Kijk maar naar deze google foto's, beide lapjes katten maar de linker heeft veel meer lapjes dan de rechter.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Dat is lapjes kat idd, alleen de ene kat heeft meer lapjes dan de andere.
Kijk maar naar deze google foto's, beide lapjes katten maar de linker heeft veel meer lapjes dan de rechter.
[ [url=m/avGkPk.jpg]Afbeelding[/url] ]
fohadie schreef:Froukje schreef:Dat is lapjes kat idd, alleen de ene kat heeft meer lapjes dan de andere.
[ [url=m/avGkPk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had idd gegoogelt maar vond dat niet zo betrouwbaar.Maar fijn om te weten dat het paspoort van mijn kat niet klopt. Staat toch echt schildpad in.
Haar vacht is ook echt als een schildpad(tortie) alleen bef en pootjes zijn wit.
Victory-Boy schreef:Vraagje: Kan een rode kater x een schildpadkleur poes een wit-met-grijs cypers kitten krijgen? Ik snap namelijk niets van kleurgenetica, maar we dachten toch echt dat deze kater de vader was.
Victory-Boy schreef:Vraagje: Kan een rode kater x een schildpadkleur poes een wit-met-grijs cypers kitten krijgen? Ik snap namelijk niets van kleurgenetica, maar we dachten toch echt dat deze kater de vader was.
Kookaburra schreef:Victory-Boy schreef:Vraagje: Kan een rode kater x een schildpadkleur poes een wit-met-grijs cypers kitten krijgen? Ik snap namelijk niets van kleurgenetica, maar we dachten toch echt dat deze kater de vader was.
Volgens mij kan dit, althans, een zwart kitten (zwarte gen van moeders meegekregen). Is het een katertje?
Bij een poes verwacht ik een rood kitten, of een bonte (rood met zwart en eventueel wit)
Ik zit alleen even te denken of die verdunning ook logisch is... Daar ben ik niet in thuis.
Stal_Fiore schreef:Wist je dat een kat zwanger kan zijn van meerdere katers? Daardoor kan je ook heel verschillende kittens krijgen.
Smallheal schreef:moonsparkle schreef:Als je je verslikt in water helpt de heimlich greep dan ook?
Nee. Met de heimlich 'druk' je het voedsel namelijk weer omhoog.
Ik heb overigens altijd geleerd dat slaan ook niet altijd effectief is; je kan hiermee namelijk de hoestprikkel onderbreken.
Mizora schreef:[ [url=m/qr6M59.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand enig idee wat voor vogeltje dit is? Hij /zij heeft daarstraks een tijdje gezellig rond ons heen gehopst op het terras, dus geen schuwe vogel.
Ik heb al allerlei vogelsoorten gezocht op google, maar de soort komt er nog niet uit rollen.
Edit: van achteren
[ [url=m/JTEq5l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mizora schreef:[ [url=m/qr6M59.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand enig idee wat voor vogeltje dit is? Hij /zij heeft daarstraks een tijdje gezellig rond ons heen gehopst op het terras, dus geen schuwe vogel.
Ik heb al allerlei vogelsoorten gezocht op google, maar de soort komt er nog niet uit rollen.
APCIII schreef:Mizora schreef:[ [url=m/qr6M59.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk een jonkie-roodborst.
Exact dat gedrag wat jij beschrijft, had ik hier een paar jaar terug ook in de tuin![]()
[ [url=m/OFRGB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uJN5Pm.jpg]Afbeelding[/url] ]