Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KB12 schreef:Nou ik ben toch alweer bijna flauw gevallen van vinted. Ik heb een nieuwe broek verkocht met prijskaartjes eraan. De broek was nieuw met prijskaartje. Na dat ik heel veel ben afgevallen paste hij mij natuurlijk niet meer. Maat was xxl (44), maar viel als 48 (4xl). Ik dit netjes vermeld in mijn advertentie. Vervolgens koopt iemand de broek zonder verdere vragen, maar nu krijg ik dus een slechte review omdat de broek te groot is. Echt... hoe dan
HorsePassion schreef:Ik heb net een lingerie setje op Vinted te koop gezet.
Krijg ik de melding dat het in Behandeling staat en is is het ineens verwijderd![]()
Ik snap er niks van. Ik heb het zelf ook gekocht op Vinted maar het past niet. Dus ik denk, ik zet het weer te koop.
En natuurlijk kan ik geen contact leggen met Vinted om er op te reageren.
Dit is al de derde keer dat ik enorm van Vinted baal.
Ben er onderhand wel klaar mee.
Esther_ schreef:HorsePassion schreef:Ik heb net een lingerie setje op Vinted te koop gezet.
Krijg ik de melding dat het in Behandeling staat en is is het ineens verwijderd![]()
Ik snap er niks van. Ik heb het zelf ook gekocht op Vinted maar het past niet. Dus ik denk, ik zet het weer te koop.
En natuurlijk kan ik geen contact leggen met Vinted om er op te reageren.
Dit is al de derde keer dat ik enorm van Vinted baal.
Ben er onderhand wel klaar mee.
Waarschijnlijk ligt het aan de staat. Onderbroeken mag je alleen als nieuw verkopen.
Esther_ schreef:KB12 schreef:Nou ik ben toch alweer bijna flauw gevallen van vinted. Ik heb een nieuwe broek verkocht met prijskaartjes eraan. De broek was nieuw met prijskaartje. Na dat ik heel veel ben afgevallen paste hij mij natuurlijk niet meer. Maat was xxl (44), maar viel als 48 (4xl). Ik dit netjes vermeld in mijn advertentie. Vervolgens koopt iemand de broek zonder verdere vragen, maar nu krijg ik dus een slechte review omdat de broek te groot is. Echt... hoe dan
Ik zet dat de broek in maat 48 en in de tekst dat het een 44 is die als 48 valt, eventueel met taillebreedte erbij.
verootjoo schreef:Ik lees ook niet altijd alles. Ben gericht op plaatjes en niet altijd op tekst.
Bovendien moet je ook eerst de tekst aanklikken om alles te kunnen lezen en zie je niet van te voren of er nog meer informatie staat.
_Lorette_ schreef:Ik heb mijn oudere items niet aangepast in omschrijving om aan te geven dat ik niet met Homerr verstuur. Dus ja, nu toch weer een aantal met Homerr verzendkeuze verkocht. Ik baal ervan en snap niet wat de redenatie is achter de verplichte verzendopties.
verootjoo schreef:Het levert ook echt niks op, ik begreep 10cent per pakket. Zou ik het ook niet voor doen.
Aranel schreef:Hier de laatste tijd veel gekocht en verkocht via Vinted!
Nu heb ik van 1 koper 2 dingen gekocht voor mijn dochter, een jurk en een blouse. De blouse is super, maar in de jurk zit een vlek en die wil ik dus terugsturen.
Nu heeft de verkoper daarmee ingestemd, maar er staat nu dat ik straks mijn volledige aankoopbedrag terug zal krijgen min de verzendkosten. Maar hou de blouse dus wel, weten jullie hoe dit zit?
amandananana schreef:Hebben jullie ervaring als verkoper met een pakketje dat tijdens vervoer beschadigd is geraakt?
Ik heb dit nu aan de hand met een houten muzielmobile die volledig in bubbeltjesplastic en tape zat maar toch schade heeft aan verf op de randen.
Super vervelend maar het zat goed verpakt en ligt dus bij de vervoerder. Hoe werkt dat?
Ik heb koper gezegd ‘ik heb een probleem’ te selecteren en dan dat het bij het vervoeren is beschadigd, maar ze kan de button niet vinden dus ik krijg elke keer screenshots van de helpdesk..