Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:03

Gini schreef:
Maar stel dat je werk ook niet naast het station ligt, dan moet je al twee fietsen voorzien?
Ach ja, kijk, ik heb het OV (in België) nooit als een gemakkelijke en aangename manier van reizen gevonden. En dan willen ze eigenlijk nog meer mensen uit de auto en in het OV krijgen. Ze krijgen het nu al niet gebolwerkt.

Ik heb dat ook en eigenlijk is het echt top! Maar ja sommige mensen kunnen idd geen tweede fiets zomaar veroorloven. Alleen tijdens de spits is het nou eenmaal niet anders en als het niet perse zo druk was is het echt niet erg maar ja.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:06

Dat de spaaractie van de AH gestart is en ik de bui al weer zie hangen van dat ik de hele tijd bezig ben met sparen voor 1 setje. De hoeveelheid zegels die je moet hebben, per bedrag is gewoon hoog ;(

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:09

Justme_Lisaa schreef:
Dat de spaaractie van de AH gestart is en ik de bui al weer zie hangen van dat ik de hele tijd bezig ben met sparen voor 1 setje. De hoeveelheid zegels die je moet hebben, per bedrag is gewoon hoog ;(

En dat de champagnekleur niet in de vaatwasser kan..

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:22

Daarom begin ik al niet eens met sparen bij behoorlijk wat acties. Heeft geen zin als alleenstaande.

Vanmorgen begonnen met mijn nieuwe baan. Tot nu toe alleen voorstelronde geweest. Zo eindelijk echt aan de slag :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:26

Justme_Lisaa schreef:

Mocht je digitaal mee kunnen sparen voor een ander in de app (en je kunt mij uitleggen hoe) dan wil ik wel voor je meesparen. Heb bestek genoeg.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:33

MarliesV schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Mocht je digitaal mee kunnen sparen voor een ander in de app (en je kunt mij uitleggen hoe) dan wil ik wel voor je meesparen. Heb bestek genoeg.

Top, ik zou je even een uitgebreide pb sturen hoe het het beste kan! :)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:50

Kijk daarom gaf ik altijd extra veel zegeltjes aan klanten die alleenstaand waren of niet veel te besteden hadden :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:52

Wij als gezin van 3 geraken er ook nooit aan. Vind de actie van lidl dan veel leuker :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:03

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:
Waarom denken mensen dat voor een oprit parkeren oke is? Minimaal 1 keer per week en dan of er echt pal voor of zo dat je de draai eraf of erop niet kan maken. Nu weer werklui met busje en aanhanger.

Het is geen parkeerplaats, die zit echt 2 meter terug of aan de andere kant van de weg 3 meter verder. Hoop dat ze zo weg zijn, ik ben het nogal zat om elke keer weer te moeten zoeken waar de eigenaar van een auto is als ik weg moet...

Daar kun je handhaving of de politie voor bellen. Heb ik ook gedaan bij notoire opritblokkeerders.

Zijn wel elke keer anderen :+ en meestal ben ik sneller om zelf te zoeken. Politie en handhaving duurt minimaal kwartier voor ze hier zijn(met spoed) maar normaal dus langer :') wel een goede als ik ze niet kan vinden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:08

Zegeltjes zijn idd niet te doen alleen en met weinig budget. Of ik doe boodschappen en kom net niet aan het bedrag waardoor ik er meerdere misloop in de hele actie :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:18

Wilde gister mijn man verrassen met een lazy sunday: een uitgebreid ontbijt in een cafe. Helaas had een van de serveersters ( of was het de eigenaresse?) haar kind meegenomen die de hele zaak doorliep met een half opgegeten banaan en later een plak ontbijtkoek in zijn knuistjes. Toen hij met die plakhandjes al het schone bestek aanraakte en later achter de bar ging staan en daar alles aanraakte wat in zijn buurt kwam keek ik erg bedenkelijk. Dat zag moeders en om mij af te leiden wees ze naar een schilderij aan de muur. Ja, lekker belangrijk dat schilderij! Ik had gegeten en gedronken, en wist niet hoe snel ik weg kon gaan. Gatverdamme!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:18

Heeft iemand nog digitale zegels van jumbo nodig? Ik geloof iets met verstappen? Ik heb er 9

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:23

Ik heb mijn oude topic even omhoog geschopt, dan kunnen we daar allerlei zegels uitwisselen en elkaar zo helpen :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 11:42

Overijverige vrijwilligers met grootheidswaanzin

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:09

Gini schreef:
Maar stel dat je werk ook niet naast het station ligt, dan moet je al twee fietsen voorzien?
Ach ja, kijk, ik heb het OV (in België) nooit als een gemakkelijke en aangename manier van reizen gevonden. En dan willen ze eigenlijk nog meer mensen uit de auto en in het OV krijgen. Ze krijgen het nu al niet gebolwerkt.

In Nederland bestaat hiervoor de OV-fiets. Inmiddels volgens mij op ieder (NS?)station te huren voor een klein bedrag (minder dan je voor een fietskaartje betaalt) per dag.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:14

oomens schreef:
Gini schreef:

In Nederland bestaat hiervoor de OV-fiets. Inmiddels volgens mij op ieder (NS?)station te huren voor een klein bedrag (minder dan je voor een fietskaartje betaalt) per dag.

2.95 per dag, dat tikt flink aan als je meerdere keren per maand een fiets nodig bent.

In Zwolle betaal je 75 euro per jaar voor de bewaakte stalling. En een stationsfiets voor 25 euro is zo gekocht. Ben je met 34 dagen uit de kosten van een OV fiets. Valt best mee vind ik. Maar goed, ik hoeft ook niet elke euro om te draaien dus alles in perspectief natuurlijk.

Ik erger mij aan mensen die nergens op terug komen, maar als de tijd begint te dringen er wel over zeuren. He collega, de bal ligt in jouw hoek he, niet in de mijne _-:(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:14

oomens schreef:
Gini schreef:

De OV fiets is ook niet zaligmakend als je nog een lang stuk moet fietsen, die zijn voor de kortere stukjes misschien oké, maar het zijn geen ideale fietsen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 12:44

Aannemer is bezig met de badkamer te betegelen.
Ontdekt hij matte en glanze tegels.
Eh ik heb matte besteld.
Tegels er weer af. Ik tegelbedrijf gebeld dat ik nieuwe nodig heb.
Volgende week maandag hebben ze binnen. Echt top.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 13:49

AH die iets aan de receptenomgeving van de app heeft veranderd en ik kan nu dus meer dan de helft van mijn opgeslagen recepten niet meer vinden. Argh _-:(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 13:52

oomens schreef:
Gini schreef:

Is dat zoiets als de Blue-Bike in België? Een collega van mij maakte daar gebruik van: die moest op den duur zo vaak bellen dat die iets later ging zijn omdat alle fietsen op waren en hij met de bus moest dat het werk hem een bedrijfsfiets cadeau gedaan heeft. :D
Die concepten zijn allemaal leuk en goed en moeten zeker niet afgeschaft worden, maar om het OV echt de beste optie te maken is er toch nog veel doorontwikkeling nodig.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:01

Mijn werk. Zucht. |o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:21

Dat ik geld overhoud. Op zich niet erg, normaal gesproken, maar deze maand hebben we +/- 1000 euro aan dierenarts + crematiekosten betaald, dus ik dacht dat we een enorm tekort zouden hebben, dus nu ben ik bang dat er dingen niet afgeschreven zijn die wel afgeschreven moeten. Vet irritant

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:27

theadora99 schreef:
Dat ik geld overhoud. Op zich niet erg, normaal gesproken, maar deze maand hebben we +/- 1000 euro aan dierenarts + crematiekosten betaald, dus ik dacht dat we een enorm tekort zouden hebben, dus nu ben ik bang dat er dingen niet afgeschreven zijn die wel afgeschreven moeten. Vet irritant

Even terugzoeken in je afschrijvingen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:30

Een duif is doodgemaakt en mee gespeeld (geen idee of het in die volgorde was...) in mijn tuin, en nog op dierendag ook -O-
Spoiler:
allemaal stukjes duif in mijn tuin, arm ding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 14:36

Is het geen roofvogel die hem heeft gepakt?
Dat is hier ook wel eens en dan ligt er 1 veren"bom"