en er liepen twee jochies langs ons, waarvan de ene tegen mij zegt "laat je hond eens op het ijs lopen" dus ik vraag "waarom?".
"Kijken of het ijs hem houdt, ik heb er net opgestaan, en ik kon er nog op staan."
"Ja, maar ik denk dat mijn hond iets zwaarder is dan jij dus dat gaan we niet doen."

Lopen ze een paar meter verder.

Roept die ene ineens "Ja, jouw hond heeft ook een grote piemel hihihihihihhiihh"

En ik kon het niet laten, dus ik roep terug: "Ja, vergeleken met jouw kleintje wel ja, best een beetje zielig eigenlijk voor je.."

En dat tweede jochie zat echt zo: :oo "Oooooohhhhh."

Ik weet dat ik me niet had moeten verlagen maar rot een eind op met je plas en poep grappen. :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 15:25

_O-

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 17:03

Captain schreef:
Ik kwam zostraks langs een basisschool met de hond, en er liepen twee jochies langs ons, waarvan de ene tegen mij zegt "laat je hond eens op het ijs lopen" dus ik vraag "waarom?".
"Kijken of het ijs hem houdt, ik heb er net opgestaan, en ik kon er nog op staan."
"Ja, maar ik denk dat mijn hond iets zwaarder is dan jij dus dat gaan we niet doen."

Lopen ze een paar meter verder.

Roept die ene ineens "Ja, jouw hond heeft ook een grote piemel hihihihihihhiihh"

En ik kon het niet laten, dus ik roep terug: "Ja, vergeleken met jouw kleintje wel ja, best een beetje zielig eigenlijk voor je.."

En dat tweede jochie zat echt zo: :oo "Oooooohhhhh."

Ik weet dat ik me niet had moeten verlagen maar rot een eind op met je plas en poep grappen. :')

Lol _/-\o_

——-

Dit kwam vanmiddag voorbij in m’n groepsapp en moest er iets te hard om lachen:

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 17:43

Dankjewel san _O- _O-

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:02

Afbeelding

Waarom heb ik dan deze stand op m'n droger?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:03

Omg, haha :)).

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:04

Rivendell schreef:
[ [url=m/FYtVc5.png]Afbeelding[/url] ]

Waarom heb ik dan deze stand op m'n droger?

Zowel luchten alsook antikreuk zijn ook aan te raden voor babies.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:24

_O- :')

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:36

Zijn (liefst online) ook kaarten te koop met "Hoera, eindelijk gesteriliseerd!"?

Ik weet dat er kaarten zijn met 'Eindelijk een hulphond, rolstoel, mobility aid".

Een vriendin van me mag/kan in januari gesteriliseerd worden en ik wil haar een kaart sturen. Als ik niks vind, maak ik hem zelf - al weet ik dan niet welke afbeeldingen/illustraties dan leuk zouden zijn.
Ik kan geen foto's bewerken met de computer, maar zou eventueel wel een nette prijs betalen als iemand dat wel zou kunnen doen op een mooie, leuke manier. Beetje humor, niks al te plats.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:55

Afbeelding

:')!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:56

"No tubes, no problem" in de google results :)) Helaas niet meer te koop.

Snadrem :')

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:21

Ik zou een pakketje sturen met NoKinder chocolade of zoiets :Y)
Dat wilde ik ook voor mezelf doen, maar had er na de operatie helaas geen energie meer voor.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:29

topsylover schreef:
Dat wilde ik ook voor mezelf doen, maar had er na de operatie helaas geen energie meer voor.

Bestaat dat? Dat is wel geniaal namelijk en dat wordt een echte hit.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:52

Gaby schreef:
topsylover schreef:

Bestaat dat? Dat is wel geniaal namelijk en dat wordt een echte hit.

Ik denk het niet := Ik zou met zwarte stift dan NO op elke verpakking zetten ofzo :')

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:02

Ik heb gezocht naar no kinder chocolate.

Niet gevonden.

Wel deze versie.... }> :') :+

Afbeelding

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 17:09

Ik moest net onbehoorlijk hard lachen.

Maar jullie grapjes maken wel dat ik een pakketje voor haar wil maken.

Er gaat dus in:
- 'Tubes tied' kaart
- NoKinder Chocolade
En verder kom ik nog niet -O-
Wat willen jullie in zo'n pakket? Mag grappig zijn, maar niet te plat. Mag ook best wat duurder zijn. Vriendin in kwestie gaat door moeilijke tijd heen.

Er was ooit een topic waarin iemand tips vroeg voor producten in een pakket dat ze wilde geven aan iemand die net een vasectomie of sterilisatie had ondergaan. Ik denk dat het de vasectomie was, maar ik vind niks terug via Bokt....

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 17:18

Een reep chocolade, een pakje ibuprofen en paracetamol (ik had veel last van het gas op mijn middenrif > veel pijn tussen schouders) en misschien een lieve brief?

Oh en natuurlijk een flesje champagne oid, aangezien ze het best mag vieren, plus dat niet-drinken door een zwangerschap nooit nodig zal zijn *\o/*
Laatst bijgewerkt door Prairy op 21-12-22 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt