djinnie schreef:Vayo schreef:Maar dat heb je toch zelf in de hand hoe ver je dat ding erin steekt? Als het vervelend wordt zou ik stoppen. Ik zou juist liever zelftesten dan zo´n diepe via de GGD.
Fijn nieuws wat betreft maatregelen onder gevaccineerden. De maatregelen kun je als gevaccineerden onderling los laten! Dus geen afstand meer e.d.
Maar dan creeër je toch helemaal zo'n vals gevoel van veiligheid? Als je maar een beetje met zo'n wattenstaaf gaat roeren zonder echt diep te gaan lijkt het me helemaal onbetrouwbaar. Gebruik ze dan niet...
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is een standaard GGD PCR ook niet 100% betrouwbaar. Die marge moet je altijd inbouwen. En beter iets dan niets lijkt me. Kindertesten van de GGD zijn ook iets minder betrouwbaar dan de normale.
Ik zou het geen probleem vinden als mijn kinderen zelf mogen testen. Zolang ze het zelf ook prima vinden. Maar mijn oudste wil bijv echt niet zo’n normale GGD test. Dus daar heb ik een kindertest voor geregeld bij de GGD. Ook iets minder betrouwbaar, maar ik ga haar niet dwingen tot een mogelijk vervelende test die niet eens noodzakelijk is voor haar eigen gezondheid. Ik vond die GGD test ook echt heel vervelend. Dat zorgt wel voor een drempel. En ik denk dat je dan beter mensen minder vervelende testen kunt geven/laten ondergaan dan dat mensen niet testen, omdat ze de test zo vervelend vinden.