Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Niobe schreef:Alleen al het lezen van het woord 'trefbal' en alle frustratie komt weer boven... Zo'n hekel aan dat rotspel.
Noohhh ik heb een trefbaltrauma![]()
Veulen84 schreef:O, nee, shuttle run test was episch, want daarmee kon ik mijn cijfer een beetje opkrikken.Volgens mij is dat spel uitgevonden door iemand die een hekel had aan mensen ofzo... Echt hoe vaak ik niet heb geprobeerd om daar onderuit te komen. Dat en de bliepjestest
Verder deden we namelijk vooral heel veel voetbal en hockey, maar ik turnde en reed paard, en aangezien de schaal gebaseerd was op hoe goed de beste hockeyers en voetballers waren (heel goed), haalde ik daar altijd vet lage cijfers voor. Op SRT en de 80m sprint haalde ik altijd een 10, dus daar was ik altijd wel blij mee.

Britta31 schreef:Toestellen met gym.Een drama voor een houten klaas.
Achteraf heb ik best wel spijt dat ik, ondanks het aandringen van m’n moeder, nooit op atletiek ben gegaan, maar inmiddels is dat ook uitgesloten met m’n kapotte knie en wat beknelde zenuwen in m’n rug.
Sindsdien heb ik elke turnles / gym vermeden als de bok er stond eng ding dat het was.